Naujausioje IAB „Duomenų būsenos“ ataskaitoje paaiškėja, kad nepaisant to, kad jis pripažino savo potencialą, 70% agentūrų, prekės ženklų ir leidėjų dar turi visiškai integruoti AI į savo kampanijas.
Čia yra žvilgsnis į tyrimą, kuriame nagrinėjamas dabartinis AI naudojimas reklama, įvaikinimo iššūkiai ir sėkmės galimybės.
Dabartinė AI priėmimo būklė
Interaktyvios reklamos biuro (IAB) ataskaitoje buvo apklausta daugiau nei 500 ekspertų ir nustatė, kad AI naudojimas skiriasi visoje pramonėje:
- 30% įmonių savo žiniasklaidos kampanijose įgyvendino AI.
- Agentūros (37%) ir leidėjai (34%) yra labiau pažengusios į AI, palyginti su prekės ženklais (19%).
- Pusė bendrovių, kurios nepriėmė AI plano tai padaryti iki 2026 m.
- Daugelis organizacijų (85%) naudoja bendrąsias AI įrankius, o mažiau naudoja pasirinktinius sprendimus (45%) arba patentuotus įrankius (24%).
Vienas SVP iš neatskleisto prekės ženklo, nurodyto ataskaitoje:
„Mes lėtai visapusiškai įgyvendinome AI į savo kasdienius procesus. Mes esame atsargūs eiti į„ viską “, kol tai taps šiek tiek labiau visuomenės norma, turinčia ilgalaikį keičiamo mastelio sėkmės patirtį“.
AI suvokimas
Bendrovės, naudojančios AI, paprastai turi teigiamą patirtį:
- 82% teigia, kad AI atitinka arba viršija jų efektyvumo lūkesčius, taupymo laiką ir išlaidas.
- 75% mano, kad AI veiksmingai padeda jų žiniasklaidos kampanijoms.
- 73% laiko AI laikui bėgant.
AI išsiskiria iš duomenų sunkiomis užduotimis, tokiomis kaip auditorijos segmentacija ir taikymas, tačiau kovoja su užduotimis, kurioms reikia žmogaus sprendimo, pavyzdžiui, RFP valdymo ir kampanijos sąrankos.
Įvaikinimo kliūtys
Tyrimo metu buvo nustatytos kelios kliūtys priimti AI žiniasklaidos kampanijose:
- 62% teigė, kad jiems rūpi, kiek sudėtinga nustatyti ir palaikyti AI.
- 62% nerimauja dėl duomenų saugumo rizikos.
- 61% pažymėjo, kad jų organizacijoms trūksta AI žinių.
- 60% nerimauja dėl to, koks tikslus ir skaidrus AI.
Įdomu tai, kad darbo perkėlimas nėra vertinamas kaip pagrindinis klausimas, o tik 37% tai nustato kaip susirūpinimą.
Pirkimo ir pardavimo iššūkiai
Agentūros, prekės ženklai ir leidėjai susiduria su unikaliais iššūkiais su AI:
- Leidėjai kovoja su sudėtingomis technologijomis (67%) ir išsibarsčiusiomis galimybėmis (62%).
- Prekės ženklams ir leidėjams (kiekvienam 56%) trūksta aiškios AI vizijos.
- Agentūros susiduria su daugiausia komandos draugų ir klientų pasipriešinimo pokyčiams (61%).
- Be to, 51% prekės ženklų nerimauja dėl skaidrumo, kaip jų partneriai naudoja AI.
Žvilgsnis į priekį
AI keičia žiniasklaidos kampanijas, o IAB ataskaita pabrėžia keletą svarbių dalykų.
Pirma, daugelis kompanijų yra ankstyvame AI priėmimo etape, tačiau tai vyksta greičiau nei anksčiau. Bendrovės, neturinčios aiškių planų, rizika atsilikti iki 2026 m.
Antra, įmonėms reikia gerų duomenų ir tvirto valdymo gairių, kad būtų sėkminga su AI. Organizacijos turėtų mokyti savo komandas į geriausią praktiką ir nustatyti aiškius tikslus.
Visoje pramonėje vis dar plėtojami skaidrumo, privatumo ir patikimumo standartai. Bendrovės, kurios bendradarbiauja siekdamos nustatyti šiuos standartus, bus geriausia, kad būtų galima atlikti šį skaitmeninės reklamos pakeitimą.
Visą „Duomenų būsenos“ ataskaitą galima rasti per IAB.
Pateiktas vaizdas: „Eamesbot“/„Shutterstock“