„Google Ads“ paskelbė esminį paieškos kampanijų atnaujinimą. Naujasis AI Max kampanijos nustatymas visame pasaulyje bus pradėtas beta versijoje, pradedant vėliau šį mėnesį.
Remiantis „Google“ pranešimu, reklamuotojai, įgalinantys AI Max savo paieškos kampanijose, gali tikėtis stipresnio našumo, naudodamiesi patobulintu užklausų suderinimu, dinamiškomis kūrybinėmis ir geresnėmis valdymo funkcijomis.
Anot „Google“, ankstyvieji bandymai rodo, kad reklamuotojai mato vidutiniškai 14% daugiau konversijų ar konversijos vertės panašioje CPA ar ROA. Kampanijos vis dar naudoja daugiausia tikslius ar frazių atitikimo raktinius žodžius, žr. Dar didesnius pakilimus, maždaug 27%.
Šis atnaujinimas vyksta po kelių mėnesių uždarytų beta versijų bandymų su dideliais prekės ženklais, kurie jau praneša apie teigiamus rezultatus.
Pažvelkime giliau, ką atneša AI Max ir kodėl mokamų paieškos rinkodaros specialistams svarbu.
Kas yra AI MAX paieškos kampanijoms?
Jei pastaruoju metu girdėjote terminą „Search Max“, oficialus jo pavadinimas yra AI Max paieškai.
AI Max nėra naujas kampanijos tipas. Vietoj to, tai yra vieno paspaudimo atnaujinimas esamuose paieškos kampanijos nustatymuose.
Suaktyvinus, jis sluoksniuoja tris pagrindinius patobulinimus:
Paieškos termino atitikimas: Naudokite AI, norėdami išplėsti raktinių žodžių atitikimą į atitinkamas, aukštos kokybės klausimus, kurių gali praleisti dabartiniai raktiniai žodžiai.
Teksto pritaikymas: Perrašo buvusį automatiškai sukurtą „Assets“ (ACA) įrankį. Dinamiškai generuoja naujas antraštes ir aprašymus, pagrįstus jūsų nukreipimo puslapiais, esamais skelbimais ir raktiniais žodžiais.
Galutinis URL išplėtimas: Siunčia vartotojus į tinkamiausius jūsų svetainės puslapius, remdamasis ketinimu užklausoje.
Reklamuotojai gali atsisakyti teksto pritaikymo arba galutinio URL išplėtimo kampanijos lygiu ir atsisakyti paieškos termino atitikimo skelbimų grupės lygiu. Tačiau „Google“ rekomenduoja naudoti visus tris kartu, kad būtų maksimalus našumas.
„AI Max“ yra skirtas papildyti, o ne pakeisti, raktinių žodžių atitikimo tipus. Jei vartotojo paieška tiksliai atitinka raktinį žodį jūsų kampanijoje, tai visada bus prioritetas.
Kodėl „Google“ pristato AI Max?
Paieškos elgesys greitai keičiasi. Kadangi „Google“ integruoja daugiau AI maitinamų patirčių, tokių kaip AI apžvalgos ir „Google“ objektyvas į paiešką, žmonės naudoja sudėtingesnes, pokalbio ir net vaizdines užklausas.
Reklamuotojai taip pat išreiškė susirūpinimą dėl skaidrumo ir kontrolės praradimo, kai plečiasi kampanijos automatizavimas.
AI Max siekia išspręsti abu.
- Reklamuotojai saugo prieigą prie esamų paieškos ataskaitų ir valdiklių Nors sluoksniavimasis naujais taikymo priemonėmis ir kūrybinėmis priemonėmis.
- Daugiau granuliuotų pranešimų apieįskaitant paieškos terminus pagal turtą ir patobulintus URL parametrus, kad būtų galima išsamiai sekti.
Iš esmės tai yra „Google“ atsakymas į didėjančią lanksčios automatizavimo paklausą, tačiau turėklai rinkodaros specialistams.
Ar yra prekės ženklo saugos kontrolė?
„Google“ pridėjo keletą valdiklių, kad išspręstų dažną reklamuotojų susirūpinimą: automatizavimas per daug nesvarbių ar rizikingų vietų.
Štai kas yra su AI Max, skirta paieškos diegimui:
- Prekės ženklo kontrolė: Pasirinkite, kurie prekės ženklai yra jūsų skelbimai kartu (arba neįtraukite konkrečių prekės ženklų).
- Palūkanų kontrolės vieta: Tikslas, pagrįstas vartotojo geografiniu ketinimu skelbimų grupės lygiu (puikiai tinka kelių vietų verslui).
- Kūrybinio turto kontrolė: Pašalinkite sugeneruotą turtą arba visiškai užblokuokite juos, jei jie neatitinka prekės ženklo gairių.
Viena atsargumo pastaba: Nuo šiol AI sukurtas turtas bus tiesiogiai, kol reklamuotojai turės galimybę juos peržiūrėti.
Reklamuotojams reikės greitai stebėti ir reaguoti į bet kokias atitikties problemas.
Ar yra atnaujinimų apie ataskaitas?
Nors AI Max integruojasi į esamas paieškos ataskaitas, funkcionalumas suteikia naujų įžvalgų:
- Paieškos terminų ataskaitose dabar bus rodomos susijusios antraštės ir URL.
- Turto ataskaitos įvertins ne tik parodymus, bet ir dėl išlaidų bei konversijų.
- Naujas URL parametras suteiks gilesnį paieškos užklausų ir našumo matomumą tarp rungtynių tipų.
Šie ataskaitų teikimo patobulinimai prasidės „Google ADS“ internetinėje sąsajoje, kai ši funkcija prasidės.
API, ataskaitų redaktoriaus ir darbalaukio redaktoriaus prieigos palaikymas yra skirtas vėliau 2025 m.
Kaip AI Max palyginamas su „Performance Max“ ar „Dynamic Search“ skelbimais?
Daugelis rinkodaros specialistų klausia, kaip AI Max tinka kartu su kitais „Google“ kampanijų tipais.
Čia yra dabartinis skirtumų ar kitų kampanijos tipų skirtumų kraštovaizdis:
- Našumo maks ir Ai max paieškai gali būti tinkama toms pačioms paieškos aukcionams. Tačiau jei vartotojo paieškos užklausa tiksliai atitinka raktinį žodį jūsų paieškos kampanijoje, paieška visada bus prioritetas.
- Dinaminės paieškos skelbimai (DSA) likti prieinami. „AI Max“ nėra tiesioginis pakeitimas, nors kai kuriose srityse, tokiose kaip galutinis URL išplėtimas ir raktinių žodžių atitikimas, sutampa.
- Optimizuotas taikymas auditorijai Gali būti vertinama kaip panaši koncepcija į AI Maxo užklausų išplėtimą, tačiau pritaikyta auditorijai, o ne raktiniams žodžiams.
Be to, AI Max paieškai gali būti išbandytas pagal tradicines paieškos sąrankas, naudojant juodraščius ir eksperimentus. Sukuriamos labiau pritaikytos bandymo įrankiai.
Kam ne idealus AI?
Nors „Ai Max“ siūlo aiškų išbandymo pranašumą, šis naujas nustatymas gali neatitikti kiekvieno reklamuotojo vertikalės.
Jei esate reklamuotojas ar prekės ženklas su šiais scenarijais, aš rekomenduočiau atsargiai naudoti, kai išbandykite AI Max paieškai.
- Reklamuotojai, turintys griežtas kūrybines gaires ar neskelbtiną turinio politiką.
- Prekės ženklai, kuriems reikalingas skelbimų turto prisegimas (nes galutinė URL plėtra nepalaiko prisegimo).
- Verslas, turintis svetaines, kurios dažnai keičiasi, todėl automatizuota kūrybinė rizika ar netiksli.
Tokioms pramonės šakoms kaip teisinė ar sveikatos priežiūra, kur lemiamos svarbos švino kokybės ir turinio laikymosi, AI max gali reikėti kruopščiai išbandyti prieš pradedant plačiai.
Ką tai reiškia paieškos rinkodaros specialistams
AI MAX rodo reikšmingą „Google“ paieškos kampanijų pokytį.
Tai suteikia adaptyvųjį pasiekiamumą ir kūrybinį „Performance Max“ lankstumą nereikalaujant naujo kampanijos tipo arba paaukojant raktinių žodžių valdymą.
Reklamuotojams, kurie jau apima plačias rungtynes ir automatizuotą kainą, AI Max gali jaustis kaip natūrali progresija.
Tiems, kurie vis dar pasitiki tiksliais ir frazėmis, atitinka raktinius žodžius, tai suteikia galimybę atsargiai išplėsti, išlaikant pagrindinius valdiklius.
Diegimas taip pat signalizuoja „Google“ kryptį: Automatizavimas toliau vystysis, tačiau reklamuotojų įvestis ir priežiūra išlieka būtini.
Rinkodaros atstovai, kurie apgalvotai išbando AI, balansuodami automatizavimą su strategija, greičiausiai įgis konkurencinį pranašumą, nes paieškos elgesys tampa sudėtingesnis.