
Čia yra palyginti nedidelis „Facebook“ ir IG skelbimų atnaujinimas, kuris gali turėti įtakos jūsų procesui.
„Meta“ paskelbė, kad kitais metais jos „automatizuotų skelbimų“ parinktis yra palaipsniui panaikinta, o per ateinančius kelis mėnesius bus pašalinta kaip galimybė ADS tvarkyklėje.
Automatizuotos skelbimai buvo „Meta“ „Advantap“+ skelbimų rinkinio pirmtakas ir buvo labiau suprojektuoti kaip priemonė reklamuotojams padėti maksimaliai padidinti jų kampanijas, keičiant „Apple“ programų stebėjimą. Naudodamiesi automatiniais skelbimais, prekės ženklai gali pradėti kampanijas iš savo „Facebook“ ar „Instagram“ puslapio, atsakydami į keletą klausimų apie jų kampanijos tikslus, kuriuos „Meta“ tada naudoja optimizuodamas skelbimų taikymą.

Procesas taip pat įtraukia vaizdus iš jūsų puslapio įrašų, skirtų jūsų skelbimui, todėl lengva greitai sukurti kampaniją. Tai šiek tiek sudėtingiau nei padidinti įrašą, tačiau šiek tiek mažiau nei pradedant visą kampaniją, kurioje iš tikrųjų pagrindinis dėmesys skiriamas vartotojo paskatinimui per nustatymo procesą.
Tačiau kai „Meta“ AI varomas pranašumas+ įrankiai dabar tampa pagrindiniu dėmesiu ir suteikia geresnį to paties proceso variantą, nuspręsta, kad jam nebereikia siūlyti automatinių skelbimų kaip pasirinkimo, nes „Advantage+“ kampanijos yra vienodos ir galiausiai taps dar labiau supaprastintos ir tikslios jų taikymo srityje.
Iš tiesų, „Meta“ vizija yra sukurti skelbimų generavimo platformą, kuri galėtų sukurti visą jūsų kampaniją jums, turint minimalų įvestį.
Anksčiau šiais metais, „Meta“ generalinis direktorius Markas Zuckerbergas paaiškino, kad:
“Mes pasieksime tašką, kuriame jūs esate verslas, jūs ateinate pas mus, pasakysite mums, koks yra jūsų tikslas, jūs prisijungsite prie savo banko sąskaitos, jums nereikia jokių kūrybinių, jums nereikia jokių tikslinių demografinių rodiklių, jums nereikia jokių matavimų, išskyrus tai, kad galite perskaityti rezultatus, kuriuos išstūmėme. Manau, kad tai bus didžiulė, manau, kad tai yra reklamos kategorijos apibrėžimas. “
Atsižvelgiant į tai, automatiniai skelbimai tampa labiau datuota to paties versija, kurios „Meta“ pagrindinis tikslas yra sukurti iš esmės vieno paspaudimo AD parinktį su visais įvairiais elementais, kuriais vadovaujasi jo AD AI, o ne rankomis.
Taigi tai iš esmės nereikalinga, todėl meta panaikina šią galimybę. Jei buvote įprastas automatinis skelbimų vartotojas, „Meta“ nukreips jus į jo pranašumą+ parinktis.
Meta sako, kad pradėta palaipsniui rodyti automatinius skelbimus, taigi Galbūt nebeturite prieigos prie jo, tačiau jei šiuo metu vykdysite automatizuotą reklamos kampaniją, ji ir toliau pristatys laiką.