
Johnas Muelleris, „Google“ paieškos gynėjas, siūlo, kad SEO specialistai turėtų apsvarstyti, kaip jų darbas tinka šiuolaikiniam žiniatinklio kaminai.
Jis nurodo „vibracijos pagrįstą“ vizualizaciją, pabrėžiančią, kaip kūrėjų fokusavimo sritys pasikeitė.
Muelleris pažymi, kad atsiriboja nuo to, į ką pramonės profesionalai atkreipia dėmesį (pvz., „JavaScript“ rėmus, veiklos optimizavimą ar naują AI varomąją technologiją) ir ko reikia internetinėms įmonėms.
Tačiau jis tai vertina kaip galimybę SEO profesionalams. Jis teikia patarimus, kaip išlikti atitinkamais besikeičiančiais verslo prioritetais.
Verslo prioritetų keitimas
LLAMA indekso vystytojų santykių viceprezidentė Laurie Voss pasidalino diagrama, kurioje parodyta programinės įrangos profesionalų dėmesio sritys nuo 1990 iki 2025 m.

Ankstyvomis dienomis kūrėjams daugiausia rūpėjo aparatinė įranga ir tinklų kūrimas. Iki 2000-ųjų vidurio dėmesys nukreiptas į HTML, CSS ir serverio technologijas. Visai neseniai mes matėme žingsnį link klientų rėmų, reaguojančio dizaino ir AI varomosios plėtros.
Nors duomenys yra subjektyvūs, Muelleris pabrėžia jo vertę SEOS. Tai parodo, kaip greitai tokios sritys kaip serverio lygio darbas tapo mažiau kritiškos vidutiniams interneto kūrėjams.
Muellerio pasiėmimas
Muellerio mintis yra tiesmukiška: keičiantis žiniatinklio kūrimui, SEO taip pat turi pasikeisti.

Muelleris sako:
„Jei dirbate SEO, apsvarstykite, kur jūsų darbas šiuo metu tinka tokiam grafikui. Tai nėra objektyvi diagrama, pagrįsta duomenimis, bet aš manau, kad verta galvoti apie tai, kaip jūsų darbas galėtų pasipelnyti pridedant ar keičiant „takelius“.
Jis priduria:
„Apie tai, apie ką mano vidutinis žiniatinklio kūrėjas, nebūtinai yra tai, kas svarbu„ internetiniam verslui “(bet kurią formą dirbate). Pažvelgus į diagramą, jei jūsų dėmesys buvo „SEO serverio lygyje“, pagalvokite, kad pjūvis jau šiek tiek sumažėjo “.
Tai sutampa su Vosso argumentu straipsnyje „AI poveikis programavimo darbams“.
„Voss“ mano, kad AI nenužudys plėtros darbo vietų, tačiau sukurs naują abstrakcijos sluoksnį, pakeisdamas darbą. Tas pats galioja ir SEO darbui.
Į ką SEO turėtų būti sutelkti dėmesį?
Skaitydamas tarp Muellerio komentarų eilučių ir diagramos, kelios sritys išsiskiria SEOS plėtrai:
- Mobiliųjų rezultatų įgūdžiai
- Darbas su AI įrankiais
- Suprasti reaguojantį dizainą
- Žinios apie kliento rėmus ir tai, kaip jie veikia SEO
- Greita inžinerija
Kitaip tariant, pasinaudokite optimizavimu už serverio lygio ir sutelkite dėmesį į kliento pateikimo ir vartotojo patirties elementus.
Mūsų paieškos sistemos žurnalas
Muellerio patarimai mums pateikia namus SEJ. Stebėjome, kaip SEO vystosi iš pirmų rankų.
Ne taip seniai techninė SEO dažniausiai reiškė tvarkymo svetainių schemas, robotus.txt failus ir pagrindinį schemos žymėjimą. Dabar mes rašome apie „JavaScript“ perteikimą, pagrindinius žiniatinklio „Vitals“ ir AI turinio vertinimą.
Sėkmingiausi pramonės privalumai yra tie, kurie plečia savo technines žinias, o ne laikosi pasenusios praktikos. Tie, kurie supranta tradicinę optimizavimą ir naujas žiniatinklio technologijas, ir toliau klesti keičiantis mūsų pramonei.
Muellerio priminimas prisitaikyti nėra tik patikimas patarimas; Tai būtina norint išlikti aktualiems ieškant.
Teminis vaizdas: B desain28/Shutterstock