
„Google“ AI paieškos funkcijos pasiekė plačiai pritaikymą. Bendrovė paskelbė, kad AI apžvalgos paieškoje dabar siekia 1,5 milijardo vartotojų per mėnesį.
Ši informacija buvo atskleista abėcėlės pirmojo ketvirčio pelno skambučio metu.
Abėcėlės pajamos rodo pagrindinių produktų augimą
„Abėcėlė“ paskelbė tvirtus F1 finansinius rezultatus, pabrėždama AI priėmimą visuose jos produktuose. Bendrovė pranešė, kad visos pajamos siekia 90,2 milijardo JAV dolerių, ty 12% per metus padidėjo.
Nepaisant pramonės susirūpinimo, kad AI sutrikdys tradicinius paieškos modelius, „Google“ pranešė, kad paieškos pajamos per metus išaugo 10% iki 50,7 milijardo JAV dolerių.
Pichai sakė uždarbio ataskaitoje:
„Mes džiaugiamės savo stipriais Q1 rezultatais, atspindinčiais sveiką augimą ir pagreitį visame versle. Pagrindimas šis augimas yra mūsų unikalus pilno krūvos požiūris į AI. Šis ketvirtis buvo nepaprastai įdomus, nes mes išleidome„ Dvynius 2.5 “, intelektualiausią mūsų AI modelį, kuris pasiekė našumo proveržį ir yra nepaprastas mūsų ateities naujovių pagrindas.
Paieškos pjūklas tęsėsi stiprų augimą, kurį padidino sužadėtuvių, kurias matome su tokiomis funkcijomis kaip AI apžvalgos, kuriose dabar yra 1,5 milijardo vartotojų per mėnesį. Vadovaujami „YouTube“ ir „Google One“, mes viršijome 270 milijonų mokamų prenumeratų. Ir debesis sparčiai augo, atsižvelgiant į didelę mūsų sprendimų paklausą. “
Pajamos pabrėžia
Abėcėlės Q1 uždarbio ataskaita parodė sveiką rezultatą daugumoje verslo segmentų:
- Bendros pajamos: 90,2 milijardo dolerių, ty 12% daugiau nei per metus
- Veiklos pajamos: 30,6 milijardo dolerių, ty 20% daugiau nei per metus
- Veikimo marža: Išlėktas dviem procentiniais punktais iki 34%
- „Google“ paieškos pajamos: 50,7 milijardo JAV dolerių, ty 10% daugiau nei per metus
- „YouTube“ skelbimų pajamos: 8,9 milijardo dolerių, ty 10% daugiau nei per metus
- „Google“ debesies pajamos: 12,3 milijardo dolerių, ty 28% daugiau nei per metus
- Debesų veikimo marža: Pagerėjo iki 17,8% nuo 9,4% pernai
- Kapitalo išlaidos: 17,2 milijardo dolerių, ty 43% daugiau nei per metus
Vienas pastebimas nepakankamas rezultatas buvo „Google“ tinklo pajamos, kurios per metus sumažėjo 2% iki 7,3 milijardo JAV dolerių, o tai rodo galimus iššūkius rodymo reklamoje.
„Google“ debesis: išskirtinis
„Google Cloud“ tapo išskirtiniu atlikėju, kurio pajamos išaugo nuo 28% iki 12,3 milijardo dolerių.
Pelningumo šuolis buvo įspūdingesnis – veiklos pajamos padidėjo iki 2,2 milijardo JAV dolerių (17,8% marža), palyginti su 900 milijonų dolerių (9,4% marža) tuo pačiu praėjusių metų ketvirčiu.
„Debesis sparčiai augo, atsižvelgiant į didelę mūsų sprendimų paklausą“, – pažymėjo Pichai. Pajamų ataskaita pabrėžia stiprius pagrindinius GCP produktų, AI infrastruktūros ir generatyvinius AI sprendimus.
Poveikis paieškos rinkodaros specialistams
SEO specialistams uždarbio duomenys rodo keletą pagrindinių aspektų:
- Sėkminga „Google“ AI integracija, išlaikant paieškos pajamų augimą, rodo, kad AI apžvalgos greičiausiai plėsės toliau.
- Bendras 1,5 milijardo mėnesio AI apžvalgos parodymai ir nuolatinės investicijos rodo, kad šis paieškos pristatymo poslinkis greičiausiai bus nuolatinis.
- Nepaisant didelių investicijų į AI, „Google“ veiklos marža pagerėjo, suteikdama įmonei finansinę paskatą tęsti šią strategiją.
Laukiau
Abėcėlės Q1 rezultatai rodo, kad įmonė sėkmingai naršo perėjimą prie AI-patobulintų produktų, išlaikydama pajamų augimą.
Paieškos rinkodaros specialistams „Google“ AI iniciatyvų finansinis stiprumas rodo, kad šie paieškos pakeitimai paspartins, o ne sulėtėja.
Kadangi 1,5 milijardo vartotojų jau patiria AI apžvalgą kas mėnesį ir „Google“ nuolatines intensyvias investicijas į AI infrastruktūrą, paieškos aplinka patiria didelius pakeitimus, kurie dabar atsispindi įmonės finansiniame rezultatuose.
Teminis vaizdas: Ifan Apriyana/Shutterstock