„Google“ paskelbė, kad išplečia savo pirmosios pozicijos skelbimų pasiūlą „YouTube“, kad jis būtų pasiekiamas visų tipų turiniui per „Display & Video 360“.
Tai žymi pakeitimą nuo ankstesnio pirmosios pozicijos skelbimų apribojimo į „YouTube Select“ skelbimų vietas.
Kas yra pirmosios pozicijos skelbimai?
Pirmosios pozicijos skelbimai yra skelbimai sraute, rodomi „YouTube“ vaizdo įrašų pradžioje, užtikrinant, kad juos žiūrintieji pamatytų pirmieji.
Ši vieta skirta patraukti auditorijos dėmesį, kai įsitraukimas yra didžiausias.
Pagrindiniai pirmosios pozicijos pakeitimai:
- Prieinamumas: dabar pasiekiamas ne tik „YouTube Select“ skelbimų vietos, bet ir visas „YouTube“ turinys
- Kainodara: fiksuoto tarifo MUT perkelta į dinaminį kainodaros modelį naudojant „Display & Video 360“
- Taikymas: leidžia reklamuotojams pasiekti tikslines auditorijas per platesnį turinio spektrą
Ši funkcija dabar prieinama visose rinkose, kuriose anksčiau buvo siūlomi pirmosios pozicijos skelbimai.
Skelbimų formatai ir talpinimas
Pirmosios pozicijos taikymas galimas tiek sraute, tiek trumpų vaizdo įrašų formatams, todėl išplečiamas galimas šių skelbimų pasiekiamumas.
Tačiau verta paminėti, kad sraute esantys eilutės elementai, taikomi pirmai pozicijai, negarantuojami, kad bus rodomi pirmoje naudotojo seanso „YouTube TV“ pozicijoje.
Tai gali turėti įtakos prijungtos televizijos reklamos strategijoms.
Momentinis rezervavimas ir įgyvendinimas
Reklamuotojai gali naudoti momentinį rezervavimą, „Display & Video 360“ funkciją, norėdami gauti pasiūlymą ir rezervuoti „YouTube“ inventorių iš karto be derybų.
Tai suderinama su naujuoju dinaminio kainodaros modeliu ir suteikia daugiau lankstumo perkant skelbimus.
Norėdami įgyvendinti, reklamuotojai turėtų atkreipti dėmesį, kad „YouTube“ vaizdo įrašai, naudojami pirmosios pozicijos skelbimuose, turi būti matomi kaip „Viešas“ arba „Neįtrauktas į sąrašą“. Šiose kampanijose negalima naudoti privačių vaizdo įrašų.
Ataskaitų teikimas ir matavimas
Norėdami įvertinti pirmosios pozicijos skelbimų našumą, reklamuotojai gali naudoti pagrindinius ataskaitų šablonus ir konkrečias „YouTube“ ataskaitas, pasiekiamas sistemoje „Display & Video 360“.
Šie įrankiai leidžia išsamiai analizuoti skelbimų našumą pagal įvairias metrikas.
Pateiktos atvejų analizės
„Google“ savo pranešime nurodė du pavyzdžius:
- Pranešama, kad per šventinę kampaniją Booking.com pastebėjo 21 % santykinį skelbimų atpažinimo padidėjimą.
- „IHG Hotels & Resorts“ teigė, kad, derindama pirmosios pozicijos skelbimus su turinio perėmimu, pasiekė dvigubai didesnį „YouTube“ skelbimo atpažinimo ir prekės ženklo žinomumo etaloną.
Kontekstas
Šis žingsnis gali turėti įtakos tam, kaip prekės ženklai paskirsto savo vaizdo įrašų reklamavimo biudžetus, ir gali turėti įtakos konkurencijai dėl geriausių skelbimų vietų „YouTube“.
Štai galimos šių pakeitimų pasekmės reklamuotojams:
- Lankstus biudžeto sudarymas: Dinaminė kainodara leidžia lengviau pritaikyti išlaidų strategijas.
- Išplėstas pasiekiamumas: Pirmosios pozicijos skelbimai dabar pasiekiami visame „YouTube“ turinyje, o ne tik pasirinktose skelbimų vietose.
- Padidėjusi konkurencija: Didesnis pasiekiamumas gali padidinti aukščiausios kokybės paskirties vietų išlaidas.
- Strateginis planavimas: Reklamuotojams gali tekti labiau pasirinkti pirmosios pozicijos skelbimus.
Reklamuotojai, norintys panaudoti pirmosios pozicijos skelbimus, turėtų kreiptis į „Google“ pagalbos centrą, kad gautų informacijos apie momentinį rezervavimą sistemoje „Display & Video 360“ ir „Google Ads“ rezervacijas, kad suprastų diegimo procesą ir geriausią praktiką.
Teminis vaizdas: Rokas Tenys/Shutterstock