„Google“ Johnas Muelleris paaiškino, kad visos AI apžvalgos (AIOS) nuorodos dalijasi viena pozicija „Google“ paieškos konsolėje.
SEO konsultantas Gianluca Fiorelli paklausė Muellerio, kaip paieškos konsolė seka „Google“ AI sukurtų atsakymų dėžučių URL nustatymo duomenis.
Muelleris paminėjo oficialias „Google“ pagalbos dokumentus, paaiškindamas:
„Iš esmės AIO laikomas bloku, todėl visa tai yra viena padėtis. Tai gali būti pirmoji padėtis, jei blokas parodytas pirmiausia, bet aš nežinau, ar AIO visada rodomas pirmiausia.”
Tai rodo, kad kiekviena AI apžvalgoje susieta svetainė gauna tą pačią pozicijos vertę paieškos konsolės ataskaitose.
Tai įvyksta nepriklausomai nuo to, kur nuoroda rodoma apžvalgos skydelyje, nesvarbu, ar iškart matoma, ar paslėpta, kol vartotojas išplės dėžutę.
Ką sako „Google“ dokumentacija
„Google“ paieškos konsolės pagalba dokumentams paaiškinti, kaip veikia AI apžvalgos metrika:
- Pozicija: „AI apžvalga užima vieną poziciją paieškos rezultatuose, o visos AI apžvalgos nuorodos priskiriamos ta pati pozicija“.
- Paspaudimai: „Spustelėję nuorodą į išorinį puslapį AI apžvalgoje skaičiuojama kaip spustelėjimas.“
- Įspūdžiai: „Taikomos standartinės įspūdžio taisyklės. Kad būtų laikomas įspūdžiu, nuoroda turi būti slinkta arba išplėsta į vaizdą.“
Dokumentai taip pat atkreipia dėmesį:
„Paieškos konsolėje nėra duomenų iš eksperimentų į paieškos laboratorijas, nes šie eksperimentai vis dar yra aktyvūs.“
Trūkstami „Google“ paspaudimų pretenzijų duomenys
Ši diskusija pabrėžia vykstančias SEO bendruomenės diskusijas dėl nuorodų veikimo AI apžvalgose.
Lily Ray, „Amsive“ SEO strategijos ir tyrimų viceprezidentė, neseniai atkreipė dėmesį į „Google“ metų senumo teiginį, kad svetainės gauna daugiau paspaudimų, kai jie rodomi AI apžvalgose, nurodydami:
„Aš norėčiau pamatyti vieną GSC ataskaitą, patvirtinančią šį teiginį, nes kiekvienas iki šiol atliktas tyrimas parodė priešingai“.
„Matome, kad nuorodos, įtrauktos į AIO, gauna daugiau paspaudimų nei tuo atveju, jei puslapis būtų pasirodęs kaip tradicinis tos užklausos žiniatinklio sąrašas.”
Aš norėčiau pamatyti vieną GSC ataskaitą, patvirtinančią šį teiginį, nes kiekvienas iki šiol tyrimas parodė priešingą.https: //t.co/i1mvzr0vVI
– Lily Ray 😏 (@LilyRyYNYC) 2025 m. Gegužės 14 d
Ray pareiškimas atspindi daugelio SEO profesionalų susirūpinimą, nes „Google“ nepateikė duomenų savo teiginiams pagrįsti.
Žvilgsnis į priekį
Nors dabar suprantame, kaip įrašoma pozicijos metrika, išlieka klausimas: ar AI apžvalgos vietų vietų srautas skatina daugiau ar mažiau srauto nei tradiciniai paieškos sąrašai?
„Google“ teigia apie vieną dalyką, tačiau daugelis žmonių praneša apie skirtingą patirtį.
Kadangi visos AIO nuorodos turi tą pačią poziciją, sunku nustatyti, kurios konkrečios vietos veikia geriau.
Šiose diskusijose pabrėžiama tikslesnių duomenų apie tai, kaip AIOS daro įtaką svetainių srautui, palyginti su reguliariais paieškos rezultatais.
Teminis vaizdas: Romanas Samborskyi/Shutterstock