Nauji tyrimai rodo, kad „Google“ AI apžvalgos dažnai susieja su „Google“, prisidedant prie „Walled Garden“ efekto, kuris skatina vartotojus ilgiau išlikti „Google“ svetainėje.
Atlikus SE reitingo tyrimą, buvo nagrinėjama „Google“ AI apžvalgos penkiose JAV valstijose. Jis nustatė, kad 43% šių AI atsakymų yra nuorodos, nukreipiančios vartotojus į „Google“ paieškos rezultatus. Kiekviename atsakyme paprastai yra 4-6 nuorodos į „Google“.
Tai atitinka naujausius duomenis, nurodančius, kad „Google“ vartotojai prieš apsilankydami kitose svetainėse daro 10 paspaudimų. Šie modeliai rodo, kad „Google“ stengiasi ilgesnį laiką išlaikyti vartotojus savo ekosistemoje.
„Google“ cituoja save AI atsakymuose
SE reitingo tyrimas išanalizavo 100 013 raktinius žodžius penkiose valstijose: Koloradas, Teksasas, Kalifornija, Niujorkas ir Vašingtonas, DC, DC
Tai stebėjo, kaip „Google“ AI santraukos veikia skirtinguose regionuose. Nors vietos rodė nedidelį dispersiją, tyrime nustatyta, kad „Google.com“ yra labiausiai cituojama svetainė AI apžvalgose.
„Google“ pasirodo apie 44% visų AI atsakymų, žymiai prieš kitus labiausiai cituojamus šaltinius, „YouTube“, „Reddit“, „Quora“ ir „Wikipedia“, pasirodžiusius maždaug 13%.
Tyrime teigiama:
„Remiantis duomenimis, sujungtais iš visų penkių valstijų (iš viso 141 507 AI apžvalgos), mūsų duomenų analizė rodo, kad 43,42% (61 437 kartus) AI apžvalgos atsakymų yra nuorodų į„ Google “organinius rezultatus, o 56,58% atsakymų nėra.“

Remiantis ant sienos sodo tendencija
Šios išvados papildo neseniai atliktą „Momentic“ analizę, kurioje nustatyta, kad „Google“ puslapiai „per apsilankymą“ pasiekė 10, tai rodo, kad vartotojai prieš apsilankydami kitose svetainėse vartotojams išleidžia žymiai daugiau paspaudimų „Google“.
Apskritai šis tyrimas atskleidžia, kad „Google“ sukuria labiau autonominę paieškos patirtį:
- PG apžvalgos rodomos maždaug 30% visų paieškų
- Beveik pusė šių AI atsakymų susieja su pačia „Google“
- Vartotojai dabar prieš išeidami daro 10 paspaudimų „Google“
- Ilgesnės, konkretesnės užklausos dažniau sukelia AI apžvalgą
„Google“ vis dar skatina didelį srautą išorėje; Remiantis „Momentic“, kovo mėn. 175,5 mln. Apsilankymų.
Tačiau tai ne taip efektyvu siunčiant vartotojus nei „ChatGpt“. „Google“ sukuria tik 0,6 išorinių vizitų vienam vartotojui, o „CHATGPT“ generuoja 1,4 apsilankymo vienam vartotojui.
Daugiau pagrindinės tyrimo statistikos
SE reitingo tyrimas atskleidė keletą papildomų išvadų:
- PG apžvalgos beveik visada rodomos kartu su kitomis SERP funkcijomis (99,25% laiko), dažniausiai su žmonėmis taip pat klausia dėžutės (98,5%)
- Įprastą AI apžvalgą sudaro apie 1 766 simboliai (maždaug 254 žodžiai) ir cituojami vidutiniškai 13,3 šaltinių
- Vidutinio sunkumo raktiniai žodžiai (21–40 sunkumų skalėje) dažniausiai sukelia AI apžvalgas (33,4%), tuo tarpu labai konkurencingi terminai (81–100) juos retai generuoja (tik 3,7%)
- Raktiniai žodžiai, kurių CPC vertės yra nuo 2 iki 5 USD
- Mada ir grožis turi mažiausią AI apžvalgos išvaizdos normą (tik 1,4%), po to seka elektroninė komercija (2,1%) ir naujienos/politika (3,8%)
- Kuo ilgesnis AI apžvalgos atsakymas, tuo daugiau šaltinių jis cituoja. Atsakymai iki 600 simbolių cituoja apie penkis šaltinius, o vyresni nei 6 600 simbolių cituojami maždaug 28 šaltiniai.
Ši statistika dar labiau pabrėžia, kaip „Google“ AI apžvalgos keičia paieškos elgseną.
Šie duomenys pabrėžia poreikį optimizuoti kelis srauto šaltinius, o kartu matomi „Google“ rezultatų puslapiuose.