
„Google“ „Martin Splitt“ neseniai pasidalino įžvalgomis apie tai, kaip „JavaScript“ klaidos gali pakenkti svetainės paieškos našumui.
Jo pokalbis pasirodo, kai „Google“ paieškos advokatas Johnas Muelleris taip pat ragina SEO profesionalus sužinoti daugiau apie šiuolaikines kliento technologijas.
1 klaida: pateiktas HTML ir šaltinis HTML
Per SEO „Paws“ konferenciją, Antono Shulke'o tiesioginio srauto lėšų rinkėjas „Splitt“ atkreipė dėmesį į tendenciją, kurią jis pastebi.
Daugelis SEO profesionalų vis dar daugiausia dėmesio skiria originaliam svetainės šaltinio kodui, nors „Google“ naudoja pateiktą HTML indeksavimui. Pateiktas HTML yra tai, ką matote po to, kai „JavaScript“ baigė veikti.
Splitas paaiškina:
„Daugelis žmonių vis dar žiūri į vaizdo šaltinį. Tai nėra tai, ką mes naudojame indeksavimui. Mes naudojame pateiktą HTML.”
Tai svarbu, nes „JavaScript“ gali pakeisti puslapius pašalindamas ar pridedant turinį. Suprasti tai gali padėti paaiškinti kai kuriuos SEO problemas.
2 klaida: indeksuojami klaidų puslapiai
„Splitt“ atkreipė dėmesį į bendrą klaidą su vieno puslapio programomis ir sunkiomis „JavaScript“ svetainėmis: jos dažnai grąžina 200 OK statusą klaidų puslapiuose.
Taip atsitinka todėl, kad serveris siunčia 200 atsakymų, kol „JavaScript“ patikrina, ar puslapis egzistuoja.
Splitas paaiškina:
„Užuot atsakęs 404, jis tiesiog reaguoja 200 … visada rodydamas puslapį, pagrįstą„ JavaScript “vykdymu“.
Kai klaidų puslapiai gauna 200 kodų, „Google“ juos indeksuoja kaip įprastus puslapius, pakenkdamas jūsų SEO.
„Splitt“ pataria tikrinti serverio nustatymus tinkamai tvarkyti klaidas, net kai naudojate kliento pusės pateikimą.
3 klaida: Geolokos užklausos problema
Kita problema iškyla, kai svetainės prašo vartotojų vietos ar kitų leidimų.
„Splitt“ sako, kad „GoogleBot“ visada atsisako užklausos, jei svetainė remiasi geografine padėtimi (arba panašiomis užklausomis) be atsarginio plano.
Splitas paaiškina:
„„ GoogleBot “nesako TAIP tame iššokančiame lange. Visose šiose užklausose jis sako„ ne “… taigi, jei prašote geografinės padėties,„ GoogleBot “sako ne.“
Puslapis „GoogleBot“ gali pasirodyti tuščias be alternatyvaus turinio, tai reiškia, kad niekas nėra indeksuojamas. Tai gali virsti rimta SEO klaida.
Kaip derinti „JavaScript“ SEO
„Splitt“ pasidalino keliais veiksmais, kad padėtų diagnozuoti ir išspręsti „JavaScript“ problemas:
- Pradėkite nuo paieškos konsolės: Norėdami peržiūrėti pateiktą HTML, naudokite URL tikrinimo įrankį.
- Patikrinkite turinį: Patikrinkite, ar yra laukiamas turinys.
- Peržiūrėkite HTTP kodus: Pažvelkite į būsenos kodus skyriuje „Daugiau informacijos“> „Šaltiniai“.
- Naudokite kūrėjų įrankius: Atidarykite naršyklės kūrėjo įrankius. Patikrinkite tinklo skirtuke „Iniciatoriaus“ stulpelis, kad pamatytumėte, kuris „JavaScript“ pridėjo konkretų turinį.
Padalijimas prideda:
„Iniciatorius jį įkėlė. Jei jį įšvirkšta„ JavaScript “, galite pamatyti, kuri kodo dalis tai padarė.”
Atlikus šiuos veiksmus, galite padėti rasti problemines sritis ir dirbti su savo kūrėjais, kad juos ištaisytumėte.
Žr. Visą „Splitt“ pokalbį žemiau esančiame įraše:
https://www.youtube.com/watch?v=cji7t_4gizw
SEO įgūdžių pokytis
„Splitt“ patarimai tinka Muellerio raginimui SEOS išplėsti savo įgūdžių rinkinį.
Neseniai Muelleris pasiūlė, kad SEO profesionalai sužino apie kliento rėmus, reaguojantį dizainą ir AI įrankius.
Muelleris pareiškė:
„Jei dirbate SEO, apsvarstykite, kur šiuo metu tinka jūsų darbas … Jei jūsų dėmesys buvo„ SEO serverio lygyje “, pagalvokite, kad gabalas sumažėjo“.
Šiuolaikiniai „JavaScript“ metodai sukuria naujus iššūkius, kurių senieji SEO metodai negali išspręsti vien. „Splitt“ realaus pasaulio pavyzdžiai rodo, kodėl dabar labai svarbu suprasti šias šiuolaikines interneto praktikas.
Ką tai reiškia SEO profesionalams
Abu „Google“ gynėjai nurodo aiškią tendenciją: SEO dabar reikalauja daugiau techninių įgūdžių. Kai įmonės ieško profesionalų, kurie galėtų maišyti SEO ir interneto plėtrą, šių šiuolaikinių įgūdžių paklausa auga.
Norėdami neatsilikti, SEO profesionalai turėtų:
- Sužinokite, kaip „JavaScript“ veikia indeksavimą: Žinokite skirtumą tarp šaltinio ir pateikto HTML.
- Pagrindiniai kūrėjų įrankiai: Norėdami pastebėti problemas, naudokite tokius įrankius kaip paieškos konsolė ir naršyklės kūrėjų įrankiai.
- Bendradarbiaukite su kūrėjais: Dirbkite kartu kurdami svetaines, kurios gerai aptarnauja vartotojus ir gerai paieškos sistemas.
- Išplėskite savo įgūdžius: Į savo tradicinį SEO įrankių rinkinį pridėkite kliento techniką.
Žvilgsnis į priekį
Tobulėjant žiniatinkliui, taip turi ir SEO profesionalų įgūdžiai. Tačiau jūsų žinių išlyginimas neturi bauginti.
Šis naujas žvilgsnis į „JavaScript“ vaidmenį SEO rodo, kad net paprasti pokyčiai gali turėti didelę įtaką.
Pateiktas vaizdas: „BestForBest“/„Shutterstock“