
„Meta“ plečia savo „WhatsApp“ skelbimų parinktis, kai „Meta“ reklamuotojai dabar gali parodyti „Cliter-to-Message“ skelbimus, kurie prisijungia prie „WhatsApp“ būsenos atnaujinimo, o ne atidarant DM pokalbį.
Birželio mėn. „Meta“ paskelbė skelbimus „WhatsApp“ būsenoje, o tai leidžia reklamuotojams parodyti savo akcijas tarp visų ekranų „WhatsApp“ būsenos atnaujinimų iš draugų.

„Meta“ taip pat siūlo „Facebook“ ir „Instagram“ „Cliter-to-Message“ skelbimus, kurie leidžia prekės ženklams inicijuoti tiesioginį pokalbį su potencialiais klientais iš jų reklamos sraute.
Ir dabar meta taip pat siūlo kai kuriems reklamuotojams galimybę sujungti abu.
Kaip meta:
“Galite sukurti skelbimus, kurie spustelėja „WhatsApp“, ir naudoti „WhatsApp“ būsenos išdėstymą. Skelbimai „WhatsApp“ būsenoje bus rodomi tik skirtuke „Atnaujinimai“, tai yra būsenos ir kanalų namai ir yra atskirti nuo asmeninių pokalbių ir skambučių. Kai žmonės spustelėja jūsų skelbimą, jie siunčiami tiesiogiai pokalbiui su jūsų verslu „WhatsApp“. “
Taigi tai iš esmės yra tas pats, kaip ir aukščiau pateiktos „WhatsApp“ būsenos skelbimai, tačiau vartotojai galės spustelėti šias „Facebook“ ar IG akcijas, kurios jums suteiks didesnį, viso ekrano pristatymą jūsų akcijoms, su pokalbių CTA.
Tai gali būti dar vienas būdas paskatinti įsitraukimą į „WhatsApp“, kuris tampa didesniais namų diskusijų namais daugiau regionų. Iš tiesų, „WhatsApp“ dabar yra iki 100 milijonų JAV vartotojų, o su Spustelėkite skelbimus, kurie skatina geresnį našumą, ir įgyti populiarumą Tarp prekės ženklų tai gali būti dar vienas jūsų platesnės meta ryšio strategijos aspektas.
Meta sako, kad „WhatsApp“ būsenos skelbimų kol kas nėra visuose regionuose, todėl galbūt neturite prieigos. Bet tiems, kurie tai daro, netrukus turėsite daugiau būdų atkreipti dėmesį ir paskatinti reaguoti į savo DM suderintas akcijas.