
Skelbimų planavimas yra pagrindinis „Google“ ir „Microsoft“ skelbimų nustatymas, tačiau valdant kampanijas keliose laiko juostose, ji tampa sudėtingesnė.
Standartinė planavimo taktika negali jos sumažinti, jei reklamuojate tarptautiniu mastu ar vykdote kampanijas visuose regionuose, kurių didžiausias įsitraukimo laikas yra skirtingas.
Prastai laiko skelbimai gali sukelti iššvaistytą biudžetą, mažesnius konversijų rodiklius ir praleistas galimybes.
Šis straipsnis peržengia pagrindus, kad būtų galima aprašyti kito lygio strategijas, kaip efektyviai planuoti skelbimus skirtingose laiko juostose.
Mes ištirsime tokius metodus kaip lokalizuotas planavimas, duomenų pagrįstų pakeitimų ir automatizavimas, kad padidintume kampanijos našumą.
Suprasti laiko juostos iššūkius PPC
Reklamuodami keliuose regionuose, laiko juostų neatitikimai gali sukelti iššūkių, turinčių įtakos skelbimų pristatymui, įsitraukimui ir konversijoms.
Įprasta spąstai daro prielaidą, kad vienas kampanijos tvarkaraštis veiks visuotinai. Realybėje tai, kas veikia vienoje vietoje, gali būti visiškai neveiksminga kitoje.
Pvz., Jei jūsų „Google ADS“ paskyra yra nustatyta į rytą, tačiau jūsų tikslinė auditorija pirmiausia yra Vakarų pakrantėje, jūsų skelbimai gali būti rodomi ne darbo metu, o tai lemia neoptimalų našumą.
Tarptautinėms kampanijoms reikia dar labiau kruopštumo, kad būtų atsižvelgiama į vietos darbo valandas ir vartotojų elgesio modelius.
Kitas veiksnys yra didžiausios įsitraukimo valandos. Nors pietų ar vakaro valandos vienoje šalyje gali būti puikus laikas, tos pačios valandos gali būti visiškai nesvarbios kitoje.
Šių niuansų supratimas yra būtinas norint optimizuoti skelbimų planavimo strategiją.
Išplėstinės skelbimų planavimo per laiko juostose strategijos
Norint sėkmingai valdyti skelbimų planavimą per laiko juostas, reikia apgalvoto požiūrio, viršijančio pagrindus.
Nors daugelis reklamuotojų nustato paprastus tvarkaraščius ir tikisi geriausių, tikrosios pergalės gaunamos iš automatizavimo, duomenų pagrįstų įžvalgų ir strateginio segmentavimo.
Nesvarbu, ar vykdote kampanijas šalies viduje per JAV laiko juostas, ar valdote tarptautines PPC pastangas, pritaikę pažangias technikas gali padėti užtikrinti, kad jūsų skelbimai būtų teikiami tinkamu laiku tinkamoje auditorijai.
Segmentinės kampanijos pagal laiko juostą, kad būtų galima geriau valdyti
Jei vykdote kampanijas keliose laiko juostose, vienas geriausių būdų išlikti kontroliuojami yra sukurti atskiras kampanijas skirtingiems regionams.
Tai leidžia pakoreguoti skelbimų tvarkaraščius, biudžetus ir siūlymo strategijas, atsižvelgiant į vietinį piko našumo laiką, o ne priversti vieną tvarkaraštį dirbti kiekvienoje vietoje.
Pavyzdžiui, JAV ir Europos klientams aptarnaujantis elektroninės prekybos prekės ženklas gali vykdyti atskiras kiekvieno regiono kampanijas.
JAV kampanija gali sutelkti dėmesį į ryto ir vakaro valandas, kai sužadėtuvių pikas, o Europos kampanija nukreipta į svarbiausias apsipirkimo valandas vietos laiko juostose.
Nors šis požiūris padidina sudėtingumą, nauda žymiai viršija papildomų valdymo pastangas. Automatizavimas pagal taisykles ir scenarijus gali padėti supaprastinti šį procesą, užtikrinant, kad kiekviena kampanija būtų optimizuota be nuolatinės rankinės priežiūros.
Pasinaudokite automatizuotu kainų siūlymu per fiksuotus grafikus
Rankinio skelbimų planavimas turi savo vietą, tačiau automatizuotos pasiūlymų strategijos, tokios kaip „Target ROAS“ ar „Maksimizuoti“ konversijas, leidžia dinamiškai optimizuoti pasiūlymus, o ne nustatyti fiksuotas valandas.
Šie AI pagrįsti metodai realiu laiku sureguliuoja pasiūlymus, užtikrinant, kad skelbimai atsiranda, kai konversijos tikimybė yra didžiausia, nepaisant laiko juostos skirtumų.
Pavyzdžiui, jei duomenys rodo, kad vieno regiono vartotojai konvertuoja didesniu greičiu nuo 9 iki 11 val., Tačiau kitas regionas geriau veikia vakare, automatizuotas pasiūlymas bus skirtas daugiau biudžeto, kai jis bus svarbus.
Užuot rankiniu būdu pakoregavę pasiūlymus kas kelias savaites, leiskite mašinų mokymui atlikti sunkų kėlimą.
Optimizuoti planavimą, remiantis konkrečiai rinkos piko valandomis
Skirtingose rinkose vartotojams elgesys yra skirtingas, todėl labai svarbu pagrįsti jūsų planavimo sprendimus faktiniais veiklos duomenimis, o ne prielaidomis.
„Google Ads“ skelbimų grafiko ataskaitos ir „Microsoft“ skelbimų dienos įžvalgos gali padėti nustatyti, kada kiekvieno regiono vartotojai yra aktyviausi.
Pvz., Jei „Analytics“ atskleidžia, kad Šiaurės Amerikos vartotojai labiausiai įsitraukia į vakarą, o Europos vartotojai piko ryte, jūsų kampanijos turėtų tai atspindėti.
Užuot aptraukę visas rinkas pagal bendrą skelbimų tvarkaraštį, pritaikykite savo požiūrį pagal realiojo laiko įsitraukimo tendencijas.
Etikečių naudojimas tvarkant ir reguliuojant planavimą
„Google“ ir „Microsoft“ skelbimuose dažnai nepastebėta, tačiau galinga funkcija yra etikečių naudojimas.
Etiketės leidžia jums grupuoti kampanijas, skelbimų grupes ar raktinius žodžius į lengvai valdomas kategorijas, todėl paprasčiau sekti ir koreguoti tvarkaraščius.
Pavyzdžiui:
- Žymos kampanijos pagal regioną leidžia lengvai koreguoti birius masinius pakeitimus, kai pereina tvarkaraščiai dėl sezoninių pokyčių ar reklaminių įvykių.
- Ženklinant laiko laikui jautrius skelbimus, užtikrinsite, kad jūs galite greitai pristabdyti ar atnaujinti kampanijas prireikus, nesijaudindami per dešimtis parametrų.
- Automatizavimo scenarijų naudojimas su etiketėmis įgalina automatinius pasiūlymų pakeitimus arba planavimo pakeitimus, atsižvelgiant į realiojo laiko našumą.
Efektyviai pritaikydami etiketes, galite supaprastinti planavimo pakeitimus, rankiniu būdu redaguodami kiekvieną kampaniją, taupydami laiką ir sumažindami klaidas.
Automatizavimas planavimo koregavimas naudojant scenarijus
Jei valdote kelias laiko juostas, „Google“ skelbimų scenarijai gali būti žaidimų keitiklis.
Užuot rankiniu būdu koreguojant tvarkaraščius, scenarijai gali dinamiškai modifikuoti pasiūlymus pagal realiojo laiko našumo duomenis.
Pvz., Scenarijus galėtų būti nustatytas siekiant padidinti pasiūlymus 20% didelio konvertavimo valandomis ir sumažinti juos 10%, kai konversijos sumažėja. Tai leidžia optimizuoti kampanijas, o laikas sutelkti dėmesį į strategiją, o ne į kasdienius pasiūlymų pakeitimus.
Scenarijai taip pat gerai veikia su etiketėmis. Galite programuoti scenarijus, kad pakeistumėte kampanijų, pažymėtų konkrečiomis etiketėmis, pasiūlymų strategijas, užtikrindami, kad pakeitimai būtų taikomi tik atitinkamoms skelbimams.
Koregavimas dienos šviesos taupymo laiko pakeitimams
Kitas planavimo galvos skausmas yra dienos šviesos taupymo laikas (DST), kuris skiriasi priklausomai nuo šalių ir gali sukelti netinkamą suderinimą skelbimų grafikuose.
Kampanija, kuri praėjusį mėnesį vyko tobulai, staiga gali būti neveikianti valanda, jei regionas pereina į DST.
Norėdami to išvengti, išlaikykite DST pakeitimų kalendorių pagrindinėse rinkose ir aktyviai pakoreguokite tvarkaraščius.
Kita galimybė yra automatizuotų taisyklių arba mašininio mokymosi pagrįstų pasiūlymų pakeitimų naudojimas šiems poslinkiams tvarkyti be rankinės intervencijos.
Biudžeto paskirstymas, pagrįstas regioninėmis veiklos tendencijomis
Užuot tolygiai padaliję savo biudžetą visose laiko zonose, apsvarstykite galimybę paskirstyti daugiau išlaidų aukščiausio lygio regionams, remiantis istoriniais duomenimis.
Išanalizavę veiklos ataskaitas, galite nustatyti, kurios vietos pateikia geriausią IG ir atitinkamai pakoreguoti biudžetus.
Pvz., Jei jūsų duomenys rodo, kad „Ramiojo vandenyno laiko juostos“ vartotojų vėlyvą vakarą konversijos didžiausia, tačiau ankstyvą rytą ryto ryto vartotojams sumažėja, daugiau biudžeto pereikite prie stipresnių laikotarpių.
Šis požiūris užtikrina, kad skelbimų išlaidos būtų naudojamos efektyviai, o ne švaistomi laiko tarpsniams, kurie nesukuria konversijų.
Įvaldyti skelbimų planavimą pasaulinei sėkmei
Efektyviai naršyti laiko juostų skirtumus „Google“ ir „Microsoft“ skelbimuose nėra vien tik tvarkaraščio nustatymas ir jo pamiršimas.
Laimėjimo strategijai reikalingas lokalizuoto segmentavimo, automatizavimo ir nuolatinių duomenų pagrįstų pakeitimų derinys.
Užuot matę laiko juostų variacijas kaip iššūkį, pagalvokite apie juos kaip galimybę patobulinti ir optimizuoti savo strategiją.
Pasinaudodami kampanijos segmentavimu, intelektualiais siūlymais, etiketėmis ir scenarijais, gausite didesnę kontrolę, kada ir kur rodomi jūsų skelbimai – be nereikalingų biudžeto atliekų.
Dienos pabaigoje puikus PPC valdymas nėra susijęs su tiesiog šviesos palaikymu. Tai yra protingų, strateginių žingsnių, kurie padidintų poveikį, daryti.
Išbandykite, patobulinkite ir patobulinkite savo požiūrį ir pamatysite rezultatus tiek efektyviai, tiek našumu.
Daugiau išteklių:
Pateiktas vaizdas: „Tovovan“/„Shutterstock“