
Atrodo, kad „Google“ išjungė arba bando pašalinti &num=100
URL parametras, rodantis 100 rezultatų kiekviename puslapyje.
Pranešimai apie pokyčius prasidėjo maždaug rugsėjo 10 d. Ir greitai pasklido per SEO bendruomenę, nes rango stebėjimo įrankiai parodė sutrikimus.
„Google“ dar neišleido viešo pareiškimo.
Kas vyksta
&num=100
Parametras ilgą laiką buvo naudojamas norint gauti 100 rezultatų vienoje užklausoje.
Savaitgalį praktikai pastebėjo, kad priversdami 100 rezultatų dažnai nebeveikia, o ankstesniuose bandymuose jis veikė tik su pertraukomis, o tai pasiūlė įdiegti ar eksperimentuoti.
@tehseoowner pranešė apie x:
Atrodo, kad „Google“ panaikino galimybę padaryti & num = 100, ar kas nors gali patvirtinti?
Jei naudojate parametrą, rodoma tik 2 puslapių. Šis „2 puslapių“ filtras buvo išbandytas metams, tačiau paprastai, jei spustelėjote į 2 puslapį, likusieji turi 100 geriausiųjų. Dabar jis nieko nerodo po 2 puslapio.
– Seowner (@tehseowner) 2025 m. Rugsėjo 11 d
Raktinių žodžių įžvalgos rašė:
‼ ️ „Google“ nužudė n = 100 SERP parametrą. Vietoj 1 užklausos dėl 100 SERP rezultatų, dabar reikia 10 užklausų (10x išlaidos). Tai daro įtaką raktinių žodžių įžvalgos reitingų moduliui. Mes peržiūrime parinktis ir netrukus atnaujinsime platformą.
– Raktinių žodžių įžvalgos (@KeyWordInsights) 2025 m. Rugsėjo 14 d
„Ripple“ poveikis rango stebėjimo įrankiams
Clarkas ir kiti dokumentais patvirtintos priemonės, rodančios trūkstamus reitingus ar klaidų būsenas, kai pakeitimas nusileido.
Kai kurių platformų paieškos variklio rezultatų puslapio (SERP) ekrano kopijos ir dienos jutikliai trumpai sustojo arba rodė duomenų spragas.
Keli SEO profesionalai „Google“ paieškos konsolėje nuo rugsėjo 10 dienos pamatė staigų „Google“ paieškos konsolės darbalaukio įspūdžių sumažėjimą, atitinkamai padidėjo vidutinė pozicija.
Clarko analizė jungia tų lašų laiką su &num=100
pakeisti. Jis siūlo, kad ankstesnius darbalaukio įspūdžių smaigalius iš dalies išpūtė SEO ir AI analizės įrankių, įkeliančių puslapius su 100 rezultatų, robotus, kurie užregistruos daug daugiau įspūdžių nei įprastas 10-respublikos puslapis.
Tai yra bendruomenės teorija šiame etape, o ne patvirtintas „Google“ paaiškinimas.
Pakartotinis apžiūrėjimas „Didysis atsiejimas“
Per pastaruosius metus daugelis komandų pranešė apie kylančius įspūdžius, neatitinkančias paspaudimų ir susiejo šio modelio su AI apžvalgomis.
Clarkas ginčijasi &num=100
Pakeiskite ir dėl to atsirandančių įrankių sutrikimų siūlo alternatyvų paaiškinimą bent dalį to atsiejimo, ypač darbalaukyje, kur vyksta dauguma rango stebėjimo.
Tai išlieka aiškinimas, kol „Google“ komentuoja arba pateikia naujus ataskaitų teikimo filtrus.
Ką žmonės sako
Clarkas rašė apie pamainą pastebėjęs reikšmingus darbalaukio įspūdžių kritimą keliose sąskaitose, pradedant nuo rugsėjo 10 d.
Jis rašė:
„… Aš pastebiu pastebimą stalinių kompiuterių įspūdžių sumažėjimą, todėl staigiai padidėja vidutinė padėtis.
„Tai yra daugelyje sąskaitų, kuriose aš turiu prieigą, ir, atrodo, prasidėjo maždaug rugsėjo 10 d., Kai pirmą kartą prasidėjo pakeitimas.“
Raktinių žodžių įžvalgos sakė:
„„ Google “nužudė n = 100 SERP parametrą. Vietoj 1 užklausos dėl 100 SERP rezultatų, dabar reikia 10 užklausų (10x išlaidos). Tai daro įtaką raktinių žodžių įžvalgų reitingo moduliui. Mes peržiūrime parinktis ir greitai atnaujiname platformą.“
Ryanas Jonesas siūlo:
„Visi„ Google “„ Google “pakabinantys įrankiai sujungs daugumą SEO įrankių. Žmonės tiek daug, tiek agresyviai, kad AI, kad„ Google “kovoja atgal, ir proceso metu sulaužo visus SEO rango tikrintojus ir SERP grandiklius.“
SEO komandų svarstymai
Atidžiau pažvelkite į naujausias paieškos konsolės tendencijas.
Jei 2024 m. Pabaigoje arba 2025 m. Pradžioje pastebėjote stalinių kompiuterių įspūdžių smaigalį be paspaudimų, kai kuriuos iš šių įspūdžių galėjo paskatinti robotai. Nuo rugsėjo 10 d. Naudokite savaitės pakeitimus per savaitę kaip naują pagrindą ir atkreipkite dėmesį į visus esminius jūsų ataskaitų pakeitimus.
Pasitarkite su savo rango stebėjimo teikėju. Kai kurios priemonės vis dar dirba su puslapiais ar alternatyviais metodais, o kiti turėjo spragas ir dabar juos taiso.
Žvilgsnis į priekį
„Google“ buvo pasiekta komentuoti, tačiau nepatvirtino, ar tai laikinas testas, ar nuolatinis poslinkis.
Įrankių tiekėjai jau prisitaiko, o bendruomenė iš naujo įvertina, kiek „puikaus atsiejimo“ istorijos kilo iš metodikos, o ne vartotojo elgesio.
Mes atnaujinsime, jei „Google“ pateiks kokių nors rekomendacijų arba jei ataskaitų pakeitimai rodomi paieškos konsolėje.
Teminis vaizdas: Romanas Samborskyi/Shutterstock