„Google“ atstovas Danny Sullivanas paaiškino naujausią atnaujinimą, atkreipdamas dėmesį į svetainių atkūrimą ir perspėdamas nedaryti radikalių pakeitimų siekiant pagerinti reitingą. Jis taip pat davė patarimų leidėjams, kurių reitingai po paskutinio atnaujinimo nepagerėjo.
„Google“ vis dar tobulina algoritmą
Danny teigė, kad „Google“ vis dar dirba su savo reitingavimo algoritmu, o tai rodo, kad tikėtina, kad bus daugiau pokyčių (pozityvių). Pagrindinė mintis, kurią jis išsakė, yra ta, kad jie vis dar bando užpildyti spragas, kad būtų pateiktas aukštos kokybės turinys iš nepriklausomų svetainių. Tai gerai, nes didelių prekių ženklų svetainės nebūtinai turi geriausius atsakymus.
Jis rašė:
„…darbas, skirtas sujungti žmones su „įvairiomis aukštos kokybės svetainėmis, įskaitant mažas ar nepriklausomas svetaines, kurios kuria naudingą, originalų turinį“, nėra atliktas naudojant šį naujausią naujinimą. Mes ir toliau nagrinėjame šią sritį ir kaip toliau tobulinti būsimus atnaujinimus.
Žinutė tiems, kurie buvo palikti
Tiems leidėjams, kurių darbo nepavyko atkurti naudojant naujausią naujinimą, buvo išsiųstas pranešimas, kad „Google“ vis dar stengiasi pateikti daugiau nepriklausomo turinio ir kad kitą kartą gali būti lengviau.
Danny patarė:
„…jei jaučiatės sutrikęs dėl to, ką daryti dėl reitingų… jei žinote, kad kuriate puikų turinį savo skaitytojams… mūsų sistemos, kad už tai geriau atlygintume“.
„Google“ įspėja dėl svetainių „tobulinimo“.
Kažkas tikrai įdomaus, kurį jis paminėjo, buvo įspėjimas nebandyti pagerinti to, kas jau yra pirmame puslapyje, reitingą, kad reitingas būtų dar aukštesnis. Svetainės koregavimas, norint patekti iš šeštos ar bet kokios pozicijos į aukštesnę vietą, visada buvo rizikingas dalykas dėl daugelio priežasčių, kurių čia nenagrinėsiu. Tačiau Danny įspėjimas padidina spaudimą ne tik du kartus pagalvoti prieš optimizuojant puslapį paieškos sistemoms, bet ir pagalvoti tris kartus, o tada dar kelis kartus.
Danny perspėjo, kad svetainės, kurios patenka į SERP viršūnę, turėtų laikyti tai laimėjimu ir leisti jai pasisekti, o ne dabar daryti pakeitimus, kad pagerintų savo reitingus. To atsargumo priežastis yra ta, kad paieškos rezultatai ir toliau keičiasi, o tai reiškia, kad svetainės pakeitimas dabar gali neigiamai paveikti reitingą naujai atnaujintame paieškos indekse.
Jis rašė:
„Jei esate rodomas geriausiuose užklausų rezultatuose, tai paprastai yra ženklas, kad mes tikrai gerai žiūrime į jūsų turinį. Kartais žmonės susimąsto, kaip pakilti viena ar dviem vieta aukščiau. Reitingai laikui bėgant gali keistis ir keičiasi natūraliai. Rekomenduojame nedaryti radikalių pakeitimų ir pabandyti pakilti viena ar dviem vietomis aukščiau.
Kaip „Google“ tvarkė atsiliepimus
Taip pat buvo šiek tiek paaiškinta, ką „Google“ padarė su visais atsiliepimais iš leidėjų, kurie prarado reitingus. Danny rašė, kad jo gauti atsiliepimai ir svetainės pavyzdžiai buvo apibendrinti su pavyzdžiais ir išsiųsti paieškos inžinieriams peržiūrėti. Jie ir toliau naudoja šiuos atsiliepimus kitam patobulinimų etapui.
Jis paaiškino:
„Viską išnagrinėjau ranka, kad įsitikinčiau, jog visos pateiktos svetainės buvo iš tikrųjų išgirstos. Tu buvai ir toliau esi. …Apibendrinau visus tuos atsiliepimus ir pateikiau keletą įtikinamų pavyzdžių, kur mūsų sistemos galėtų atlikti geresnį darbą, ypač kalbant apie atlygį atviro žiniatinklio kūrėjams. Mūsų paieškos inžinieriai jį peržiūrėjo ir toliau peržiūri kartu su kitais gautais atsiliepimais, kad sužinotų, kaip galėtume patobulinti paiešką visiems, įskaitant kūrėjus.
Pats atsiliepimas nepadėjo pasveikti
Danny taip pat atkreipė dėmesį, kad svetainės, kurios atgavo savo reitingus, to nepadarė, nes pateikė atsiliepimą „Google“. Danny nebuvo konkretus šiuo klausimu, tačiau jis atitinka ankstesnius teiginius apie „Google“ algoritmus, kad jie taiko didelius pataisymus. Taigi, užuot sakę „Ei, pataisykime šios vienos svetainės reitingus“, verčiau išsiaiškinti, ar problema yra kažkokio plataus masto simptomas, ir kaip pakeisti dalykus visiems, turintiems tą pačią problemą.
Danny rašė:
„Nė vienas, kuris pateikė, beje, negavo tam tikro atkūrimo paieškoje, nes pateikė. Mūsų sistemos taip neveikia.
Šie atsiliepimai nepadėjo atkurti, bet buvo naudojami, nes duomenys neturėtų stebinti. Net 2004 m. Floridoje Mattas Cuttsas rinko atsiliepimus iš žmonių, įskaitant mane patį, ir aš nemačiau, kad klaidingai teigiamas rezultatas atsigavo, kol visi kiti taip pat nesugrąžino savo reitingų.
Išsinešti
„Google“ dirba su algoritmu:
„Google“ ir toliau derina savo algoritmus, kad pagerintų savo gebėjimą reitinguoti aukštos kokybės turinį, ypač iš mažesnių leidėjų. Danny Sullivan pabrėžė, kad tai yra nuolatinis procesas.
Į ką turinio kūrėjai turėtų atkreipti dėmesį:
Danny pareiškimas paskatino leidėjus sutelkti dėmesį į nuolatinį aukštos kokybės turinio kūrimą, o ne į optimizavimą pagal algoritmus. Dėmesys kokybei turėtų būti prioritetas.
Ką turėtų daryti leidėjai, jei jų aukštos kokybės turinys dar nėra apdovanotas geresniu reitingu?
Leidėjai, kurie yra tikri savo turinio kokybe, yra raginami išlikti stabilūs ir tęsti, nes „Google“ algoritmai vis dar tobulinami.
Perskaitykite įrašą „LinkedIn“.
Teminis vaizdas, kurį sukūrė „Shutterstock“ / „Cast Of Thousands“.