
Šį įrašą rėmė „Heeet“. Šiame straipsnyje išreikštos nuomonės yra pačios rėmėjo.
Kaip apskaičiuojate tikrąsias SEO turinio gamybos sąnaudas?
Ar esate per daug išleidžiami, ar per dideli SEO, palyginti su našumu?
Ar galite susieti SEO pagrįstą sąmoningumą su dujotiekiu ir pajamomis?
Kaip jūs darote SEO pastangas, labiau matomas jūsų „C-Suite“?
Jei nesate tikras, tai gerai.
Jums gali tiesiog trūkti priemonių, skirtų įvertinti tikrąjį SEO poveikį pajamoms.
Taigi, pasinerkime ir:
- Suskirstykite tikrus veiksmus iki B2B konversijos.
- Pabrėžkite įrankius, skirtus apskaičiuoti tikrąją jūsų SEO oriencinio turinio IG 2025 m.
- Pažvelkite į supaprastintą pirmojo ir paskutinio lietaus požiūrį į priskyrimą.
- Pasinaudokite daugialypių sprendimų, kurie stebi bendravimą su SEO turiniu per visą pirkėjo kelionę, poreikį.
Ar galiu prisijungti prie SEO prie pajamų?
Taip, galite prijungti SEO prie pajamų.
Kodėl turėčiau prijungti SEO prie pajamų?
SEO vaidina didelį vaidmenį būsimose konversijose.
Tiesą sakant, SEO padeda perspektyvoms atrasti jūsų prekės ženklą, įrankį ar įmonę.
SEO taip pat padeda lengvai atrasti informacinį ketinimą, o tai padeda puoselėti būsimąjį pavyzdį į pardavimą.
Jūsų perspektyvos kelionė:
- Prasideda pirmą kartą, kai jie randa jūsų optimizuotą tinklalapį paieškos variklio rezultatų puslapyje (SERP).
- Pereina į puoselėjimą, kai jūsų B2B perspektyvos paprastai atlieka išsamius produktų tyrimus per tradicines paieškas ir AI rezultatus prieš uždarant pardavimą.
Tai, kad informatyvusis turinys yra SERP, atsiranda dėl SEO.
Bet kaip tai stebima? Kaip žinoti, kurie nėra konversijos puslapiai:
- Vartotojo kelionės dalis?
- Dalis visos IG?
Kaip susieti SEO su įmonės pajamomis?
Laimei, jūsų „C-Suite“ greičiausiai pripažįsta SEO turinio poreikį.
Jie yra pasirengę investuoti į strategiją, apimančią AI paiešką.
Tačiau jums reikia įrankių, kurie patvirtintų investicijas ir aiškiai parodytų ją jūsų aukštesnėms kopijoms.
Kaip išlaikyti dideles pajamas, kai keičiasi SERP
„Gartner“ prognozuoja, kad tradicinis paieškos variklio apimtis iki 2026 m. Sumažės 25% ir tekės tiesiai į AI pokalbių programas ir agentus.
Kadangi AI ir toliau spartina SEO raidą, labai svarbu užtikrinti, kad aukšto efektyvumo puslapiai:
- Toliau laikykitės tradicinių SERP.
- Pasirodykite „Google“ AI apžvalgose.
- Atsiminkite „Gen AI“ įrankius, kuriais jūsų auditorija priklauso.
- Jie stebimi, todėl šie vizitai priskiriami pardavimui.
Štai kodėl reikia suprasti, kodėl tam tikrą turinį renka AI įrankiai ir turinio generavimo išlaidos, kad būtų galima apskaičiuoti tikrąją jūsų SEO IG.
1 žingsnis. Kaip sukurti turinį, kuris matomas tradicinėse paieškos ir AI apžvalgose
Pasikeitus vartotojų paieškos elgsenai, pirmasis žingsnis yra sukurti, optimizuoti ir įvertinti turinio IG, gautos pagrindiniuose AI įrankiuose.
Tai reiškia, kad reikia pasirodyti AI apžvalgose ir AI atsakymuose, kuriuose yra sąraše pagrįstas turinys ir produktų palyginimai.
Ieškokite savo prekės ženklo ir pažiūrėkite, ką rekomenduoja kiekvienas AI įrankis
Tai yra pirmas žingsnis nustatant, ar išsiskiria jūsų turinys, ar konkurentas.
Išbandykite šiuos raginimus:
- Koks yra geriausias sprendimas …
- Duokite man svarbiausius įrankius …
- Geriausia alternatyva…
- Yra (konkurentų) sprendimas geresnis nei…
Optimizuokite esamą turinį ir strategiją, kad pateiktumėte AI atsakymo bazę
Kitas žingsnis yra esamo turinio optimizavimas ir strategijos koregavimas, kad parašytumėte kopiją, kuri pateiktų AI atsakymus, kurių jis ieško.
Atsižvelgiant į tai, remiantis tradicinėmis SEO strategijomis ir geriausia „Google“ palaikoma praktika turėtų padėti.
Kaip ir tradicinė paieška, AI įrankiai taip pat palankūs:
- Tinkama svetainės ir straipsnio struktūra su aiškiais metaduomenimis ir semantiniu žymėjimu.
- Turinys su sąrašais ir kulkos taškais, kuriuos lengviau nuskaityti.
- Svetainės optimizuotos greičiui.
- Atnaujintas turinys, laikantis šviežių, atsižvelgiant į kontekstą.
- Turinys su aukštos kokybės leidinių nuorodomis.
- DUK skyriai.
- Į mobilųjį telefoną reaguojančios svetainės, turinčios indeksuojamą turinį, traukiant šaltinius, kad pateiktumėte atsakymą.
Šie veiksniai suteikia jūsų turiniui daugiau autoritetų jūsų pramonėje, kaip ir jūsų svetainės ribų turinys, kurio „Google“ ir „LLMS“ ieško ieškant atsakymų, tokių kaip vaizdo įrašai „YouTube“, „G2“ apžvalgos ir pokalbiai „Reddit“ forumuose.
Paskelbimas pakankamai kokybiško turinio visiems kanalams, kad būtų galima optimizuoti AI ir būti matomai tradicinėje paieškoje, nėra maža užduotis. Tam reikia didelių žmogiškųjų išteklių, SEO įrankių ir laiko.
2 žingsnis. Supraskite visus SEO turinio realių išlaidų aspektus 2025 m.
SEO yra ilgas žaidimas, ypač B2B, kur kelias nuo pirmojo paspaudimo iki pirkimo gali apimti savaites ar mėnesius ir apimti kelis sąlyčio taškus.
Ir dabar, kai AI daro įtaką turiniui aptikti, padidėjo SEO atlikimo išlaidos.
Norėdami tiksliai įvertinti SEO orientuoto turinio kainą 2025 m., Turite peržengti gamybos biudžetus ir organinį srautą. Štai kaip:
Suskirstykite savo tikrąją SEO investiciją
Pradėkite nustatyti visus išteklius, susijusius su turinio kūrimu ir priežiūra:
- Žmonės: rašytojai, dizaineriai, SEOS, kūrėjai ir redaktoriai.
- Įrankiai: SEO platformos, turinio optimizavimo įrankiai, raktinių žodžių tyrimų duomenų bazės, analizės programinė įranga.
- Paskirstymas: mokama SEO turinio, socialinės reklamos ir el. Pašto informacinių biuletenių palaikymas.
- Priežiūra: seno turinio gaivinimas, nuorodų atnaujinimas ir puslapio patirties tobulinimas.
Stebėkite turinio našumą laikui bėgant
Stebėkite kiekvieno turinio atlikimą naudodami ne tik reitingą:
- Organinis srautas (tiek iš tradicinės paieškos, tiek iš AI paviršių).
- Laikas puslapyje ir sužadėtuvių metrika.
- Kaina už švino ir vamzdyno įmoką (jei įmanoma).
- Padėjo konversijoms visuose sąlyčio taškuose.
Žemėlapių turinys su pirkėjo kelionės etapais
Turinys ne tik konvertuoja, bet ir puoselėja. Suriškite turinio turtą su konkrečiais etapais:
- Viršutinės dalies (švietimas, atradimas).
- „Vidurio-funnel“ (palyginimas, produkto vertinimas).
- „Funnel“ apačioje (atvejų analizė, demonstracinės versijos).
Net jei turinys nėra galutinis sąlyčio taškas, jis vaidina svarbų vaidmenį. Tradiciniai įrankiai to praleidžia.
Sureguliuokite, stebėkite ir pasukamą
Nei viena metrika nepasakys visos istorijos. Vietoj to:
- Koreguoti: iš naujo optimizuokite turinį pagal AI apžvalgos matomumą, CTR ir įsitraukimą.
- Monitorius: Stebėkite, kaip vartotojai atvyksta iš paieškos ir AI šaltinių.
- „Pivot“: daugiau investuokite į formatus ir temas, rodančias trauką tiek žmonių, tiek AI auditorijose.
Neatliekant viso „Funnel“ priskyrimo, net ir labiausiai įsitraukęs turinys gali atrodyti kaip išlaidų centras, o ne pajamų tvarkyklė.
Štai kodėl tikslus matavimas, suderintas su visomis investicijomis ir visa pirkėjų kelione, yra labai svarbus norint suprasti tikrąją jūsų SEO turinio IG 2025 m.
Tačiau mes tai žinome:
- AI apžvalgos ir panašūs atsakymų varikliai taip pat vaidina didelę įtaką švietimui ir puoselėjimui.
- Neįmanoma priskirti pardavimo turiniui, perskaitytam apie nepripažįstamą AI apžvalgą, tačiau tai vyksta.
Čia apskaičiavimas tampa sunkus.
3 žingsnis. Įtraukite daugialypį priskyrimą į savo pajamų skaičiavimus
Dabar, kai mes esame čia, jūs pradedate suprasti, kaip sudėtinga susieti IG su AI apžvalgos atsakymais, kurie puoselėja jūsų perspektyvas.
Kaip tiksliai nustatote kainą?
Kai kurie žmonės kuria savo priskyrimo modelius, kad apskaičiuotų IG.
Daugelis žmonių naudoja įrankius, kurie yra sukurti specialiai šiam naujam skaičiavimui.
Vienintelis būdas tiksliai apskaičiuoti išlaidas B2B SEO yra užfiksuoti įsitraukimą į turinį visoje pirkėjų kelionėje, kurios įprastiniai priskyrimo modeliai neįskaityta.
Įtraukite šiuos žaliuzes: prieš įsigijimą ir kelionę po švino
Kita esminė aklųjų taškas SEO matavime įvyksta tada, kai įmonės sutelkia dėmesį į tik prieš įsigijimo veiklą, tai reiškia, kad viskas, kas nutinka prieš potentrą, pridedant prie jūsų CRM.
Apsvarstykite tipišką „Kelionės įmonės“ klientai, laikydamiesi sąskaitos pagrįstų rinkodaros metodų:
- Atlikus daugybę organinių paieškų, perspektyva paverčia švinu nuo tiesioginio srauto.
- Po to, kai jie yra kvalifikuoti kaip SQL, jie įtraukiami į el. Pašto seką, į kurią jie niekada neatsako, tačiau grįžta per „Google Ads“ kampaniją, reklamuojančią baltąjį popierių.
- Jie atsisiunčia jį iš ekologiško paieškos vizito ir toliau skaito daugiau tinklaraščių straipsnių, kad suprastų jūsų produktą ir rezultatus, kuriuos jie tikisi pasiekti.
Ar jūsų rinkodaros komanda gali sekti, kaip kiekvienas kanalas (tiesioginė, mokama paieška ir ekologiška) paveikė sandorį viso pardavimo procese?
Daugialypio priskyrimo įrankiai leidžia rinkodaros specialistams pagaliau susieti SEO turinį su apčiuopiamais verslo rezultatais, stebint, koks SEO varomo turinio laidas sąveikauja prieš parduodant.
Heeet palengvina SEO IG skaičiavimus
Po daugelio metų kovojant su šiais iššūkiais, mes sukūrėme „Heeet“, kad užpildytume tuštumą: priskyrimo nuo galo iki galo sprendimą, jungiantį SEO pastangas ir sąveiką, sukurtą iš turinio rinkodaros iki pajamų, pabrėždamas jų poveikį viso pardavimo ciklo metu.
Mūsų patentuotas slapukų stebėjimo sprendimas renka daugiau duomenų, užtikrinant, kad jūsų sprendimai būtų pagrįsti išsamiomis, nešališkomis įžvalgomis, o ne daline ar iškreipta informacija.
Tradicinis SEO matavimas dažnai priklauso nuo pirmojo spustelėjimo arba paskutinio paspaudimo priskyrimo, kuris nesugeba užfiksuoti visos SEO įtakos pajamoms. „Heeet“ pateikia SEO vienodų sąlygų sąlygas, pateikdamas viso „Funnel“ priskyrimą, kuris seka SEO poveikį kiekviename kliento kelionės etape.
Mes padedame rinkodaros specialistams nustatyti, ar SEO varomo turinys yra pirmasis sąlyčio taškas, viena iš daugelio tarpinių sąveikų per ilgą B2B pardavimo ciklą, ar galutinis konvertavimas, dėl kurio parduodama tiksliai nustatyti SEO kaupiamąją įtaką jūsų vamzdynui.

HEEET aktyviai stebi kiekvieną sąlyčio tašką, užtikrindamas, kad tikrasis SEO poveikis nėra nei nepakankamai įvertintas, nei klaidingai pateiktas.
Užuot nepaisydamas SEO vaidmens, kai perspektyva virsta kitu kanalu, HEEET pateikia išsamų vaizdą apie tai, kaip skirtingi Pirkimo komiteto asmenybės sąveikauja su kiekvienu turinio dalimi ir kur jie konvertuoja. Tai įgalina verslą priimti informuotas, duomenų pagrįstas SEO strategijas ir investavimo sprendimus.


IG matavimas yra neginčijamas ir priklauso nuo tikslaus pajamų stebėjimo ir nuodugnaus išlaidų supratimo. „Heeet“ supaprastina šį procesą tiesiogiai integruodama SEO išlaidas į „Salesforce“, padengdama visas gamybos išlaidas, tokias kaip programinė įranga, žmogiškieji ištekliai, dizainas ir kitos strateginės investicijos.

Verslo įmonės gali tiksliai įvertinti SEO pelningumą, susiedamos šias išlaidas su SEO uždirbtomis pajamomis. „Heeet“ pateikia tiesmukišką, vieningą vaizdą apie anksčiau suskaidytus duomenis „Salesforce“, įgalindamas rinkodaros ir finansų komandas užtikrintai įvertinti SEO IG vienu įrankiu.

SEO yra daugiau nei reitingas „Google“; Tai susiję su įtakingu įsitraukimu į kokybišką turinį, nurodytą daugybiniame paieškos įrankiuose, kuriuos naudoja pirkėjai. „Heeet“ seka, su kuriomis turinio perspektyvos bendrauja ir susieja jį tiesiogiai su pajamų rezultatais, teikdami rinkodaros ir pardavimo komandoms kritinių įžvalgų, kurios juos skatina į priekį. Naudodamiesi „Google Search Console“ integracija, mes padedame rinkodaros specialistams pritraukti daugiau duomenų į „Salesforce“, kad būtų galima vieningai pamatyti savo turinio našumą vienoje vietoje ir susieti paieškos ketinimus su verslo rezultatais (potencialiais klientais, konvertuotų klientų, pajamų ir…). Tai leidžia rinkodaros specialistams suderinti reitingavimo poziciją su paieškos ketinimais ir pajamomis, patobulinti turinio strategiją ir sekti našumą laikui bėgant.

B2B rinkodaros specialistams, susiejantiems savo SEO turinį su mokama strategija, mūsų naujausias „Google“ skelbimų atnaujinimas leidžia vartotojams pamatyti tikslią paieškos užklausą, kuri prieš spustelėję paieškos rezultatą. Tai leidžia SEO ekspertams ir copywriters įgyti „Intel“, kurių jiems reikia, kad sumažintų savo kainą už potencialų klientą, sukurdami turinį, kurio jie žino, kad jų auditorija ieško.

Ar pasirengę patobulinti savo rinkodaros IG stebėjimą ir sujungti kiekvieną rinkodaros veiklą su pajamomis?
Nuo SEO iki renginių, mokamų skelbimų, socialinių ekologiškų, AI persiuntimų, internetinių seminarų ir socialinių skelbimų, „Heeet“ padeda atskleisti realų rinkodaros pastangų rezultatą ir paversti pajamų duomenis įgyvendinamomis įžvalgomis.
Vaizdo kreditai
Pateiktas vaizdas: „Shutterstock“ vaizdas. Naudojamas su leidimu.
Įrašo vaizdas: „Heeet“ vaizdai. Naudojamas su leidimu.