Konversijos stebėjimas paprastai yra vienas iš tų dalykų, kuriuos reklamuotojai nustato vieną kartą, ir tada pamiršta, kol kažkas nepavyks – didelis laikas.
Tačiau per savo 16 metų patirtį vykdant „Google“ skelbimus galiu užtikrintai pasakyti, kad tai yra svarbiausias veiksnys, darantis įtaką PPC rezultatams. Kelias prieš kampanijos nesėkmę, kai rezultatai pirmą kartą pradeda atsilikti, beveik visada kalti klaidingi konversijos.
Taigi, nesvarbu, ar norite pagerinti našumą, ar išsaugoti kampaniją, kuri eina link žlugimo, pradžios taškas turėtų būti tas pats. Patikrinkite savo konversijos duomenis.
Konversijos duomenys jums bus naudingi tik tuo atveju, jei jie bus tikslūs. Rimtos klaidos gali įvykti, jei pasikliaujate „Google“ skelbimais, kad optimizuotumėte našumą, kai jis turi klaidinantį ar neišsamų konversijos stebėjimą.
Jei jūsų numeriai neteisingi, galų gale padidinsite neteisingas kampanijas, pristabdydami tas, kurios generuoja teigiamą grąžą, arba turėdami neteisingą idėją grąžinti skelbimų išlaidas (ROAS) – ir tai atsitinka dažniau, nei jūs manote.
Čia yra septynios labiausiai paplitusios netikslių ar nenuoseklių konvertavimo duomenų priežastys „Google“ skelbimuose ir tai, ką galite padaryti, kad ištaisytumėte kiekvieną iš jų.
1. Konversijos stebėjimas nėra tinkamai nustatytas
Konversijos sekimo dažnai trūksta, dubliuojama ar šaudoma į netinkamą vietą. Tai vis dar yra viena iš labiausiai paplitusių klausimų, ir tai gali būti labiausiai žalinga.
Pvz., Galite sekti padėkos puslapį, kuriame vartotojai tris kartus atnaujina ekraną. Jūsų užpakalinėje dalyje bus vienas pardavimas, tačiau „Google“ skelbimuose pamatysite tris.
Naudojant tokias ataskaitas kaip pakartojimo norma, yra puikus būdas sugauti šią klaidą ir užtikrinti, kad ją ištaisytumėte anksčiau, nei vėliau.
Kai stebėjimas yra nepatikimas, neįmanoma tiksliai optimizuoti našumo. Kampanijos sprendimai priimami dėl neišsamių signalų, o intelektualūs kainų siūlymo modeliai neturės duomenų, kurių jiems reikia norint efektyviai išmokti.
Pradėkite užtikrindami, kad jūsų konversijos veiksmai „Google“ skelbimuose yra tinkamai apibrėžti.
Naudokite „Google Tag Manager“, norėdami centralizuoti sekimą puslapiuose ir platformose, ir patvirtinkite tikslią „Tag“ šaudymą naudodami „Google“ žymų asistentą arba įmontuotą diagnostiką.
2. Mažos vertės ar antrinių konversijų stebėjimas
Ne visi vartotojo veiksmai yra sukurti vienodi – bent jau ne tada, kai kalbama apie „Google“ ADS optimizavimą.
Metrika, tokia kaip slinkties gylis, laikas vietoje ar vaizdo įrašų įtraukimas, gali būti naudinga, tačiau jie neturėtų būti traktuojami kaip pirminiai konversijos įvykiai jūsų skelbimo paskyroje.
Šios sąveikos rūšys yra geresnės, nes palaiko metriką (antrinės konversijos). Jie gali pasiūlyti įžvalgų apie tai, kaip vartotojai bendrauja su jūsų nukreipimo puslapiu ar svetaine.
Tokio tipo informacija yra vertinga, tačiau ji nepriklauso pagrindiniam konvertavimo veiksmų rinkiniui, naudojamam siekiant skatinti „Google“ skelbimų pasiūlymų teikimo sprendimus.
Kai „Google“ optimizuoja veiksmus, kurie tiesiogiai nesigilina į pajamas ar kvalifikuotus klientus, rizikuojate nukreipti savo biudžetą prie veiklos, kuri puikiai atrodo prietaisų skydelyje, tačiau nejudinkite adatos savo versle.
Vietoj to, sutelkite dėmesį į aukšto intensyvių veiksmų stebėjimą savo „Google“ skelbimų paskyroje, pavyzdžiui, pirkiniuose, pateikimo formoje ar telefono skambučiuose, ir naudokite palaikomąją metriką, kad padėtumėte pagerinti vartotojo patirtį.
3. Duomenys nesutampa tarp „Google“ skelbimų ir GA4
Tikimasi, kad platformų neatitikimai, tačiau tai nereiškia, kad jos turėtų būti ignoruojami. Įprasta, kad „Google“ skelbimai praneša apie vieną numerį ir „Google Analytics 4“.
Pagrindinė priežastis paprastai lemia priskyrimo modelio skirtumus, praneša apie „Windows“ ar nenuoseklius įvykių apibrėžimus.
Norėdami sumažinti painiavą, pirmiausia įsitikinkite, kad „Google“ skelbimai ir GA4 paskyros yra teisingai susietos. Tada audituokite priskyrimo modelius abiejose platformose ir supraskite, kaip kiekviena sistema apibrėžia ir kredituoja konversijas.
Pagal numatytuosius nustatymus „GA4“ naudoja duomenis pagrįstą priskyrimą, tuo tarpu „Google“ skelbimai vis dar gali naudoti paskutinįjį spustelėjimą arba kitą modelį (tačiau dabar numatytuosius duomenis pagrįstus modelius daugumai paskyrų). Sutrikdykite konvertavimo parametrus kiek įmanoma, kad išlaikytumėte nuoseklumą jūsų ataskaitų teikime.
4. GCLID trūksta arba sulaužytas
„Google“ skelbimai negali priskirti konversijų tam tikram spustelėjimui, jei GCLID nėra teisingai perduodamas per, todėl rezultatai platformoje bus mažesni.
Ši problema paprastai atsiranda dėl peradresavimo, nuorodų trumpiklių ar formų, kurios pašalina URL parametrus.
Ištaisymas prasideda įgalinus automatinį žymėjimą jūsų paskyroje. Tada patvirtinkite, kad „GCLID“ išlaikoma visos vartotojo kelionės metu, ypač kai formos apima kelis puslapius arba apima trečiųjų šalių integraciją.
Ryšių su klientais valdymo (CRM) sistemos ir pasirinktiniai nukreipimo puslapiai dažnai yra kaltininkai, todėl dirbkite su savo kūrėjais, kad įsitikintumėte, jog GCLID vertės išlieka ir nėra perrašytos.
5. Privatumo nustatymai ir sutikimo režimas yra blokuojantys duomenis
Deja, privatumo laikymasis įvedė naujas priskyrimo spragas. Jei vartotojas atsisako sutikimo, „Google“ žymos gali neperduoti, paliekant konversijas neperžengiant.
Tai ypač aktualu regionuose, kuriuos valdo GDPR, pavyzdžiui, ES, ir panašios taisyklės.
Sutikimo režimas padeda užpildyti spragą. Tai koreguoja, kaip žymos elgiasi remiantis vartotojo leidimais, leidžiant gauti kai kuriuos modeliuotus duomenis net ir nepriėmus visiško slapuko, todėl tai yra puikus sprendimas.
Suporuokite tai su pirmosios šalies duomenų strategijomis ir prireikus žymėjimu serveriu.
Atkreipkite dėmesį, kad modeliuotoms konversijoms pasirodyti gali prireikti laiko ir nevisiškai atkurti prarastus duomenis, ypač mažesniems duomenų rinkiniams ar griežtesniems sutikimo režimams. Bet tai padės atsakingai užpildyti blankus.
6. Neprisijungę konversijos vėluoja arba trūksta
Konversijos neprisijungus, pavyzdžiui, parduoda telefonus ar sandorius parduotuvėse-galima importuoti į „Google“ skelbimus.
Bet jei nesuderinate su savo įkėlimo procesu arba jei jam trūksta tinkamų identifikatorių, tie konversijos nebus susietos su originaliu skelbimo paspaudimu.
Nustatykite tvarkaraštį, kad galėtumėte reguliariai įkelti neprisijungus, idealiu atveju kasdien ar savaitę. Įtraukite „GCLID“ informaciją ir laiko žymą su kiekvienu įrašu, kad išsaugotumėte paspaudimo lygio priskyrimą.
Kai duomenys bus įkelti, stebėkite, ar nėra klaidų „Google ADS“ sąsajoje. Mažieji neatitikimai formate ar trūkstamuose laukuose gali sustabdyti konversijas visiškai registruotis.
7. Konfliktų arba techninių klaidų žymėjimas
Net kai stebėjimas yra konceptualiai teisingas, techninės problemos gali užkirsti kelią funkcionavimui.
Prieštaringi scenarijai, pasenę papildiniai ar netinkamai išdėstytos žymos gali užkirsti kelią konversijos įvykiams tinkamai šaudyti. Šios problemos dažnai būna nepastebėtos, kol kas nors tikrina duomenis arba pastebi staigų konversijų sumažėjimą.
Norėdami reguliariai tikrinti savo diegimą, naudokite „Tag Assistant“ arba „Google Tag Manager“ peržiūros režimą.
Venkite sąlyginio pakrovimo, nebent būtina, ir koordinuokite su kūrėjais, kai tose pačiuose puslapiuose aktyviai veikia kitos platformos, tokios kaip „Meta“, „HubSpot“ ar „Salesforce“.
Galutinės mintys
Konversijos stebėjimas neegzistuoja vakuume, todėl jūsų darbas yra įsitikinti, kad jis gerai žaidžia su likusia jūsų krūvos dalimi.
Neužbaigti konversijos duomenys yra strateginė atsakomybė. „Google“ skelbimų maitinimas AI Teisingi signalai gali reikšti skirtumą tarp PPC augimo ir sąstingio.
Nuosekliai tikrindami savo sąranką ir spręsdami šias įprastas problemas, sukursite švaresnius duomenis, įvertinsite geresnes įžvalgas ir stebėsite savo kelią į geresnį našumą.
Daugiau išteklių:
Pateiktas vaizdas: „Tetianaktv“/„ShutetStock“