
„YouTube“ išbando kitą būdą, kaip paskatinti aukas tiesioginį srautą, su išplėstais „dovanų tikslais“, o tai leis kūrėjams paskatinti aukas, siūlant atlygį tam tikra aukos slenksčiu.
Kaip paaiškino „YouTube“:
“Mes eksperimentuojame su dovanų tikslais, nauja funkcija, išplečianti tikslai Vertikalių tiesioginių srautų funkcija. Eksperimento kūrėjai galės nustatyti tikslinę dovanų sumą ir pasirinkti laiką, kad pasiektų tikslą prieš pasidalydami juo su savo žiūrovais. Su dovanų tikslais Kūrėjai gauna naują būdą bendrauti su savo auditorija ir kurti bendruomenę. “
„YouTube“ praėjusiais metais išleido „Super Chat“ tikslus, kurie leidžia srautojams nustatyti tikslą ir atlygį už įsitraukimą į programą.
https://www.youtube.com/watch?v=CC2FWGP0VPQ
Ir dabar tai išplečia visus tiesioginio srauto kūrėjus, suteikdami dar vieną priemonę, leidžiančią sužadinti įsitraukimą, žaidžiant procesą.
Tai akivaizdžiai yra požiūris, veikiantis „YouTube“.
Šiuo metu ji taip pat išbando „Live-Seams“ sužadėtuvių lyderių lentelę, kuri žiūrovams reitinguoja pagal jų sužadėtuves, tuo tarpu tai taip pat vyksta savo „brangakmenių“ tiesioginės aukos galimybės procese, kuris suteikia dar vieną priemonę dovanoti pinigus mėgstamiems kūrėjams.
Įvairios galimybės skatina konkurencingas aukas, kurios gali būti geras būdas gauti daugiau kūrėjų daugiau pinigų, paskatindami auditoriją paaukoti ir įveikti konkursą, kad parodytų, kad jie yra didžiausias gerbėjas.
Bet kokiu atveju tai yra dar vienas įdomus tiesioginių transliuotojų papildymas programoje, o tai galėtų padėti jiems gauti daugiau pinigų už jų turinio pastangas.
„YouTube“ sako, kad šiuo metu eksperimentuoja su dovanų tikslais dėl vertikalių tiesioginių srautų mobiliuosiuose įrenginiuose JAV kūrėjams JAV, o vėliau išplėsta vėliau.
Daugiau apie „YouTube“ „Super Chat“ dovanojimo tikslus galite perskaityti čia.