
Pranešama, kad „Apple“ planuoja pertvarkyti „Safari“, kad sutelktų dėmesį į AI paieškos sistemas.
Remiantis naujausiais parodymais „Google“ antimonopolinėje byloje, tai įvyksta, kai įmonė ruošiasi galimiems savo pelningo „Google“ susitarimo pakeitimams.
„Apple“ signalų pokyčiai paieškos strategijoje
Vyresnysis „Apple“ paslaugų viceprezidentas Eddy Cue paliudijo, kad „Safari“ paieškos praėjusį mėnesį pirmą kartą sumažėjo.
Jis mano, kad vartotojai renkasi AI įrankius įprastomis paieškos sistemomis. Šis pokytis įvyksta, kai teismai nusprendžia, ką daryti po to, kai „Google“ rugpjūčio mėn. Prarado antimonopolinę bylą.
Pagal „Bloomberg“ ataskaitą liudijo: Cue:
„Jums gali prireikti„ iPhone “po 10 metų nuo šiol taip beprotiškai, kaip atrodo. Vienintelis būdas, kuriuo jūs tikrai turite tikrąją konkurenciją, yra tada, kai turite technologijų pokyčius. Technologijų poslinkiai sukuria šias galimybes. PG yra naujas technologijos poslinkis ir sukuria naujas galimybes naujiems dalyviams.“
AI paieškos teikėjai gali pakeisti tradicinę paiešką
„Cue“ mano, kad AI paieškos tiekėjai, tokie kaip „Openai“, „Keltrumas AI“ ir „Anthropic“, ilgainiui pakeis tradicines paieškos sistemas, tokias kaip „Google“.
„Mes juos įtrauksime į sąrašą – greičiausiai jie nebus numatytasis“, – sakė Cue, pažymėdamas, kad „Apple“ jau kalbėjo su pasipiktinimu.
Šiuo metu „Apple“ siūlo „CHATGPT“ kaip variantą „Siri“ ir planuoja vėliau šiais metais pridėti „Google“ „Gemini“.
CUE pripažino, kad šios AI paieškos priemonės turi patobulinti savo paieškos indeksus. Tačiau jis sakė, kad kitos jų savybės yra „daug geresnės, kad žmonės pereis“.
„Dabar yra pakankamai pinigų, pakankamai didelių žaidėjų, kad aš nematau, kaip tai neįvyksta“,-sakė jis apie perėjimą nuo standartinės paieškos prie AI varomų variantų.
Kontekstas: „Google“ antimonopolinio mūšio laiko juosta
Šis liudijimas įvyks svarbiausiame „Google“ bylos momente:
- 2024 m. Rugpjūčio mėn: Teisėjas Mehta nusprendė, kad „Google“ sulaužė antimonopolinius įstatymus per išskirtinius paieškos sandorius
- 2024 m. Spalio mėn: DOJ Siūlomos priemonės, nukreiptos į paieškos paskirstymą, duomenų naudojimą, paieškos rezultatus ir reklamą
- 2024 m. Gruodžio mėn: „Google“ pasiūlė priešpriešinius produktus, kad būtų galima atlaisvinti paieškos pasiūlymus
- 2025 m. Kovo mėn: DOJ pateikė patikslintus pasiūlymus, įskaitant galimybę priversti „Google“ parduoti „Chrome“
20 milijardų dolerių klausimas
Pagrindinė problema yra „Google“ susitarimas su „Apple“, kurio vertė yra 20 milijardų dolerių per metus, todėl „Google“ tampa numatytuoju „Safari“ paieškos varikliu.
Laukdamas šio susitarimo pakeitimų, Cue pripažino, kad „prarado miegą dėl galimybės prarasti pajamų dalį iš jų susitarimo“.
Apie šį mokėjimą sužinojome per teismo procesą. 2022 m. „Google“ sumokėjo „Apple“ 20 milijardų dolerių, kad būtų numatytasis „Safari“ paieškos variklis.
Praėjusiais metais jie išplėtė savo partnerystę, kad pridėtų „Google“ objektyvą prie „Visual Intelligence“ funkcijos naujuose „iPhone“.
Siūlomos priemonės ir atsakymai
Naujausias DOJ paraiška siūlo keletą reikšmingų pakeitimų:
- „Google“ parduoti „Chrome“
- Apribojus „Google“ mokėjimus už numatytąją paieškos vietą
- „Google“ sustabdyti palankumą savo produktams paieškos rezultatams
- „Google“ reklamos praktika tampa skaidresnė
„Google“ kritikavo šiuos pasiūlymus, pavadindama juos „radikalios intervencijos darbotvarke“, kuri „sugriautų daugybę„ Google “produktų“.
Vietoj to, „Google“ siūlo leisti naršyklėms bendrauti su keliomis paieškos varikliais ir suteikti įrenginių gamintojams daugiau laisvės, kuriose paieškos parinktys yra iš anksto įkeltos.
Ką tai reiškia
Jei „Apple“ pereina safari link AI, pasiruoškite reikšmingiems paieškos pakeitimams.
Nereikia sakyti, kad rezultatas metų metus galėtų pakeisti paieškos konkurenciją ir skaitmeninę rinkodarą.
Pateiktas vaizdas: „Bendix M“/„Shutterstock“