
„Google“ keičia savo prekybininkų centro taisykles. Šie atnaujinimai bus įgyvendinti dviem etapais ir paveiks tai, kaip pardavėjai išvardija produktus prekybos skelbimuose ir nemokamuose sąrašuose.
Pokyčiai daro įtaką įmokų kainoms, energijos etiketėms, nario kainodarai ir JAV pardavimo mokesčių informacija.
Nedelsiant pokyčiai (pradedant balandžio 8 d.)
Dabar galioja trys pagrindiniai pakeitimai:
1. Naujos įmokos kainų nustatymo taisyklės
„Google“ nebeleidžia (kainos) atributo naudojimo indėliams įmokų produktus.
Pardavėjai privalo naudoti (įmokos) pobūdį (įmoka) atribute. Atributas (kaina) turi parodyti, ką klientai moka, kai moka iš anksto.
2. Atnaujintos energijos etiketės:
ES šalims „Google“ pakeitė energijos vartojimo efektyvumo klasės atributus su platesniu (sertifikavimo) atributu.
Tai palaiko ir naujas, ir senas ES energijos etiketes. Norvegija, Šveicarija ir JK vis dar naudoja originalius energijos atributus.
3. Geresnės pristatymo parinktys:
„Google“ pridėjo daugiau pristatymo informacijos produkto lygiu. Nauji atributai apima („Carrier_shipping“) ir parinktis, kurias reikia nurodyti tvarkymo ir tranzito darbo dienoms. Tai padeda parodyti tikslesnį pristatymo laiką skelbimuose ir sąrašuose.
Pokyčiai nuo liepos 1 d
Liepos 1 d. Ateis daugiau pakeitimų:
Nario kainų atnaujinimai
„Google“ nustos leisti narių kainas įprastuose (kainos) arba (Sale_Price) atributuose. Tai taikoma visame pasaulyje tiek mokamų, tiek nemokamų narystės programoms.
Vietoj to, naudokite atributą (loalty_program). Produktai, kurie nesilaiko šios taisyklės, gali būti patvirtinti po liepos 1 d.
Nebereikia JAV pardavimo mokesčio reikalavimų
„Google“ nustos reikalauti, kad pardavėjai pateiktų pardavimo mokesčio informaciją per atributus (mokesčius) ir (mokesčių_kategorijas) ar prekybininkų centro nustatymus.
Produktai, kurie anksčiau buvo atmesti dėl trūkstamos mokesčių informacijos, gali pradėti rodyti rezultatuose, o tai gali turėti įtakos jūsų skelbimų išlaidoms.
„Google“ pažymi, kad JAV pardavėjai vis tiek turi pateikti mokesčių informaciją iki liepos 1 d.
Ką šie pokyčiai reiškia pardavėjams
Šiems atnaujinimams reikės pakeisti produkto duomenis.
Jei siūlote mokėjimo planus, naujos taisyklės paaiškina, kaip parodyti pilną mokėjimo ir įmokų parinktis. Tai padeda pirkėjams geriau suprasti kainas.
ES šalių energijos etiketės pakeitimai atitinka galiojančius reglamentus ir suteikia daugiau galimybių parodyti grafines etiketes.
Narių kainų pakeitimas paveiks daugelį mažmenininkų. Jei siūlote lojalumo nuolaidas, turite naudoti lojalumo programos atributą, o ne įprastus kainų laukus.
Pasibaigus pardavimo mokesčio reikalavimui, JAV pardavėjams bus naudinga paprastesni pašarai, kurie gali išspręsti kai kurias įprastas nepritarimo problemas.
Paruoškite savo prekybininkų centrą
Kad jūsų sąrašai būtų gerai veikiantys:
- Patikrinkite savo kanalus, ar nėra pasenusių atributų
- Nedelsdami atnaujinkite įmokos kainą
- ES pardavėjai: pereikite prie naujojo „Energy“ etikečių sertifikavimo atributo
- Pakeiskite, kaip elgiatės su lojalumo kainodara iki liepos 1 d
- Stebėkite, ar patobulinkite sąrašus, kurie anksčiau nebuvo patvirtinti dėl mokesčių klausimų
„Google“ užrašai:
„Atliekant šį pakeitimą, šiuo metu nepritariami trūkstamos mokesčių informacijos pasiūlymai gali pradėti gauti srautą“.
Anksti prisitaikydami prie šių pakeitimų, galite išvengti savo apsipirkimo skelbimų ir sąrašų sutrikimų, naudodamiesi geresniais produktų duomenimis ir pristatymo informacija.
Pateiktas vaizdas: „BestForBest“/„Shutterstock“