
Laukiama Aio-Pocalypse neįvyko, bent jau ne tokios formos, kokios tikėjomės.
Vietoj meteoro poveikio jis atrodo labiau kaip klimato pokyčiai: lėtai kelti temperatūrą, sukeliančią stichines nelaimes. Chegg yra viena iš pirmųjų aukų.
„Chegg“ yra „Ed-Tech“ įmonė, siūlanti studentams namų darbų pagalbą, vadovėlių nuomą, internetinę mokymą ir karjeros išteklius. Įkurta 2005 m. IPO 2013 m.
2024 m. Ji pranešė apie 6,6 mln. Mokančių abonentų, o jo pajamos sumažėjo -14%. Kaltininkas: AI.
Didelis klausimas, į kurį atsakau šiame straipsnyje, yra tai, ar „Chegg“ yra pašalinis (spoileris: taip nėra), ar pirmasis iš daugelio. Daugiau kompanijų kraujuoja. Ir kai kurie tiesioginiai „Chegg“ konkurentai stebėtinai klesti.
Turėtumėte perskaityti šį memorandumą, jei norite suprasti:
- Cheggo nuosmukio niuansai.
- Kam dar daro įtaką AI.
- Kaip pasakyti, ar jums gresia pavojus.
- Kaip sukurti imunitetą nuo AI.

Padidinkite savo įgūdžius naudodamiesi „Growth Memo“ savaitinėmis ekspertų įžvalgomis. Prenumeruokite nemokamai!
PG apžvalgos nėra (tik) problema
„Chegg“ pateikė ieškinį „Google“ už tai, kad piktnaudžiavo savo monopolijos poziciją ieškodamas, kad priverstų įmones pateikti turinį, kurį jis pakartoja AI atsakymams ar pateikiami fragmentai.1
Kaltinimas turi kojas. Atsakymų rodymas paieškos rezultatuose tiesiogiai konkuruoja su „Chegg“ verslo modeliu.
„Chegg“ teigia (teisingai), jis negali atsisakyti jų, neišjungdamas gyvybiškai svarbaus organinio srauto ir vadina paieška „Hobsono pasirinkimu“: jūs arba užblokuojate „Google“ ir prarandate visą organinį srautą, arba ne, o „Google“ imasi jūsų turinio, kad pateiktų atsakymus į paieškos rezultatus.
Iki šiol sutinku.
Tai, ką mes matome, yra senoji paieškos ekosistema. Kartų susitarimas buvo tas, kad svetainės sukurs gerą turinį ir leis „Google“ jį nuskaityti.
Savo ruožtu „Google“ siunčia jiems svetaines ir rodo skelbimus ieškotojams. Dabar, kai spustelėjimas svetainėse yra nereikalingas, kai kuriais atvejais šis sandoris subyrėja.
Atlikdamas AI apžvalgų meta analizę, aš parodžiau, kaip AI apžvalgos sumažina paspaudimų rodiklius, tačiau jie taip pat rodomi daug rečiau ir daugiau nei informacinėms užklausoms, nei tada, kai jie pirmą kartą prasidėjo.
Skeptiškas
Bet tai nėra visa Cheggo problemos galvosūkis. Mėnesius iki ieškinio, „Chegg“ generalinis direktorius teigė, kad AI, o ne AI apžvalgos, valgo abonentų augimą (kaip jau minėjau savo Q1 prekyvietėse giliai nardydamas):
„„ Rosensweig “teigė, kad gegužės mėn. Pajamų skambutis, kad„ ChatGPT “pradėjo valgyti abonentų augimą. Likusius metus „Chegg“ patraukė finansines prognozes, o jos atsargos per dieną sumažėjo 48%. “2
Straipsnis tęsiasi:
„Tačiau per mėnesius Chegg vidiniai duomenys parodė, kad studentai vis dažniau kreipėsi į ChatGPT kaip studijuojančią pagalbą. Darbuotojai rado kai kuriuos atsakymus, kuriuos pateikė „GPT-4“, „ChatGPT“ technologija, įvertinta aukščiau vidinių įvertinimų, nei „Chegg“ žmonių ekspertų atsakymai. “
Problema peržengia AI apžvalgas. Studentai visame pasaulyje naudoja AI, o ne žiniatinklio platformas. Ir jūs taip pat galite pamatyti skaičius.

Pažvelgę į tai, kiek apskaičiuoto eismo „Chegg“ gavo iš paieškos rezultatų, rodančių AI apžvalgas, pastebite, kad 2024 m. Gruodžio mėn. Tai buvo tik ~ 20%, o viršūnėje – 15% – 2025 m. Sausio mėn.
Anot „Semrush“, „Chegg“ ekologiškas eismas iš tikrųjų padidėjo po 2024 m. Gegužės mėn., Kai AIOS paleido, ir tik pradėjo tankinti tik 2024 m. Spalio mėn.
Anot „Panaši Wore“, bendras eismas sumažėjo prieš tai, kai „ChatGpt“ buvo pradėtas veikti 2022 m. Lapkričio mėn.

Mažėjanti prekės ženklo paieškos apimtis yra mažėjančio prekės ženklo žinomumo, produkto/rinkos ir vartotojo išlaikymo ženklas.
Tai, kad prekės ženklo paieškos apimtis mažėjo nuo 2020 m., Ir atšaukimų paieškos pasiekė aukščiausią tašką, kol AI pateko į pagrindinę dalį, verčia mane patikėti, kad prekės ženklas jau turėjo problemų.

„Chegg“ sužadėtuvių metrika per pastaruosius 3 metus sumažėjo, o tai nėra gerai SEO ir nėra naudinga verslui.
Esmė
Chegg kovojo prieš AI. AI tiesiog pagreitino nuosmukį.
Taigi, kodėl taip pat „Chegg Sue Openai & Co“? Galbūt, nes AI apžvalgos ir jų poveikį lengviau išmatuoti.
Arba galbūt todėl, kad „Chegg“ atvejis galėtų remtis ieškiniu DOJ prieš „Google“, kuris jau valdė „Google“ monopoliją. Laikas tiktų, nes gynimo priemonės pasirodys rugpjūtį.
„Chegg“ bent jau galėtų blokuoti LLM tikrinimo įrenginius savo robotuose.txt.
Nesupraskite manęs neteisingai – Cheggo ieškinys turi tvirtą tašką. Bet aš taip pat vertinu tai kaip istoriją investuotojams: „Chegg“ nori pranešti, kad jai reikia paimti privačią įmonę arba parduoti (teisingą skambutį) dėl struktūrinio verslo modelio pakeitimo, už kurį ji neatsako. Tai, kad pranešimas buvo paskelbtas per uždarbį, patvirtina tą teoriją.

Simbolinė: AI namų darbai „Helper“ pralenkia „Chegg“ už „namų darbų pagalbą“, vieną iš svarbiausių raktinių žodžių.
Kam daro įtakos AI
Chegg yra Harbingeris. Pažvelgiau į kitas „Ed-Tech“ svetaines, kurios smarkiai atsiremia į SEO, ir sužinojau, kad beveik visos jos matė didelius eismo nuostolius nuo tada, kai pasirodė „ChatGPT“:
- Kursinis.
- Smagas.
- Stovėti.
- Viktorina.
- Sunumeruotas.
- Wyzant.
- Khano akademija.
- Codepen.
- Study.com.
- W3SCHOOLS.
- „StackOverflow“.
Eismo duomenis palaiko tyrimai, rodantys, kad studentams buvo padaryta reikšmingų elgesio pokyčių (pirmosios dvi citatos iš aukščiau pateikto WSJ straipsnio):
„Investicinio banko„ Needham “kolegijos studentų apklausa nustatė, kad 30% buvo skirtas naudoti„ Chegg “šį semestrą, palyginti su 38% pavasarį, o 62% planavo naudoti„ ChatGPT “, palyginti su 43%.“
„Ilinojaus universiteto„ Urbana-Champaign “tyrėjai praėjusių metų pavasarį atliko tyrimą, norėdami sužinoti, kaip„ ChatGPT “paveikė apgaudinėjimą įvadiniame programavimo kursuose. Jie nustatė, kad studentai iš esmės persikėlė į Chatgptą iš to, ką tyrėjai vadino „plagiato centru“, pavyzdžiui, „Chegg“.
„Tiek 1000 studentų – tiek vidaus, tiek tarptautinio, apklausos, kad per pastaruosius 12 mėnesių„ Genai “buvo naudojamas„ sprogstamai padidėjęs “. Beveik devyni iš 10 (88%) 2025 m. Apklausoje teigė, kad jų vertinimams jie naudojo tokias priemones kaip „ChatGPT“, palyginti su 53% pernai. “3
„ChatGpt & Co.“ Sunaikinkite internetinių mokymo ir studijų įrankių vertę.
Raudonos vėliavos
„Chegg“ ir kitos paveiktos svetainės parodo, kokios raudonos vėliavos reikia saugotis:
- > 80% organinis srautas.
- Jauna tikslinė auditorija.
- Informacijos svetainės, ypač prekyvietės.
Bendrovės, kurios turi būti kruopščiausios, yra per daug eksponuojamos SEO, siūlo informaciją kaip produktą ir parduoda jauniems žmonėms.
Kitos pramonės šakos, tinkančios sąskaitai ir gali būti šalia sąrašo: „Gig Economy“, „Online Q&A“, citatos, leksika, enciklopedijos, žodynai.

Kaip sukurti AI imuniteto ląsteles
Ne kiekviena „Ed-Tech“ įmonė yra raudona. „Scribd“, „Coursera“, „Udemy“, „Pearson“.
Pearsonas yra ypač įdomus, nes tai yra JK „Chegg“ atitikmuo. Nors pajamos sumažėjo –3%, o jo generalinis direktorius pripažino „skaitmeninio mokymosi tendencijas“ (dar žinomus kaip AI) kaip iššūkį, srautas klesti.
Kodėl? Kadangi jis geriau diversifikuoja: 65% srauto yra tiesiogiai, 18% nuo ekologiško. Tai nebūtinai turi būti tokia maža.
Kiekviena įmonė, kurią išvardijau pastraipos pradžioje, yra mažiau priklausoma nuo SEO srauto arba siūlo turinį, kurį sunku nukopijuoti (pvz., Kursai).
Sunku apsisukti struktūriniu mažėjimu, kai vartotojo elgesys ir rinka žymiai keičiasi. Kartais neįmanoma. Aš išmokau savo nemažą pamokų dalį, kai „Shopify“ perėjo per „Covid“ pagirias.
Taigi, ką gali padaryti „Chegg“, išskyrus rasti laiko aparatą ir grįžti 10 metų, kad ištaisytų savo per didelį SEO ekspoziciją?
Pirma, pirmas žingsnis yra privati įmonė, kad ją apverstų. Ketvirčio rezultatų slėgis daro stiprų posūkį.
Antra, „Chegg“ jau dirba su dviem išmaniaisiais šūviais:4
- Atsitraukite nuo turinio, kurį „Google“ lengva nukopijuoti/sintetinti ir sutelkti dėmesį į interaktyvius įrankius ir patirtį. Bendrovė jau siūlo tokius įrankius kaip „Citation Manager“ ar plagiato tikrintuvas, tačiau ji čia galėtų padaryti daug daugiau.
- Naršykite susijusią rinką. „Chegg“ paleido „Busuu“, kalbų mokymosi paslaugą ir „Chegg“ įgūdžius, bandomąją programą, skirtą mokyti studentus, turinčius reikalų verslą, ir sujungti juos tiesiai su verslu. Bet ar tai gali konkuruoti su Duolingo ir Babbel? Ar naujos rinkos yra pakankamai vaisingos?
Aš įsišaknijau dėl „Chegg“. Noriu, kad tai būtų apyvartos istorija. Dievo greitis.
1 Šaltinis, šaltinis
2 Kaip „ChatGpt“ sumažino internetinio švietimo milžiną
3 JK universitetai perspėjo „streso testo“ vertinimus, nes 92% studentų naudoja AI
4 „Chegg Reports 2024“ ketvirtasis ketvirtis ir visų metų finansiniai rezultatai
Feaded Image: Paulo Bobita/Search Engine Journal