
„BrightLocal“ išleido naują ataskaitą, analizuojančią 15 metų vartotojų peržiūros elgsenos duomenis. Rezultatai atskleidžia, kaip žmonės tyrinėja ir perka iš vietinių įmonių.
Čia daugiau apie tyrimą ir ką jis reiškia rinkodaros specialistams.
Istorinės tendencijos
Ataskaitoje seka internetinių apžvalgų populiarumą. Tai pažymi, kad padidėjo vietinių verslo tyrimai 2015–2016 m., Kurie sutapo su išmaniųjų telefonų nuosavybe, siekiančia 77% tarp mūsų suaugusiųjų.
Ši tendencija pasiekė aukščiausią tašką per „Covid-19“ pandemiją 2020 m., Kai 59% vartotojų teigė, kad beveik kasdien tyrinėjo vietos verslą.
Po to vartotojų, tyrinėjančių vietos verslą, skaičius stabiliai mažėjo.
Tradicinė apžvalgos metrika mažiau svarbi
Dabar vartotojai suteikia mažiau svarbos tradicinei apžvalgos metrikai:
- Mažiau vartotojų tikisi puikių penkių žvaigždučių įvertinimų.
- Žmonėms mažiau rūpi, kiek paskutinės apžvalgos lyginamos su 2018–2020 m.
- Žvaigždžių reitingai vis dar yra svarbūs, tačiau daugiau klientų juos mato kaip „tuštybės metriką“, o ne tikslius verslo kokybės rodiklius.
Ataskaitoje rašoma:
„Tai sustiprina tašką, kad vartotojai geriau supranta aukštų reitingų iššūkius ir kad tai nėra realus tikrosios kokybės, kaip atskiro veiksnio, rodiklis“.
Vartotojai, norintys rašyti apžvalgas
Vartotojams gali mažiau rūpintis apžvalgas, kai nusprendžia, ką pirkti, tačiau vis dar nori juos rašyti.
Per pastaruosius penkerius metus beveik trys ketvirtadaliai suaugusiųjų JAV parašė internetinę apžvalgą.
Be to, duomenys rodo, kad vartotojai labiau nori rašyti apžvalgas, net jei jie to nepadarė per pastaruosius metus.
Ataskaitoje teigiama:
„Verslo savininkams tai rodo, kad nepaisant iššūkių išlaikyti nuoseklų naujų apžvalgų srautą, vartotojai yra be galo linkę parašyti. Viskas yra apie tai, kad jiems tai padaryti yra stipri priežastis (dar žinoma kaip įsimintina patirtis) ir pagauti juos tinkamu laiku. “
Susijęs internetinis seminaras:
Platformos nuostatos

„Google“ ir toliau vadovauja kaip pageidaujama peržiūros platforma, tačiau tyrimai rodo judėjimą tarp kitų platformų:
- „Facebook“ sumažėjo tiek nuo 2020 iki 2025 m.
- „Yelp“ išlieka stabilus kaip patikimas apžvalgos šaltinis.
- Tokios platformos kaip „YouTube“, vietinės naujienos ir socialinė žiniasklaida daro didesnę įtaką padedant vartotojams priimti sprendimus.
Ataskaitoje teigiama, kad skirtumas tarp „tradicinių“ ir „alternatyvių“ peržiūros platformų yra ne toks aktualus, todėl kyla klausimas:
„Kuo vartotojui iš tikrųjų rūpi peržiūros platformos apibrėžimas?“

Aš čia dalijuosi asmeniniu anekdotu: Aš linkęs atlikti daug savo vietinių verslo tyrimų apie „YouTube“ ir „Tiktok“.
Šį mėnesį keliauju iš miesto ir panaudojau abiejų platformų derinį, kad nuspręsčiau, kurį viešbutį rezervuoti, tikslų kambario tipą, kurį norėjau rezervuoti, ir restoranus, kuriuos norėjau valgyti, būdamas ten.
Kaip pažymi pranešime, pajutau, kad „YouTube“ ir „Tiktok“ patirtis buvo autentiškesnė to, ką patiriu kaip vartotojui. Nors jie neturi standartizuotų peržiūros sistemų, vaizdo įrašuose pateikiama visa informacija, reikalinga pagrįstai priimti pagrįstą sprendimą.
Ką tai reiškia rinkodaros specialistams
Nors „Recency“ ir „Star Ratings“ yra svarbūs vietos matomumui, jie daugiau nesako visos istorijos klientams.
„BrightLocal“ tyrimas siūlo šias rinkodaros specialistus:
- Būkite matomi įvairiose platformose, o ne tik peržiūros svetainėse.
- Atsakykite į klientų atsiliepimus, užuot tik siekdami aukštų reitingų.
- Norėdami susisiekti su socialiai sąmoningais vartotojais, naudokite savo verslo tapatybę, pavyzdžiui, „Google“ verslo profilį.
- Prisitaikykite prie besikeičiančių „peržiūros platformų“ idėjų.
- Klauskite apžvalgų. Klientai nori juos rašyti, todėl nedvejodami klauskite.
Peržiūrėkite visą ataskaitą.
Pateiktas vaizdas: „ImageFlow“/„Shutterstock“