
„Pinterest“ paskelbė apie naują partnerystę Partnerių prekybos platforma LTK, kurioje bus geriausiai veikiantys LTK vaizdo įrašai, automatiškai sukryžiuoti iki „Pinterest“.
LTK (kuris yra santrumpa „patinka žinoti“) suteikia įtakos platformai, skirtai parodyti filialų produktus per „Shoppable“ įrašus, panašius į socialinės žiniasklaidos atnaujinimus.

Taigi, iš tikrųjų tai yra gana panašus į „Pinterest“ sąrašus, nors LTK labiau orientuojasi į vadovus ir demonstracinio stiliaus klipus, taip pat vietinį mados atradimą, kurį rengia daugybė prekės ženklo ambasadorių ir kūrėjų.
Naujoji partnerystė bus susijusi tik su vaizdų įrašais šiuo metu.
Kaip pranešė „Verge“:
„Kai„ LTK “įrašas bus dalijamasi su„ Pinterest “, nuoroda į influencerio profilį ir jų pažymėti produktai bus laikomi. Bent jau turinio kūrėjams viltis yra ta, kad patekus į„ Pinterest “milijonus vartotojų, tai uždirbs daugiau partnerių.“
Šiuo metu „LTK“ aptarnauja 40 milijonų mėnesinių vartotojų, vartotojai gali ieškoti daugiau nei milijono prekės ženklų produktų.
Tuo tarpu „Pinterest“ dabar yra iki 570 milijonų mėnesinių akcijų, o didžioji dauguma tų vartotojų ateina į programą apsipirkimo mąstysenoje. Iš savo socialinės žiniasklaidos šaknų, daugiausia pašalinta iš savo socialinės žiniasklaidos šaknų, „Pinterest“ dabar daugiausia dėmesio skiria apsipirkimo atradimui, todėl ši partnerystė yra akivaizdi.
Nors nesu tikras, kodėl jie ne tik susijungia. Aš turiu galvoje, kad suprantu, kad kiekviena įmonė turi savo motyvaciją ir strategiją, tačiau atrodo, kad jos yra gana glaudžiai suderintos, o jei „Pinterest“ ką tik įsigijo LTK ir integruotų savo atradimų įrankius, tai, atrodo, būtų logiškesnė partnerystė.
Nors tai taip pat brangesnis, ir tai gali pasiekti panašius strateginius tikslus bet kuriuo atveju, leisdamas LTK toliau augti, tuo pačiu pasiūlant išplėstą „Pinterest“ auditorijos pasiekiamumą.
Ir jei jis įsitrauks, galbūt jie ateityje sieks išplėsti savo partnerystę.
Dabar „Pinterest“ turi tiesioginių įtraukimų į partnerystę su „Amazon“, „Shopify“ ir „WooCommerce“, leidžiančiomis šių trečiųjų šalių platformų klientams išplėsti savo akcijas ir profilius, taip pat „Pinterest“ klientams.
LTK prideda dar vieną sąrašą, kuris dar labiau išplečia „Pinterest“ galimą katalogą, padidindamas jo apsipirkimo pajėgumą.