
Nauji tyrimai rodo, kad žemėlapių platformos tapo pagrindinėmis vietos verslo paieškos sistemomis.
Vienas iš penkių vartotojų dabar ieško tiesiogiai žemėlapių programose, o ne tradicinėse paieškos sistemose.
„BrightLocal“ vartotojų paieškos elgesio tyrimas nustatė, kad „Google“, „Apple“ ir „Bing Maps“ sudaro 20% visų vietinių paieškų.
Tai yra didelė paieškos srauto dalis, kurios savo vietiniuose SEO planuose gali trūkti daugeliui rinkodaros specialistų.
Pirmojo žemėlapio paieškos elgesio kilimas
Tyrimo metu nustatyta, kad 15% vartotojų naudoja „Google Maps“ kaip savo pirmąjį pasirinkimą vietinėms paieškoms. Tai daro ją antra populiariausia platforma po „Google“ paieškos (45%).
Tyrime rašoma:
„Kita reikšminga išvada yra„ Google Maps “žinomumas vietinėje paieškoje. 15% vartotojų teigė, kad„ Google Maps “naudosis savo pirmuoju skambučio uostu, tai reiškia, kad jie ieško vietinių sąlygų-tai gali būti prekės ženklo ar ne prekės ženklo sąlygos-ypač„ Google “žemėlapiuose“.
Tai tęsiasi:
„„ Google “žemėlapiai,„ Apple “žemėlapiai ir„ Bing “žemėlapiai sudaro 20% numatytųjų vietinių paieškos platformų. Tai sustiprina, kad svarbu užtikrinti, kad jūs optimizuosite tiek žemėlapių pakuotes, tiek organinių paieškos sąrašus. Galbūt jūs galite būti labai svarbūs SERPS, tačiau jei vartotojai ieškos įmonių, tokių kaip jūsų paieškos žemėlapiuose, jums reikia užtikrinti, kad jūs rasite ir SERP.“
Šis pakeitimas rodo, kad vartotojai teikia pirmenybę vaizdinėms, vietovėms pagrįstoms vietinių įmonių paieškoms, ypač priimdami spontaninius sprendimus.
Žemėlapių naudojimo kartų skirtumai
Skirtingos amžiaus grupės naudoja žemėlapių platformas skirtingais tarifais:
- Aštuoniolika procentų „Gen Z“ vartotojų naudoja „Google Maps“ kaip savo pagrindinę vietinę paieškos įrankį, kuris yra trys procentiniai punktai didesni už vidurkį.
- 21% tūkstantmečių naudoja „Google Maps“ kaip savo numatytąją vietinės paieškos platformą.
- 5% tūkstantmečių renkasi „Apple“ žemėlapius kaip pagrindinę vietinę paieškos variantą.
- Atrodo, kad jaunesniems vartotojams yra patogiau naudoti žemėlapius vietiniam verslui atrasti. Taip gali būti todėl, kad jie įpratę viską daryti mobiliuosiuose įrenginiuose.
Ko vartotojai ieško žemėlapio rezultatais
Tyrime rasta pagrindinė informacija, kuri skatina vartotojų sprendimus naudojant žemėlapius:
- 85% vartotojų sako, kad kontaktinė informacija ir darbo laikas yra „svarbūs“ arba „labai svarbūs“
- 46% Verslo kontaktinė informacija apie „labai svarbią“ kaip „labai svarbi“
- Beveik pusė (49%) vartotojų „dažnai“ arba „visada“ planuoja savo kelią į verslą po paieškos
Paieškos žemėlapyje turi didelę galimybę naršykles paversti klientais, pažymima ataskaitoje:
„Beveik pusė vartotojų (49 proc.) Teigė, kad jie„ dažnai “arba„ visada “planuoja savo kelionės kelią į pasirinktą verslą. Tai rodo du dalykus: vieną, kaip greitai vartotojai, atrodo, priima savo sprendimus, ir du, kad vartotojai vykdo vietos verslo tyrimus, siekdami lankytis artimiausiu metu“.
SEO poveikis vietos verslui
SEO privalumams ir vietiniams rinkodaros specialistams šie duomenys pabrėžia keletą veiksmų, kurių reikia imtis:
- Prioritetą teikite žemėlapių sąrašų optimizavimui už „Google“ verslo profilio.
- Įsitikinkite, kad ne tik „Google“ tikslumas yra ne tik „Google“ žemėlapių platformose.
- Sutelkite dėmesį į išsamią verslo informaciją, ypač kontaktinę informaciją ir valandas.
- Stebėkite „Pateisinimus“ žemėlapio rezultatuose, kuriuos galima gauti iš jūsų verslo informacijos, apžvalgų ir svetainės.
- Žemėlapius traktuokite kaip pagrindinį paieškos kanalą, o ne pasąmonė.
„BrightLocal“ akcentai:
„Taigi, nepraraskite potencialiems klientams, neturėdami teisingo adreso, telefono numerio ar el. Pašto adreso, nurodyto jūsų platformose, ir būtinai patikrinkite, ar jūsų darbo valandos yra atnaujintos.“
Žvilgsnis į priekį
Žemėlapių platformos vystosi iš paprastų navigacijos įrankių į paieškos sistemas, kurios skatina pardavimą ir pajamas.
Jei žemėlapių sąrašus traktuojate kaip pasąmonę, rizikuojate, kad trūks daug motyvuotų, paruoštų pirkėjų vartotojų.
Kadangi paieška ir toliau keičiasi įvairiose platformose, investuojant konkrečius išteklius, siekiant optimizuoti savo žemėlapio buvimą, ne tik standartiniame vietiniame SEO, vis svarbesnis verslui, kuris remiasi vietiniu srautu.
Teminis vaizdas: Miss.cabul/Shutterstock