
Naujausioje „Search Central Live NYC“ „Google“ John Mueller aptarė trečiųjų šalių kokybės vertintojus, kuriuos jie naudoja vertindami „Google“ paieškos algoritmų pakeitimus. Nors tai nebuvo aiškiai pasakyta, niuansas buvo numanomas: išlaikyti žmogų kilpoje išlieka svarbus veiksnys, norint patobulinti jūsų SEO sprendimus.
Trečiųjų šalių kokybės vertintojai
Tikimės, kad dabar visi žino, kad „Google“ naudoja trečiųjų šalių kokybės vertintojus, kad peržiūrėtų algoritmo pakeitimus ir pateiktų atsiliepimus, kurie gali būti naudojami vertinant įvairių algoritmų atnaujinimų ir testų sėkmę. Jie iš tikrųjų neturi įtakos atskirų svetainių reitingams, jų sprendimas yra susijęs su algoritmų, kurie patys paveikia šimtus tūkstančių ir milijonų svetainių internete, efektyvumą.
Paprastai toks sprendimas reikalauja, ar svetainė yra naudinga, ar ne, yra labai subjektyvi (asmeninės nuomonės klausimas). Štai kodėl „Google“ sukūrė gairių rinkinį, kad kokybės vertintojai galėtų naudoti, kad būtų suvienodinti kriterijai, kuriuos vertintojai naudoja, ir padaryti savo sprendimus objektyvesnius (pvz., Svarstant faktus, kurie yra teisingi ar klaidingi).
Pagal mano užrašus, kaip Johnas Muelleris tai paaiškino:
„Ir vienas iš būdų, kaip mes darome, yra tai, kad mes dirbame kartu su vadinamaisiais kokybės vertintojais. Tai yra išoriniai žmonės, kurie apžvelgia paieškos rezultatų kokybę, kurie apžvelgia tinklalapių kokybę, kad mums praneštų, ar esame geroje vietoje? Ar einame teisinga linkme? Ar pokyčiai, kuriuos mes iš tikrųjų dirbame ir priimtini jums?”
Tai, kas pabrėžė, yra tai, kad visa algoritmų vertinimo esmė yra tai, ar jie yra priimtini žmonėms, ar ne.
Toliau Muelleris pristatė kokybės vertintojų gairių temą ir tai, kaip svarbu SEO ir leidėjams skaityti. Tiesą sakant, jis tai vadina svarbiu ir skatina visus susirūpinusius reitingus geriau nuskaityti temas, kurios gali būti svarbios asmeniui.
Jis tęsė:
„Taigi mes turime gairių, kurias paskelbėme šiems kokybės vertintojams, rinkinį, kuris, manau, iš tikrųjų yra stebėtinai svarbus. Tai milžiniška knyga, kurios aš nežinau, 180 puslapių ilgio. Bet tai yra daugybė gairių, kuriose mes taip pat galime išsiaiškinti, kas, mūsų manymu, yra prasminga kokybės vertintojams peržiūrėti atsižvelgiant į turinį. Ir tai yra viešai prieinami. Galite patys.
Manau, kad daugumoje svetainių tai yra prasminga bent jau pergyventi, o gal kontroliuoti F ir ieškoti raktinių žodžių, kurie jums rūpi tik todėl, kad suprastumėte, ką „Google“ galvoja, kai jie keičia “.
Kokybės vertintojų gairės nėra reitingų veiksnių vadovas
Trys yra daugybė SEOS, kurie paskleidė dezinformaciją, kurią kokybės vertintojų gairės siūlo pažvelgti į tai, ką „Google“ naudoja svetainėms reitinguoti. Tai klaidinga.
Muelleris tęsia (mano parafrazė):
„Akivaizdu, kad kokybės vertintojų gairės nėra dokumentas, kuriame sakoma, kaip mes, kaip mes reitinguojame, bet dar labiau, kaip mes peržiūrime dalykus internete, kai prašome šių kokybės vertintojų įvesties.
Jie mums atlieka daugybę skirtingų užduočių, todėl vienas iš jų yra puslapio kokybė, kur jie mums sako, ar tai aukštos kokybės puslapis, ar ne? Kitas yra įvertinti, ar puslapiai, kuriuos mes rodome paieškos rezultatuose, atitinka vartotojo poreikius. Kuris kartais yra labai subjektyvus, tačiau mes jiems pateikiame informacijos apie tai, ką jie ten gali padaryti, o kitas yra A/B bandymai, bandymai šoniniu būdu, kai mes pristatome kokybės vertintojus su puslapių rinkiniu prieš tai ir po to, kai po to ir jie nurodo, kuris iš jų iš tikrųjų yra geresnis. “
Žmonės kilpoje
Svarbus „Mueller“ diskusijos apie kokybės vertintojus ir jų naudojamas gaires yra tai, kaip žmonės reaguoja į paieškos rezultatus, yra tai, ką „Google“ daro su savo algoritmais. Kai kurie žmonės linkę galvoti apie „Google“ algoritmus kaip mechanines mašinas, kurios išskiria paieškos rezultatus, ir tai yra beveik tai, kas jie yra, tačiau jie taip pat imituoja žmogaus sprendimą dėl to, kas yra ir nėra šlamštas, kas yra ir nėra aukštos kokybės paieškos rezultatas.
„Rote SEO“ yra labai orientuotas į mašinos maitinimą, tačiau pati mašina mėgdžioja žmogaus sprendimą. Šiandien SEO labiau nei bet kada svarstė, kaip kiekvienas pasirinkimas dėl svetainės daro įtaką žmonėms, ir mažiau nerimauja dėl to, ar turite pakankamai subjekto raktinių žodžių puslapyje ir ar trūksta H1 antraštės.
Žmogaus sprendimas yra esminis „Google“ algoritmo kūrimo
Kokybės vertintojai yra naudojami vertinant, ar algoritmo pakeitimai žmonėms pagerina paieškos rezultatus. Algoritmai koreguojami atsižvelgiant į žmogaus reakcijas, o ne mašinos metrikos.
Kokybės vertintojų gairės atspindi „Google“ vertybes
„Google“ kokybės vertintojų gairės nėra reitingo vadovas. Jie apibrėžia tai, ką „Google“ laiko naudingu, aukštos kokybės turiniu. Jie gali būti veidrodis, kurį verslo savininkai ir SEOS gali išlaikyti savo turinį, kad pamatytų, kaip jis atitinka „Google“ aukštos kokybės kriterijus.
SEO šiandien yra apie žmonių patirtį
Gilesnis pranešimas, palaidotas apie tai, apie ką Muelleris kalbėjo, yra tai, kad „Google“ algoritmai bando mėgdžioti žmogaus sprendimus, todėl SEOS turėtų sutelkti dėmesį į vartotojo patirtį ir naudingumą, o ne kontrolinius sąrašus ar užimtą darbą, pavyzdžiui, pridėti autorių BIOS su nereikalinga informacija, kuri nieko nedaro svetainės lankytojams.