
„Google“ Johnas Muelleris atsakė į klausimą apie pasibaigusį domeną, kuris negalėjo įvertinti atitinkamų paieškos užklausų, įskaitant savo prekės pavadinimą. Atsakymas parodo, kaip pasibaigus domenus tvarko „Google“, kai jie yra perregistruoti.
Pasibaigusių domenų ir SEO istorija
Pirkdami jų nuorodų profilių domenus, buvo greitas būdas įvertinti svetainę maždaug prieš 25 metus. Tais laikais buvo galima pamatyti „Pagerank“, susietą su domenu per „Google“ naršyklės įrankių juostą. Jei domenas būtų nubaustas, „Pagerank“ matuoklis parodytų tai visiškai su nuline „PageRank“ verte. Taigi, SEO galėtų nusipirkti pasibaigusį domeną, neatsižvelgiant į su ja susijusią temą, nukreipti į jų svetainę ir patirti postūmį „PageRank“ ir „Reitings“.
Pasibaigus domeno efektas, neapsiribojo faktiniais domenais, kurių galiojimo laikas pasibaigė. Mažai žinoma spraga buvo ta, kad nuorodose į neegzistuojančius domenų vardus taip pat gali būti „PageRank“. Pvz., Daugelis SEO forumų diskusijų metu buvo naudojami susieti su tokiomis domenais kaip pavyzdys domenas.com. SEOS įsigytų tuos domenus ir patirtų „PageRank“ naudą iš visų svetainių, jungiančių tą domeną.
Kita susijusi taktika buvo nuskaityti .edu ir .org svetaines, kad būtų galima nustatyti domeno vardo klaidų (sulaužytų) nuorodų į išorines svetaines, užregistruoti tuos domenus ir per kelias valandas svetainė turėtų ateinančias nuorodas iš autoritetingų tinklalapių.
Pasibaigus domeno spraga baigėsi 2000 -ųjų pradžioje po to, kai „Google“ pristatė „Domain Pagerank“ atstatymą. Įdomu tai, kad domeno atstatymas taip pat paveikė domeno klaidas, kurios niekada nebuvo įregistruotos. Taigi net ta slaptoji spraga buvo uždaryta.
Atrodė, kad „Google“ Johnas Muelleris savo atsakyme pateikė tam tikros informacijos apie tai, kaip veikia domeno pavadinimas. „Mueller“ konkrečiai paminėjo būseną būti pastatytu domenu, o paskui tokią būseną pašalino „Google“ viduje.
Pasibaigęs domenas nėra reitingas
Asmuo paskelbė apie jų pasibaigusį domeno problemą SEO subreddit (R/SEO). Jie paaiškino, kad neseniai paskelbė naują svetainę apie galiojantį domeną, ir jai buvo sunku įvertinti raktinius žodžius, įskaitant savo firminius raktinius žodžius.
Jie paaiškino:
„Aš paskelbiau visiškai naują svetainę naujoje srityje, viskas atrodo tvirta:
Indeksuotas „Google“ (rodoma su svetaine: domenu).
Nėra klaidų paieškos konsolėje.
Svetainės schemos ir robotai.txt yra švarūs.
Štai keista dalis: svetainė atsisako pasirodyti SERP dėl net paprasčiausių firminių užklausų. Neįdalijimas pagal bendrąsias sąlygas yra vienas dalykas, bet visai nerodyti savo įmonės pavadinimo (pavadinkime tai „Octigen GmbH“)? Tai jaučiasi tikrai keistai.
Dabar štai posūkis: šis domenas priklausė visiškai kitai įmonei (dar vadinamai „Octigen“), kuri prieš daugelį metų vyko. Senosios nuorodos vis dar egzistuoja forumuose, elektroninės prekybos svetainėse ir kt. Man įdomu, ar ankstesnis domeno gyvenimas gali jį sulaikyti – kaip reputacijos baudos ar kažkoks pasiliekantis „Google Bagge“. “
Tada asmuo uždavė šiuos klausimus:
- „Ar sena domeno istorija gali aktyviai slopinti matomumą, net jei ji yra pervirtinama, pakartotinai įdėta ir visiškai atstatyta?
- Ar yra būdas „iš naujo nustatyti“ domeno reputaciją, ar man geriau sumažinti nuostolius ir pradėti šviežius? “
Reikia laiko „nustumti“ senąją domeno būseną
Muelleris atsako į klausimą, norėdamas išpūsti ankstesnę domeno „būseną“, kurią jis apibūdina kaip neregistruotą ar pastatytą. Tai yra dvi skirtingos srities būsenos.
Neregistruota reiškia, kad srityje nieko nėra; Jis niekam neužregistravo ir iš esmės jo neegzistuoja, net jei domenas anksčiau buvo užregistruotas, bet dabar ne.
Stovėjęs domenas reiškia, kad domenas yra užregistruotas, o DNS nurodo į laikymo puslapį, galbūt net parodo tam tikrą reklamą.
Muelleris teigė, kad reikia laiko, kol šios srities būklė pasikeis „Google“:
„Kartais tiesiog reikia daug laiko, kol senoji srities būklė bus sukrėsta (kartais taip yra ir, kai jis kurį laiką buvo pastatytas), o svetainė bus traktuojama kaip kažkas naujo / nepriklausomo“.
Pasibaigus domeno pavadinimo nustatymas iš naujo
Tai, apie ką Muelleris kalba, skamba panašiai, kaip mes anksčiau kalbėjome daugiau nei prieš dvidešimt metų: pasibaigusio domeno iš naujo nustatymas. Nuo to laiko „Google“ gydo domenus galėjo pasikeisti, taigi tai, apie ką Muelleris kalba, gali būti susijęs su kitu procesu, pavyzdžiui, suprasti, kur svetainė tinka internete.
Ar tai gali reikšti, kad tokios domeno „būsenos“, tokios kaip pastatytas ar pasibaigęs galiojimo laikas, „Google“ sukelia tam tikrą indekso žymėjimą?
Muelleris tęsė savo atsakymą sakydamas, kad nieko negali padaryti, kad rankiniu būdu nurodytų, jog pasikeitė domeno būsena:
„Čia nėra nieko, ką galite padaryti / reikia padaryti.“
Bet jis rekomendavo patikrinti paieškos konsolę, kad įsitikintų, jog su svetaine nėra baudų:
„Aš dar kartą patikrinčiau paieškos konsolę, kad įsitikinčiau, jog nėra laukiamų URL pašalinimo užklausų ir kad skyriuje„ Rankinių veiksmų “nėra nieko, bet manau, kad jūs jau tai padarėte“.
Ką daryti, jei pasibaigęs domenas nėra reitingas?
Šiuo metu dauguma SEOS nenorėtų, kad jam būtų liepta sėdėti ir laukti, kol „Google“ atras naują svetainę. Natūralus polinkis būtų padidinti natūralius ryšius su svetaine ir kita reklamine veikla. Trūksta „Link Building“, tai ir patarė Muelleris.
Jis rašė:
„Mano pasiūlymas konkrečiai būtų toliau juo naudotis ir tuo tarpu bandyti padidinti matomumą kituose kanaluose. Pavyzdžiui, atrodo, kad esate randamas per savo„ LinkedIn “puslapį, kuris susiejamas su jūsų domeno vardu. Jei esate aktyvus„ LinkedIn “ir protingai naudodamiesi savo domenu, vartotojai gali jį rasti tokiu būdu.
Panašiai jūs galite būti aktyvūs kitose vietose, tokiose kaip „YouTube“ ar kitos socialinės žiniasklaidos svetainės (jūsų įmonės pavadinimo YT vaizdo įrašas šiuo metu yra privačiame profilyje, kuris gali būti gerai, bet kurį taip pat galite padaryti įmonės prekės ženklo profilyje. Arba, žinoma, „Reddit“ profilyje)
Trumpai tariant, palengvinkite žmones rasti jūsų turinį, neatsižvelgiant į vietą, kai jie jo ieško, ypač jūsų įmonės pavadinimui. Iš ten išplėstas į paieškų rūšis, kurios galėtų paskatinti vartotojus, kurie dar nepažįsta jūsų įmonės jūsų turinio, būtų kitas žingsnis – ir net ten naudinga būti aktyviems įvairiose platformose. “
Pasibaigti domenai gali būti keblūs
Akivaizdu, kad praeityje pasibaigę domenai praeityje perėjo iš naujo nustatymo procesą, kai domeno jungties nuosavybė nukrito, o domenas iš esmės prasideda nuo nulio.
„Google“ reitingų algoritmai gali suteikti naują svetainę laikiną reitingo padidėjimą. Dėl to sunku užtikrintai pasakyti, ar svetainė, kurios galiojimo laikas pasibaigė, yra reitingas dėl liekamojo domeno poveikio, ar dėl naujos „Google“ svetainės reitingo padidinimo.
Svarbu atsiminti, kad naujos svetainės reklama yra būtina, nepaisant to, ar ji sukurta ant pasibaigusio domeno, ar to, kuris niekada nebuvo įregistruotas.
Teminis „Shutterstock“/Andrii Iemelianenko vaizdas