
Šią savaitę „Microsoft“ išleido savo 2025 m. Metinę darbo tendencijų rodyklę.
Ataskaitoje teigiama, kad tai yra metai.
„Microsoft“ taip pat pristatė keletą naujų terminų, kurie, jo manymu, suformuos darbo vietos ateitį.
Pažvelkime į tai, ką „Microsoft“ nori pridėti prie jūsų darbo žodyno. Atminkite, kad „Microsoft“ daug investavo į AI, todėl jie turi rimtų priežasčių, kad šios sąvokos atrodytų normalios.
„Microsoft AI“ žodynas
1. „Pasienio įmonė“
„Microsoft“ sako, kad „Pasienio firmos“ yra organizacijos, pastatytos pagal AI pagal pareikalavimą, žmonių agentų komandas ir darbuotojus, kurie veikia kaip „agentų viršininkai“.
Ataskaitoje teigiama, kad 71% šių AI-perspektyvių kompanijų darbuotojų teigia, kad jų organizacijos klesti. Tai daug didesnis nei tik 37%pasaulio vidurkis.
2. „Intelektas ant čiaupo“
Tai reiškia AI, kuri lengvai pasiekiama, kai to reikia. „Microsoft“ tai vadina „gausu, prieinamu ir keičiamu pagal pareikalavimą“.
Bendrovė teigia, kad AI dabar yra šaltinis, kurio neriboja darbuotojų dydis ar kompetencija, tačiau jį galima įsigyti ir naudoti pagal poreikį, patogiai naudojant „Microsoft“ produktus.
3. „Talpos spraga“
Šis terminas reiškia didėjantį skirtumą tarp to, ko reikalauja verslas, ir to, ką žmonės gali suteikti.
„Microsoft“ tyrimai rodo, kad 53% lyderių mano, kad produktyvumas turi didėti, o 80% darbuotojų nurodo, kad trūksta laiko ar energijos savo darbui atlikti. Jie siūlo, kad AI įrankiai gali užpildyti šią spragą.
4. „Darbo diagramos“
Pamiršk tradicines org diagramas. „Microsoft“ numato lankstesnes „darbo diagramas“, kurios prisitaiko prie verslo poreikių, pasitelkdama tiek žmonių darbuotojus, tiek AI.
Šios struktūros sutelkia dėmesį į rezultatus, o ne griežtas hierarchijas. Jie leidžia įmonėms naudoti geriausią žmonių ir AI darbuotojų derinį kiekvienai užduočiai.
5. „Žmogaus agentų santykis“
Šis terminas reiškia pusiausvyrą tarp AI agentų ir žmonių darbuotojų, reikalingų optimaliems rezultatams.
„Microsoft“ siūlo, kad vadovai turi nustatyti AI agentų, reikalingų konkrečiems vaidmenims, skaičių ir žmonių, kurie turėtų vadovauti tiems agentams, skaičių. Tai iš esmės nustato, kaip įmonės dirba savo komandas.
6. „Agento viršininkas“
Ko gero, pats įdomiausias terminas yra „agento viršininko“, kuris kuria, paskiria užduotis ir valdo AI agentus, kad padidintų savo poveikį ir padidintų savo karjerą.
„Microsoft“ prognozuoja, kad per penkerius metus komandos mokys (41%) ir valdys (36%) AI agentus kaip įprastą savo darbo dalį.
7. „Skaitmeninis darbas“
Tai yra „Microsoft“ pasirinktas terminas AI varomas darbo automatizavimas. „Microsoft“ pozicionuoja AI ne kaip žmonių pakaitalą, o kaip darbo jėgos priedą.
Ataskaitoje teigiama, kad 82% lyderių planuoja naudoti skaitmeninį darbo jėgą, kad išplėstų savo darbo jėgą per kitus pusantrų metų.
Tačiau šis perėjimas prie AI varomo darbo automatizavimo kelia svarbius klausimus apie darbo perkėlimą, perkvalifikavimo poreikį ir etišką AI naudojimą.
Šie svarstymai yra labai svarbūs, kai mes naršome po šią naują darbo erą.
Už terminijos
Šie terminai atskleidžia „Microsoft“ viziją įterpti AI giliau į darbo vietą, o jos produktai pirmauja.
Bendrovė taip pat paskelbė „Microsoft 365 Copilot“ atnaujinimus, įskaitant:
- Nauji tyrėjas ir analitikų agentai
- AI vaizdo generatorius
- „Copilot“ nešiojamieji kompiuteriai
- Patobulintos paieškos funkcijos
Jared Spataro, „Microsoft“ AI CMO darbe, teigia ataskaitoje:
„2025 m. Bus prisimenami, kai gimė metai, kai gimė pasienio įmonė – tuo metu, kai įmonės peržengė eksperimentavimą su AI ir pradėjo atstatyti aplink ją“.
Žvilgsnis į priekį
Nors „Microsoft“ sąlygos gali būti arba neprilipo, jos aprašytos tendencijos jau keičia skaitmeninę rinkodarą.
Nesvarbu, ar priimate pavadinimą „Agent Boss“, ar ne, žinodami, kaip naudoti AI įrankius išlaikant žmogaus kūrybiškumą, greičiausiai taps būtini besikeičiančioje rinkodaros darbuotojoje.
Ar „Microsoft“ vizija apie „pasienio firmas“ įvyks tiksliai taip, kaip jos apibūdina? Laikas ir žmonių, priėmusių šias idėjas, skaičius.
Pateiktas vaizdas: „Drawlab19“/„Shutterstock“