
„Google“ paskelbė, kad išplėtė savo „Travel Feeds“ funkciją, skirtą paieškos skelbimams.
Šis naujinimas leidžia viešbučių reklamuotojams į paieškos rezultatus tiesiogiai įtraukti išsamesnės informacijos iš savo sklaidos kanalų.
„Google“ palaikymo puslapyje rašoma:
„Kai susiesite viešbučių centrą su „Google Ads“, „Google“ automatiškai praturtins esamus paieškos skelbimų formatus kainomis, vaizdais ir daugiau, kad padėtų padidinti našumą.
Naujos galimybės
Išplėsta funkcija leidžia viešbučių reklamuotojams savo skelbimuose pateikti šią informaciją:
- Informacija apie viešbutį
- Dabartinė kainodara
- Galimos datos
- Klientų įvertinimai
- Nuosavybės vaizdai
„Google“ pažymi, kad reklamuotojai gali:
„Naudokite tuos pačius sklaidos kanalo duomenis, kurie jau yra viešbučių centre ir kuriuos kelionių reklamuotojai naudoja viešbučių kampanijose, kad pagerintumėte daugiau skelbimų tipų.
Viešbučio kaina ir nukreipimo puslapis automatiškai gaunami iš „Hotel Center“ sklaidos kanalo, pasirenkant pagal skelbimo tinkamumą, skelbimą ir užklausą.
Keli dizainai galimi kaip kelionių informacijos santraukos paieškos skelbimuose dalis.
Google pateikė keletą pavyzdžių. Atminkite, kad tai tik maketai.

Galimas poveikis
Remiantis „Google“ vidiniais duomenimis, reklamuotojai, naudojantys visą galimų formatų spektrą, pastebėjo, kad paspaudimų rodiklis padidėjo iki 20%.
Tačiau individualūs rezultatai gali skirtis ir šie skaičiai nebuvo nepriklausomai patikrinti.
Įgyvendinimas
„Google“ automatiškai rodys kelionių informacijos santraukas paieškos skelbimuose, kai susiesite „Hotel Center“ sklaidos kanalą su „Google Ads“ paskyra.
Galite nustatyti sklaidos kanalo bendrinimo valdiklius paskyros ir kampanijos lygiais.
Pagrindiniai punktai:
- Jei jums reikia „Hotel Center“ paskyros, žr. „Google“ viešbučių pradžios vadovą.
- Kurkite poaibių sklaidos kanalus, kad susietumėte konkrečias ypatybes.
- Naudokite URL parametrus kelionių skelbimų paspaudimams stebėti.
Prieinamumas
Reklamuotojai turi turėti „Hotel Center“ paskyrą, kurios kainos tikslumo įvertinimas yra bent „Prastas“, kad galėtų naudoti kelionių informacijos santraukas paieškos skelbimuose.
Šiuo metu ši funkcija pasiekiama 21 šalyje ir palaiko 12 kalbų.
Žvilgsnis į priekį
Kelionių sklaidos kanalų išplėtimas paieškos skelbimuose yra vienas iš kelių neseniai atliktų su kelionėmis susijusių paieškos rezultatų pakeitimų.
„Google“ planuoja išbandyti „Travel Feeds“ funkciją ne tik viešbučiuose.
Ateinančiais mėnesiais „Google“ įtrauks kitas su kelionėmis susijusias kategorijas, pvz., lankytinas vietas, automobilių nuomą ir renginius.
Teminis vaizdas: support.google.com, 2024 m. spalio mėn.