
Norite naudoti „LinkedIn“ skelbimus savo socialinės žiniasklaidos rinkodaros strategijoje?
Tai padės. „LinkedIn“ neseniai paskelbė naują apžvalgą, kaip maksimaliai išnaudoti savo „LinkedIn“ kampanijas, įskaitant pastabas, kaip pasirinkti tinkamus tikslus, kaip nustatyti savo kampanijas, kaip įvertinti savo našumą ir dar daugiau.
Ir verta atkreipti dėmesį, net jei jaučiate, kad jau žinote „LinkedIn“ skelbimus.
Per pastaruosius metus „LinkedIn“ į savo skelbimų sistemą įtraukė daugybę naujų funkcijų, įskaitant patobulintus formatus ir praktikos galimybes, atnaujintą analizę ir našumo metriką bei dar daugiau. Ši infografika pateikia gerą visų šių elementų apžvalgą ir tai, kaip galite juos naudoti geriausiai.
O dabar iki 1,2 milijardo narių platformos ir tapus didesniu profesionalių diskusijų centru (po „Twitter“), verta apsvarstyti „LinkedIn“ skelbimus.
Peržiūrėkite žemiau esančią infografiką.

