
Šiandien mūsų klausimas seka nuo to, į kurį anksčiau atkreipiau dėmesį, o tai yra apie vaizdų metaduomenis.
Šį kartą daugiausia dėmesio skiriama vienam metaduomenų aspektui: „Ar yra kokių nors SEO naudos į vaizdų geografinės padėties duomenis?“
Prieš atsakant į šį klausimą, svarbu, kad visi patektume į tą patį puslapį apie tai, kas yra „Geolocation“ duomenys.
Kas yra vaizdų geografinės padėties duomenys?
Iš esmės tai kodas, įterptas į vaizdą, kuriame pateikiama išsami informacija apie tai, kur tas vaizdas buvo padarytas ar sukurtas.
Dažniausias šios informacijos išreiškimo būdas yra per EXIF arba keičiamą vaizdo failo formatą.
EXIF yra duomenų formatas, kuriame yra informacijos apie tai, kaip buvo užfiksuotas vaizdas. Tai gali apimti tokius aspektus kaip vaizdo dydis taškuose, nustatymai, kuriuos fotoaparatas buvo nustatytas, kai jis paėmė vaizdą, ir kai buvo padaryta nuotrauka.
EXIF duomenys taip pat gali pateikti informacijos apie Kur Vaizdas buvo padarytas.
Kaip galite rasti vaizdo vietos duomenis
Ne kiekvienoje jūsų padarytoje ar atsisiuntimo nuotraukoje bus metaduomenų. Jei, pavyzdžiui, jūs nustatėte savo telefono fotoaparatą, kad nebendraujate su jūsų padarytų vaizdų vieta, tuos duomenų trūks.
Tačiau jei jūs einate į nuotraukos informaciją apie failą, dažniausiai per dešinįjį spustelėkite vaizdą arba bakstelėdami meniu, prieinamą per atvaizdą, turėtumėte pamatyti, ar vieta buvo įrašyta.
Tai dažnai bus koordinačių forma ir gali turėti grubų miestą, remiantis tomis koordinatėmis.
Vis dėlto įspėjimas: Vietos duomenis galima ne tik ištrinti, bet ir redaguoti. Todėl net jei rasite vaizdo duomenų apie vaizdą duomenis, jo tikslumo negalima garantuoti.
Teoriškai kokią naudą būtų galima turėti geografinės padėties duomenys?
Jei galvojame apie tai logiškai, suprasdami, ką mes padarėme išvadoje apie tai, kaip veikia paieškos sistemos, yra keletas sričių, kuriose galime tikėtis, kad geografinės padėties duomenys padės SEO.
Supratimas įvaizdį
Panašiai kaip struktūrizuotų duomenų žymėjimas, mes galime tikėtis, kad geografinė vieta suteiks paieškos sistemoms daugiau kontekstinių įkalčių apie vaizdo pobūdį.
Pvz., Jei nuotrauka yra iš kalno ir „Geolocation“ duomenys suteikia fotografui prie Everesto kalno pagrindo, paieškos varikliai gali daryti išvadą, kad nuotrauka yra Everesto kalno.
Atitinkamumas kraštovaizdžio/vietos vaizdams
Suteikdamas paieškos varikliams daugiau konteksto apie vaizdą, jis gali padėti jiems nustatyti jo svarbą paieškai.
Pavyzdžiui, supratimas, kad ši kalno nuotrauka buvo padaryta netoli Everesto kalno, gali būti aktualesnė į vaizdų paieškas, tokias kaip „Mount Everest nuotrauka“ ir „Bazinė stovykla prie Everesto kalno“.
Tai turėtų loginę prasmę, ypač atsižvelgiant į tai, ką mes žinome apie tai, kaip paieškos robotai dažnai naudoja vaizdo pavadinimą ir ALT tekstą, kad nustatytų tinkamumą.
Vietinė paieškos ir vietos profiliai
Informacija apie vietą teoriškai būtų svarbiausia vietinėms paieškoms ir konkrečioms vietos verslo profiliams, tokiems kaip „Google“ verslo profilis ir „Bing“ vietos.
Vaizdai dažnai įkeliami į šiuos profilius, todėl geografinės padėties duomenys gali pagerinti profilių vietinį tinkamumą.
Sietlo parduotuvės išorės nuotrauka su „Geolocation“ duomenimis, rodanti, kad Sietle buvo padaryta nuotrauka, teoriškai padės sustiprinti, kad parduotuvė yra aktuali ieškotojams Sietle.
Kokius įrodymus turime, kad geografinės padėties duomenys daro įtaką SEO?
Kai svarstome, kaip optimizavimas gali paveikti reitingą, šliaužti, indeksuoti ir kitus SEO aspektus, turime paklausti savęs, ar turime įrodymų, kad tai daro įtaką.
Geolokumo duomenų, turinčių įtakos SEO, atveju, galiu pasakyti, kad ne, deja, jų nėra – už anekdotinių, tai yra.
Tiesą sakant, buvo atlikta daugybė tyrimų, ar geografinės padėties duomenys daro įtaką vietiniams reitingams ir „Google“ verslo profilių veikimui. Vienas tyrimas, į kurį reikia pažvelgti, yra „Sterling Sky“.
Atrodo, kad „Google“ iš tikrųjų išskiria „Exif“ duomenis iš vaizdų, paskelbtų per „Google“ verslo profilį, bent jau iš viešojo rodymo. Turi būti nustatyta, ar jis vis dar naudoja EXIF duomenis, kuriuos jis pašalina iš vaizdo.
„Google“ teigia, kad nenaudoja EXIF duomenų
Dar 2014 m. „Google“ atstovai, įskaitant Mattą Cuttsą, teigė, kad šiuo metu nenaudoja EXIF duomenų, tačiau ateityje jie gali būti gerai.
Tačiau 2024 m. Rugsėjo mėn. „SMX Advanced“ konferencijos ataskaitos rodo, kad Martinas Splittas iš „Google“ pakartojo šį 10 metų po Cutts.
Ar galime pasitikėti „Google“?
Daugybė SEO profesionalų tvirtins, kad „Google“ meluoja. Aš norėčiau galvoti apie tai kaip JAV SEO profesionalams, galbūt nesuprantant pakankamai niuansų, kad pamatytume, jog tai, ką „Google“ atstovas teigė, yra techniškai tiesa, tačiau nebūtinai tikslūs atsižvelgiant į kontekstą, kuriame mes jį suvokiame.
Tačiau, atsižvelgiant į „Google“ tvirtinimus, mes tikrai neturime nieko daugiau, nei retkarčiais, nepatvirtinami anekdotai, kurie, kaip geografinės padėties duomenys, kaip išeitis, daro įtaką „Google“ nuskaitymui, indeksavimui ar reitingui bet kokiu prasmingu būdu.
O kaip su kitomis paieškos varikliais?
„Bing“ savo nuotraukų gairėse visai nemini geografinės padėties duomenų. Aš taip pat nerandu įrodymų, kad „Baidu“ ar „Yandex“ juo naudojasi, nors tai yra tik atliekant fotelio tyrimus.
Tačiau atsižvelgiant į tai, kad mes žinome, kad internete yra naujų paieškos platformų bangų ir, tiesą sakant, kiti paieškos būdai, kurie, be abejo, galėtų patenkinti SEO kompetenciją.
Didelių kalbos modeliai (LLM) gali naudoti papildomus duomenų taškus nei tradicinės paieškos sistemos.
Mes dar nežinome, ar jie naudoja geografinės padėties duomenis kaip savo pasirinkimo, kuriuos puslapius ir prekės ženklus parodyti savo atsakymuose ar paieškos rezultatais, dalis.
Taigi, ar „Geolocation Data“ turėtų atkreipti dėmesį?
Aš siūlyčiau, kad į jūsų vaizdus pridėti geografinės padėties duomenis nėra kažkas, kas turėtų patekti į jūsų užduočių sąrašą. Mes tikrai neturime duomenų, kad būtų galima paremti teiginius, kad tai daro įtaką.
Tiesą sakant, mes turime daugiau tyrimų ir ryšių iš paieškos sistemų atstovų, kurie rodo, kad tai nėra naudinga SEO.
Kadangi nemanau, kad verta laiko ir energijos įgyvendinti geografinės padėties duomenis, nemanau, kad jį įtraukti kenksminga. Neikite tiek, kiek keičiate ar ištrinkite. Tiesiog palikite tai, jei į savo vaizdus jau įtraukėte geografinės padėties duomenis.
Galbūt laiku tai taps naudinga. Kaip sakė „Google“, jis pasilieka teisę ja naudotis. Mes vis dar nežinome, ar kylančios paieškos platformos ja naudos.
Iš esmės, jei tikrai norite suprasti jo poveikį, aš siūlyčiau jį išbandyti savo vaizdais.
Pridėkite EXIF duomenis į vaizdų rinkinį ir išmatuokite jų reitingą pagal valdymo grupę, kuri nenaudoja EXIF duomenų.
Išmatuokite reitingų pokyčius prieš ir po pridedant EXIF duomenis ir palyginkite juos su kontroline grupe.
Jei reitinguose yra panašių pokyčių, gali būti, kad EXIF duomenys neturėjo jokios įtakos.
Jei žymiai padidėja (arba sumažėja!) Vaizdų reitinguose naudojant EXIF duomenis, bet ne kontrolinę grupę, tai manytų, kad jie daro įtaką.
Daugiau išteklių:
Pateiktas vaizdas: Maxbelchenko/Shutterstock