
Žinome, kad pirmaujančių genų rinkodaros specialistams tai ne tik potencialių klientų generavimas; kalbama apie pritraukimą teisingai potencialūs klientai – tie, kurie greičiausiai virs vertingais klientais.
Vertė pagrįstas kainų siūlymas yra strateginis metodas, leidžiantis įmonėms sutelkti dėmesį į kampanijų optimizavimą, kad konversijos būtų tikrai svarbios.
Matėme, kad verte pagrįstas kainų siūlymas taip pat veikia internetinio pardavimo ir tradicinėse įmonėse, tačiau čia mes sutelksime dėmesį į tai, kaip jį naudoti siekdami pritraukti aukštesnės kokybės potencialių klientų.
Tai pirmasis iš penkių straipsnių, kuriais dalinuosi kas savaitę, kad įsigilinčiau į kiekvieną mūsų naujos vaizdo įrašų serijos apie verte pagrįstą kainų siūlymą potencialių klientų generavimui, seriją.
Kaip matysite šiame pirmame žemiau esančiame vaizdo įraše, kiekvienas iš jų yra pakankamai trumpas, kad būtų galima padaryti greitą kavos pertraukėlę.
Pradėsime nuo pradžių ir aptarsime, kas tai yra ir ar verte pagrįstas kainų siūlymas galėtų būti tinkama strategija siekiant padidinti potencialių klientų generavimo pastangas sistemoje „Google Ads“.
Kokybės lyderių galia
Ne kiekvienas klientas suteikia jūsų verslui tokią pačią vertę. Didesnė tikimybė, kad aukštos kokybės potencialūs klientai sudomins jūsų prekės ženklą, taps mokančiais klientais ir prisidės prie ilgalaikio verslo augimo.
Vertė pagrįstas kainų siūlymas ypač naudingas įmonėms, kurioms paprastai reikia palaikyti ryšius su klientais nuo pradinės konversijos internetu iki galutinio pardavimo.
Sutelkdami dėmesį į kokybiškus potencialius klientus galite supaprastinti pardavimo kanalą, pagerinti konversijų rodiklius ir galiausiai padidinti pelną.
Taigi, kaip tai padaryti naudojant verte pagrįstą kainų siūlymą?
Kainos siūlymas pagal vertę
Vertė pagrįstas kainų siūlymas leidžia teikti pirmenybę konkretiems vertės tikslams, kurie atitinka jūsų verslo tikslus.
Šie tikslai gali apimti pardavimą, pajamas, pelno maržas ar net viso kliento vertę.
Taikydama šią strategiją, „Google“ AI kartu su pirmosios šalies duomenimis naudoja milijardus signalų derinių, kad nustatytų konversijas, kurios greičiausiai pasieks jūsų apibrėžtus vertės tikslus.
Tada optimizuoja kainos pasiūlymus, kad jūsų skelbimo išlaidos būtų nukreiptos į tuos brangesnius klientus.
Pagrindinė verte pagrįsto kainų siūlymo mechanika
Vertė pagrįstas kainų siūlymas siūlo du pagrindinius būdus, kaip optimizuoti kampanijas įtraukiant vertes į išmanųjį kainų siūlymą:
VERTĖS PAGRINDAS PASIŪLYMAS | |
Maksimaliai padidinkite konversijos vertę su tiksline SIG Pritraukite kuo daugiau konversijos vertės esant tam tikrai IG. |
Maksimaliai padidinkite konversijos vertę (tikslas SIG nenurodytas) Gaukite kuo daugiau vertės neviršydami nustatyto biudžeto. |
- Maksimaliai padidinti konversijos vertę: Jei dirbate su fiksuotu biudžetu, ši parinktis skirta maksimaliai potencialių klientų konversijos vertei iš kampanijos išgauti neviršijant biudžeto apribojimų.
- Nustatykite tikslinę SIG (skelbimo išlaidų grąžą): Ši parinktis leidžia optimizuoti konversijos vertę esant konkrečiai tikslinei SIG, kad būtų užtikrinta, jog jūsų išlaidos skelbimams generuotų norimą grąžos lygį. Kai nustatote tikslinę SIG, sistema optimizuos, kad nustatytumėte kiek įmanoma daugiau vidutinės jūsų tikslinės vertės. Naudojant tikslinę SIG yra duomenų slenksčiai, kuriuos aptarsime vėliau šioje serijoje, tačiau tai yra tinkamiausia strategija, kai norite pasiekti konkrečius SIG tikslus ir dinamiškai reaguoti į paklausos pokyčius. Tikslinė SIG galima atskiroms kampanijoms arba portfelio strategijai, taikomai kelioms kampanijoms.
Vertė pagrįstas kainų siūlymas maksimaliai padidins konversijos vertę pagal biudžeto apribojimus ir tikslines SIG, kai taikoma, todėl didesnės vertės klientams bus teikiama pirmenybė, o ne vien apimtis.
Turėkite tai omenyje lygindami tikslinio MUĮ našumą, kuris optimizuoja konversijų apimtį, neatsižvelgiant į vertę.
Nors pagrindinis dėmesys bus skiriamas didelės vertės klientų pritraukimui, svarbu atminti, kad, atsižvelgiant į skelbimų aukciono dinamiką, vis tiek galite sulaukti vidutinės arba mažos vertės klientų.
Kai naudojate tikslines SIG, kuo didesnis jūsų tikslas, tuo mažiau aukcionų jūsų skelbimai pateks. Kitaip tariant, tikslinės SIG yra jūsų svertas, kad jūsų skelbimai daugiau ar mažiau pateks į aukcioną.
Ar verte pagrįstas kainų siūlymas tinka jūsų verslui?
Vertė pagrįstas kainų siūlymas buvo sėkmingas įvairiose pramonės šakose, tačiau ar jis jums tinka, priklauso nuo konkrečių verslo poreikių ir galimybių.
Prieš imdamiesi šios strategijos, turėsite atsakyti į šiuos pagrindinius klausimus:
Ar galite priskirti prasmingas vertes savo konversijos veiksmams?
Tikėtina, kad formaliai ar neoficialiai jau išskiriate savo klientų vertę tam tikru aspektu.
Turėsite nustatyti konkrečią kiekvienos konversijos vertę, naudodami statines tarpinio serverio reikšmes, pvz., potencialių klientų balus, arba dinamines ekonomines vertes, pvz., bendrą pelną. (Daugiau tarpinių serverių reikšmes aptarsime trečiajame šios serijos straipsnyje.)
Ar reikia išlaikyti pusiausvyrą tarp apimties ir vertės tikslų?
Kainos siūlymas pagal vertę reiškia, kad jūsų kampanijos greičiausiai nesugeneruos tokio pat konversijų kiekio, koks būtų sugeneruotas naudojant maksimalaus konversijų skaičiaus padidinimą su pasirenkama tikslinio MUĮ pasiūlymo strategija. Ši strategija sukurta siekiant grąžinti didesnę bendrą konversijų vertę. Kainos pasiūlymo modeliuokliai gali padėti suprasti šį kompromisą.
Jei norite išlaikyti tam tikrą srauto lygį, naudokite išmaniojo kainų siūlymo kainos pasiūlymo modeliuoklį, kuris padės įvertinti optimalią tikslinę SIG, kuri atneš norimą potencialių klientų skaičių, kartu sutelkiant dėmesį į kokybę.
Sumažinus tikslinę SIG padidės pasiekiamumas, o padidinus tikslinę SIG sumažės pasiekiamumas, siekiant didesnės vertės konversijų.
Ar galite išmatuoti ir susieti savo vertės duomenis su „Google Ads“?
Norint efektyviai įgyvendinti verte pagrįstą kainų siūlymą, būtina prieiga prie tikslių ir išsamių vertės duomenų. Pirmiausia tai reiškia, kad norint stebėti konversijas reikia tinkamai pažymėti svetainės žymas.
Tinkamų pirmosios šalies duomenų verčių pateikimas į „Google Ads“ yra labai svarbus norint išmokyti sistemą nustatyti ir atskirti numatomą kiekvieno aukciono klientų vertę.
Pavyzdžiui, jei jūsų vertės tikslas yra pardavimo vertė, turėsite sugebėti išmatuoti ir susieti tuos duomenis su savo „Google Ads“ paskyra. Kaip tai padaryti, aptarsime vėliau šioje serijoje.
Pasiekite verte pagrįsto kainų siūlymo naudą
Pradinė verte pagrįsto kainų siūlymo sąranka paprastai reikalauja tam tikrų pastangų, tačiau neleiskite, kad tai jūsų įbaugintų.
Galite pradėti nuo paprastesnės sąrankos ir pritaikyti sudėtingesnius metodus, kuriems keliami daugiau techninių reikalavimų, pvz., optimizuoti maržą arba eksploatavimo laikotarpio vertes, jei norite vėliau.
Vertė pagrįstas išmanusis kainų siūlymas suteikia sistemai lankstumo nustatyti kiekvieną kainos pasiūlymą pagal numatomą konversijos vertę ir taikyti didesnės vertės konversijas. Laikui bėgant jis sužino, kurie naudotojai yra labiau vertingi ir pelningesni, tada atitinkamai siūlo kainas.
Kainos siūlymas siekiant surasti vertingiausius klientus gali padidinti pajamas ir padidinti pelningumą. Įmonės, kurioms pavyko įgyvendinti šią strategiją, praneša apie pastebimą švino kokybės pagerėjimą.
Vidutiniškai reklamuotojai, pakeitę kainos pasiūlymo strategiją iš tikslinio MUĮ į tikslinę SIG, gali matyti 14 % didesnę konversijos vertę, jei yra panaši skelbimo išlaidų grąža.1
Be pagrindų
Nors aptarėme pagrindinius verte pagrįsto kainų siūlymo aspektus, mes tik pradedame.
Būsimuose šios serijos straipsniuose išsamiau panagrinėsime šią strategiją, įskaitant tai, kaip nustatyti ir panaudoti tinkamus duomenis bei vertes jūsų verslui ir kaip bendrinti savo vertės informaciją su „Google Ads“.
Suderinę kampanijas su konversijomis, kurios iš tiesų yra svarbiausios jūsų verslo tikslams, galite optimizuoti išlaidas skelbimams, maksimaliai padidinti investicijų grąžą ir pasiekti tvarų verslo augimą.
Kitą savaitę kalbėsime apie tinkamų duomenų ir verčių išsiaiškinimą.
ŠALTINIS: „Google“ vidiniai duomenys, pasauliniai, 2021 m. kovo mėn
Daugiau išteklių:
Teminis vaizdas: BestForBest / Shutterstock