„Aetherflux“, „Saulės“ startuolis, kurį įkūrė milijardierius „Robinhood Baiju Bhatt“ įkūrėjas, per A serijos turą surinko 50 milijonų dolerių, nes 2026 m. Jis pradeda savo pirmąją žemos Žemės orbitos demonstraciją.
San Carlosas, Kalifornijoje įsikūręs startuolis, kuris praėjusių metų spalį pasirodė iš „Stealth“, siekia galiausiai paleisti žemos Žemės orbitos palydovų, galinčių surinkti ir perduoti saulės energiją tiesiai į „žemės stotis“ Žemėje, žvaigždyną. Tai idėja, kurią iš pradžių sukėlė Izaoko Asimovo 1941 m. Trumpas pasakojimas „Priežastis“. Bhattas sutelkė dėmesį į tai, kad šią mokslinės fantastikos įkvėptą koncepciją paversti realybe.
Bet pirmiausia, „Aetherflux“ turi gauti palydovą orbitoje, kad įrodytų techniką, kad „parodytume, kad mes padarėme šią transformacinę pažangą, kai pereiti nuo žmonių, neturinčių jėgų iš kosmoso į, į pirmą kartą,„ TechCrunch “sakė„ Bhatt “,„ Bhatt “,„ Bhatt “,„ Bhatt “, įkūrėjas ir generalinis direktorius ir generalinis direktorius.
Bent jau tai yra tikslas su kitų metų paleidimu, kurį palaikys „Fresh Capital Eetherflux“. „Etherflux“ bendras finansavimas padidina 60 milijonų dolerių po to, kai Bhattas į bendrovę investavo 10 milijonų dolerių savo lėšų. A serijai vadovavo „Index Ventures“ ir „Interlagos“. Dalyvavo Billo Gateso „Breakthrough Energy Ventures“, „Andressen Horowitz“ ir „Nea“, taip pat keletas kitų įdomių vardų, tokių kaip Jared Leto, suapvalinę jį.
Bhattas, kuris šiais metais prisijungė prie mūsų „TechCrunch Equity Podcast“, „TechCrunch“ sakė, kad „Aetherflux“ panaudos lėšas, kad pasamdytų daugiau inžinierių ir investuotų į technologijas bei infrastruktūrą, reikalingą pirmosioms kelioms misijoms.
„Šiuo metu mūsų komanda pirmiausia yra sutelkta į naudingosios apkrovos, esančios ant autobuso viršaus, kūrimą … tai paima visą galią, kurią sukuria palydovinis autobusas, ir paverčia ją lazerio galia“, – teigė Bhattas.
„Aetherflux“ naudoja „Apex Space“ palydovų autobusą. Palydovinis magistralė yra pagrindinė palydovo struktūra ir sistema, užtikrinanti esmines jo veikimo funkcijas, pavyzdžiui, galią, varomąją jėgą ir ryšius. Daugelis autobusų sukuria galią per saulės baterijas, o Bhattas sako, kad galia, kaip ir kilovatai energijos, bus siunčiama atgal į Žemę per lazerius.
Priimančiame gale bus „Aetherflux“ „antžeminės stotys“, sudarytos iš fotoelektrinių matricų, kurios konvertuoja saulės spindulius į energiją, kuri yra saugoma baterijose, kad būtų galima naudoti vėliau. Bhattas teigė, kad jo komanda, kurią sudaro inžinieriai ir tyrėjai iš NASA, SpaceX, Lockheed Martin, Anduril ir JAV karinio jūrų laivyno, taip pat stengiasi kurti pirmąją „Aetherflux“ antžeminę stotį. Pradedančiame starte dar nėra stoties vietos, tačiau tai vertina karines vietas, kur yra labiau kontroliuojama oro erdvė.
Ateityje Bhattas sako, kad tikslas yra pastatyti mažas, nešiojamas antžemines stotis – bet kur nuo penkių iki 10 metrų skersmens -, kad elektra būtų tiek atokiausioje vietose.
„Tai, ką norime parodyti (su pirmąja misija), yra energijos susiejimas nuo galo iki galo“,-sakė Bhattas. „Mes norime sugebėti parodyti, kad iš tikrųjų turime elektros energiją ant žemės ir naudoti tai, kad apšviestume šviesos įrengimą ar padarytume elektroninius daiktus ant žemės.“
Nedaugelis įvykdė saulės energijos siuntimo iš kosmoso į Žemę žygdarbį. Viena iš vienintelių sėkmingų misijų buvo 2023 m., Kai „Caltech“ „Space Solar Power“ projekto tyrėjai parodė belaidžio energijos perdavimą iš žemos žemės orbitos, naudodamiesi mikrobangų vingiu. Tai įrodė šią koncepciją, tačiau nepatenka į „Aetherflux“ žingsnį į keičiamą komercinę sistemą.
„Aetherflux“ padidinimas yra Gynybos departamento operatyvinių energetikos pajėgumų gerinimo fondo apdovanojimo, siekiant sukurti kosminę saulės energijos JAV kariuomenei, sukūrimui.