
„YouTube“ paskelbė savo naujausią „Creative Trends“ ataskaitą, kurioje šį kartą apžvelgiamas „kūrybinis maksimalizmas“, kuris yra skėtinis terminas įvairioms įvairių turinio tendencijoms, kurios programos srityje augo.
Nors aš manau, kad „YouTube“ šiuo atžvilgiu praleidžia svarbų savo platesnės analizės tašką.
Taigi, pirmiausia, kas tiksliai yra „kūrybinis maksimalizmas“?
Na, iš tikrųjų „YouTube“ kontūras apibūdina savotišką įvairių kūrybinių ir kultūrinių tendencijų misą, kurios kulminacija yra labiau informacinė, bendradarbiaujanti turinio forma, kuri labai priklauso nuo interneto raštingumo ir juokelių.
Aišku kaip purvas, tiesa? Na, štai „YouTube“ tendencijos apžvalga, kaip ji mato:

Kaip matote šiame aiškintojoje, „YouTube“ nustatė keturis pagrindinius „kūrybinio maksimalizmo“ elementus, kurie iš esmės yra daugiasluoksniai, pasaulio kūrimo stiliaus vaizdo įrašų serijos “, iš kurių daugeliui įtakos turėjo užsienio tendencijos.
„YouTube“ pavyzdžiai, pasak „YouTube“, yra „Skibidi tualeto“ serija „Epic: The Musical“ ir „Cat Meme“ vaizdo įrašai.

Tai ne tik įtraukiantys vaizdo įrašai į save, bet ir šios sąvokos kviečia dalyvauti žiūrovams ir išplėsta fandom, atstovaujant įvairioms perspektyvoms ir personažams bei skatinant platesnį įsitraukimą.
Kiekviena iš šių tendencijų sukėlė giliai aptariamą kiekvieno elemento diskusiją ir tai, ką tai gali reikšti platesnei jo kūrybinei krypčiai. Tai tikrai verta pastabos tendencija, tačiau tai, kaip jūs iš tikrųjų kuriate sau tokius sau, yra visai kitas klausimas.
Kadangi kiekviename pavyzdyje, kurį „YouTube“ nustatė, nėra galimybės, kad kūrėjai būtų žinoję, kad jie smogs tinkamai, ir susisieks su didele auditorija su savo koncepcija. Iš tiesų, dauguma šių kūrėjų bandė įvairius turinio metodus, kurie nepavyko, prieš tai galų gale pataikydami į tikrai patrauklią tendenciją.
Taigi, kaip platesnę tendenciją, įdomu pastebėti, kaip išsivystė šie elementai, remiantis auditorijos įsitraukimo elgesiu. Bet jei jūs ieškojote prekės ženklo kūrimo patarimų, kylančių iš to paties, tai yra šiek tiek sudėtingesnė.
Tai, ką galime pasakyti tikrai, yra tai, kad kiekviena iš šių sąvokų veikia dėl pasakojimo ir dėl to, kad šie kūrėjai suformavo patrauklius, į žmogų orientuotus pasakojimus, sukėlusius emocinę reakciją. Dabar galite pasakyti, kad kažkas panašaus į „Skibidi tualetą“ vargu ar traukia jūsų širdies stygas. Bet iš tikrųjų serijos pasakojimo struktūra yra labai akivaizdi ir labai tradicinė, pritraukianti auditoriją į vykstančią kovą dėl viršenybės vaizdo žaidimų įkvėptame pasaulyje. Tai taip pat įsitraukia į senų šaulių žaidimų nostalgiją ir gerus ir blogus archetipus, su kuriais mes užaugome, todėl kai kas giliau gilinatės, tai mažiau apie pristatymą ir požiūrį bei daugiau apie pasakojimą, dėl kurio jis veikia.
Tai yra tikrasis rezonansinių istorijų raktas, ir iš tikrųjų tai visada buvo tikrasis įsitraukimo variklis. Puiki istorija sulauks gerbėjų ir nustatys būdą, kaip sukurti tam skirtą, investuotą bendruomenę.
Tai yra taškas, kurio trūksta „YouTube“ tendencijų ataskaitoje. Ir nors elementai, kuriuos pabrėžė „YouTube“, taip pat yra svarbūs, be šios pagrindinės širdies, kad centrinis istorijos pagrindas, kurį reikia sukurti, nė vienas iš kitų neturės reikšmės.
Nors „YouTube“ yra ypač pagrįstas punktas, kuris dabar mato daugiau „YouTube“ stiliaus tendencijų, priimamų į kitus ryšio formatus:
“Kadangi šiandienos jaunimas ir toliau lanko savo kūrybinius ir kuratorinius raumenis, kūrybinis maksimalizmas įsitvirtins popkultūroje. Šis perėjimas jau vyksta, kai pagrindiniai subjektai priima ir normalizuoja šią naują kūrybinę kalbą. Tokie prekės ženklai kaip „Nutter Butter“ priima socialinės žiniasklaidos stilių, o pagrindiniai žaidėjai, tokie kaip NFL, pritaiko jį per „Tvarkaraščio“ išleidimo vaizdo įrašus. Net Holivudas aktyviai žvalgosi „YouTube“ franšizių, tokių kaip „Skibidi tualetas“. “
Tai yra svarbi pastaba, kad komunikacijos stilius keičiasi, nors aš teigiu, kad be pasakojimo ir personažų, į kuriuos žmonės gali investuoti, likusi dalis yra tik detalės.
Taigi, nors čia yra keletas įdomių tendencijų pastabų, pagrįstų elgesiu, manau, kad pagrindinė pamoka yra tai, kad puikus pasakojimas išlieka labai svarbus visų formų prekės ženklo kūrimui.
Galite patikrinti visą „YouTube“ “Kūrybinio maksimalizmo “ataskaita čia.