
Ilgalaikis „Google“ ir ES reguliavimo institucijų konfliktas pasiekė naują etapą.
Europos Komisija oficialiai paskelbė preliminarias išvadas, kad „Google“ pažeidė Skaitmeninių rinkų įstatymą (DMA) dviejose pagrindinėse srityse, kurios daro tiesioginę įtaką skaitmeninių rinkodaros specialistams ir programų kūrėjams.
Kas vyksta su „Google“ paieška?
Nepaisant „Google“ algoritmų, per pastaruosius metus, ES reguliavimo institucijos nėra patenkintos. Jie teigia, kad „Google“ vis dar teikia preferencinį gydymą savo vertikalėms, tokioms kaip „Google Shopping“, viešbučiai, skrydžiai ir kiti specializuoti rezultatai.
Komisija paragino „Google“ parodyti savo paslaugas „„ Google “paieškos rezultatų viršuje arba tam skirtose erdvėse su patobulintais vaizdiniais formatais ir filtravimo mechanizmais“, kurių trečiųjų šalių paslaugos nesinervina.
Jei jums buvo įdomu, kodėl jūsų klientų sąrašai, atrodo, nustumia „Google“ produktus, ES reguliavimo institucijos patvirtina tuos rūpesčius.
„Google Play“ taip pat po ugnimi
Atskiroje išvadoje Komisija teigia, kad „Google Play“ neleidžia programų kūrėjams laisvai nukreipti vartotojus į alternatyvius kanalus, kad būtų galima geriau pasiūlyti pasiūlymus ar tiesioginius pirkinius.
Rinkodaros specialistams, dirbantiems su programomis ar valdyti programas pagrįstus klientus, tai gali sukelti naujų galimybių pasiekti vartotojus už „Google“ ekosistemos ribų be staigių žaidimų parduotuvių mokesčių.
Ką tai reiškia skaitmeniniams rinkodaros specialistams
Jei išvados bus patvirtintos ir „Google“ yra priversta atlikti pakeitimus, mes galime pamatyti reikšmingus paieškos matomumo ir reitingų galimybių pokyčius:
- Ryškesnis trečiųjų šalių palyginimo svetainių praktika kelionių, apsipirkimo ir finansinės vertikalės
- Sumažintas vizualinis dėmesys „Google“ paslaugoms
- Potencialiai ekologiškesnis verslo matomumas šiuo metu konkuruoja su „Google“ rodomais elementais
Programų rinkodaros specialistams galime pamatyti naujas galimybes bendrauti su vartotojais apie tiesioginio pirkimo parinktis ir „Google Play“ mokėjimo sistemos alternatyvas.
„Google“ stumia atgal
Tinklaraščio įraše „Google“ vyresnysis konkurencijos direktorius Oliveris Bethell teigė, kad Komisijos išvados „pakenks Europos verslui ir vartotojams, trukdys inovacijoms, susilpnins saugumą ir žemina produktų kokybę“.
„Google“ teigia, kad pakeitimai, kurie jau įgyvendinti dėl ES reglamentų, privertė Europos verslą prarasti iki 30% srauto, vartotojai, „pasinaudodami nemandagiomis problemomis“, kad surastų tai, ko jiems reikia.
Bendrovė konkrečiai pabrėžė kelionių paiešką kaip pavyzdį:
„Kai negalime parodyti kelionių rezultatų, kurie nuveža žmones tiesiai į oro linijų svetaines, jie paprastai gauna brangesnį bilietą, nes oro linijos turi mokėti komisinius už tarpines svetaines.“
Kalbant apie „Play Store“ išvadas, „Google“ teigia, kad yra „klaidingas pasirinkimas tarp atvirumo ir saugumo“. Jis teigia, kad apribojimai apsaugo vartotojus nuo kenkėjiškų programų ir sukčiavimo, išlaikant „Android“ kaip atvirą platformą su „50 kartų daugiau programų nei„ iOS “.
Didesnis vaizdas
Šis eskalavimas vyksta po DMA įgyvendinimo 2024 m. Kovo mėn., Kuri kartu su kitais technologijų milžinais „Google“ paskyrė „vartininku“. Įstatymas yra skirtas didelėms platformoms, kurios tarnauja kaip kritiniai tarpininkai tarp verslo ir vartotojų.
Jei „Google“ nesugebės išspręsti Komisijos susirūpinimo, jai gali būti taikomos baudos iki 10% savo pasaulinių metinių pajamų. Ši perspektyva greičiausiai motyvuos pokyčius, kaip paieškos rezultatai atsiranda Europoje.
Stebėsime šią situaciją, kai ji plėtos, ir pateiksime atnaujinimus, kaip pakeitimai gali paveikti jūsų paieškos ir programų rinkodaros strategijas.