Remiantis naujausiomis įžvalgomis, Marko Zuckerbergo ateities „Facebook“ vizija gali būti ne tokia, kokios tikėjotės, ir iš tikrųjų jokiu būdu ne „sociali“.
Interviu šią savaitę val South Park CommonsZuckerbergas pažvelgė į Metos ilgalaikius planus, jo viziją apie metavisumą, AR akinių kūrimą ir kt.
Tarp įvairių užrašų Zuckerbergas pateikė vieną pastabą, kuri išsiskyrė.
Kalbant apie „Facebook“ ir plačiau socialinę žiniasklaidą, Zuckerbergas sakė:
„Kiekviena mūsų veiklos dalis tam tikru būdu pasikeis (pagal AI). (Pavyzdžiui) sklaidos kanalai bus nukreipti iš – žinote, tai jau buvo draugų turinys, o dabar tai daugiausia kūrėjai. Ateityje didžioji dalis jos bus sukurta dirbtiniu intelektu.
Taigi Zuckerbergo posakis, kad socialinės žiniasklaidos kanalai jau patyrė pirmąją didelę evoliuciją: nuo socialinio turinio, ty draugų ir šeimos narių įrašų, prie daugiausia pramogų pagrįstų įrašų, daugiausia vaizdo įrašų, pagrįstų algoritmiškai suderintais įkėlimais, suderintais su jūsų pomėgiais. slinkimas.
Tačiau ateityje Zuckas mano, kad kitas svarbus pokytis yra tai, kad nuo vaizdo įrašų turinio pereisime prie daug daugiau AI sukurtų įrašų.
Ar tai geras dalykas?
Aš turiu galvoje, „Facebook“ jau yra pripildytas šiukšlių AI turiniupaskelbė šiukšlių siuntėjai ir sukčiai, žvejojantys simpatijas.
Ar to mes tikrai norime, daugiau robotų sukurtų vaizdų, kurie imituoja tikrąjį žmogaus turinį, bet jokiu būdu neatspindi nieko tikro?
Žinoma, mes vis dar esame generatyvaus AI pamainos pradžioje ir visi šie įrankiai tobulės, kol tik dabar pradedame vaizdo turinio generavimaskuris bus dar vienas elementas.
Tačiau socialinės platformos buvo skirtos palengvinti žmonių ryšį, tiesa? Ir jei mes nebebendrausime su pasauliu ir mus supančiais žmonėmis, ar jie vis tiek trauks tą patį?
Galima būtų pateikti argumentą, kaip padarė Zuckas, kad mes vis tiek jau praėjome tai, ir galiausiai tai, kad daugiau žmonių galės naudoti dirbtinį intelektą kuriant kūrybingą, patrauklų turinį, net neturint jokių kinematografinių ar animacinių įgūdžių, bus labai naudinga.
Tačiau mano argumentas tebėra toks, kad patrauklaus turinio kūrimas yra ne tik tinkamų įrankių turėjimas, tai taip pat reikalauja, kad kūrėjas galėtų papasakoti istoriją, įtikinamą, žmogišką istoriją, kuri užmegs ryšį su auditorija. Tai nėra lengva, yra priežastis, kodėl daugumai „YouTube“ naudotojų žlunga, kodėl dauguma rašytojų niekada nesugeba įgyti reikšmingos traukos ir kodėl dauguma norinčių autorių išlieka tokie.
Norint išmokti pasakojimui reikalingų įgūdžių, kurie yra bet kokių kūrybinių pastangų pagrindas, reikia laiko, pastangų ir įsipareigojimo. Ir nors dirbtinio intelekto įrankiai leis daugiau žmonių sukurti daugiau turinio tipų, tai nereiškia, kad tai bus naudinga.
Ir jei „Facebook“ ruošiasi priglobti vis daugiau dirbtinio intelekto turinio, neįsivaizduoju, kaip tai bus naudinga visai platformai.
Tačiau AI išlieka šiuo metu tendencija, taip pat verta paminėti, kad Zuckas taip pat aptarė vertingesnius AI panaudojimo būdus VR kontekste:
„(Su) metaversijos dalykais tu eini iš visi šie kūrėjai kuria šiuos pasaulius, o tai tiesiog labiau sukuriama, beveik kaip aiškus sapnas, kai einate per jį. Tai bus laukinė“.
Mano nuomone, tai yra praktiškesnis ir naujas generatyvaus AI panaudojimas, kuris galėtų suteikti Meta reikšmingą pranašumą rinkoje. Nes ilgainiui VR prigis ir vis daugiau žmonių įsitrauks į labiau įtraukiančius aplinkus. Istorinės tendencijos rodo tai, o technologijai toliau tobulėjant, galite pamatyti, kaip VR galiausiai taps kitu dideliu akcentu.
Ir jei Meta gali palengvinti visišką VR kūrimą, leisdama vartotojams išreikšti savo patirtį aplink juos, tai būtų didelis pažanga ir naujo lygio patirtis, su kuria bent jau šiame etape negalėtų konkuruoti jokia kita įmonė. su.
Štai tada metas milijardus dolerių investicijų į VR bus prasmingiau. Tačiau tarpinis metas, skirtas Meta AI ambicijoms, kai auditorijai suteikia daugiau pokalbių robotų ir daugiau vaizdo generavimo įrankių, atrodo ne toks tvirtas, ne toks užtikrintas. Ir tikrai, reikšmingas žingsnis nuo savo socialinės žiniasklaidos šaknų.
Ar tai bus per didelis šuolis? Aš turiu galvoje, „Facebook“ vis dar turi 2 milijardai kasdienių aktyvių vartotojųo Zuckas neseniai pastebėjo, kad jo AI pokalbių robotas artėja tapo dažniausiai naudojamu AI asistentu pasaulyje. Taigi, atrodo, kad dabartinis AI postūmis neturi jokio neigiamo poveikio. Tačiau vis tiek nemanau, kad tai yra transformuojantys įrankiai, o dirbtinio intelekto sukurtas šlamštas taip pat užgriozdina vis daugiau žmonių kanalų.
Ar tikrai norime „Facebook“, kuriame visi įrašai būtų AI vaizdai, o visi atsakymai būtų sukurti dirbtinio intelekto? Ar tai patrauklu ar įdomu vartotojams?
Jo kryptis ir polinkis taip pat kelia nerimą, kai pati Meta skelbia tokius vaizdus:
Kaip, mes ką tik tai pamatėme tikras vaizdas, užfiksuotas olimpinėse žaidynėseir tai buvo nuostabi, tikra akimirka, užfiksuota tikro fotografo, vaizduojanti tikrą, žmogų sportininką.
Ar ištraukti žmoniškumą yra toks geras dalykas? Ir vėl, ar tikrai to nori „Facebook“ vartotojai?