
„Google“ išleido naują „Google“ skelbimų vadovo funkciją „Sixwall“, skirtą padėti leidėjams paįvairinti savo pajamas, viršijančias tradicinius skelbimus.
Įrankis, paprastai prieinamas atlikus bandymus su daugiau nei 1000 leidėjų, leidžia auditorijai pasirinkti, kaip jie prieina prie turinio, įskaitant trumpų skelbimų žiūrėjimą, apklausų užpildymą ar mikro mokėjimų atlikimą.
Anot „Google“, ankstyvieji „Offwall“ įvaikintojai vidutiniškai padidėjo 9% pajamų
Atsakymas į besikeičiančius leidėjo poreikius
„Google“ skelbimų vadovo produktų direktorius Peentoo Patel sako pranešime:
„Ilgus metus mūsų leidybos partneriai paprašė daugiau ir skirtingų būdų, kaip užsidirbti pinigų iš tradicinių skelbimų.“
Pasiūlymo sritis suteikia auditorijai labiau kontroliuoti, kaip jie bendrauja su turiniu, tuo pačiu suteikdami leidėjams papildomus pinigų gavimo kelius.
Pagrindinės siūlomosios sienos galimybės
Pasiūlymo srityje yra keletas funkcijų, skirtų padėti leidėjams įgyvendinti lanksčias pinigų gavimo strategijas:
- Kelios prieigos parinktys: Auditorijos gali pasiekti turinį pasirinkdama iš trumpų skelbimų, mikro mokėjimų, palūkanų pagrįstų apklausų ar kitų leidėjo apibrėžtų metodų.
- Pasirinktinės integracijos: Leidėjai gali pridėti savo prieigos modelius, tokius kaip informacinių biuletenių registracijos ar prenumeratos bandymai.
- Apdovanotos skelbimai: Pažįstamas modelis vartotojams, kurie nori žiūrėti skelbimą mainais į prieigą prie turinio.
- Apklausos prieiga: Užpildžius apklausą suteikiama prieiga, suteikiant leidėjams vertingų auditorijos įžvalgų.
- „SuperTab“ mokėjimo integracija (beta): Įgalina vienkartinius mokėjimus ar prenumeratas.
- Optimizuokite (AI-varomo laiko nustatymas): Naudoja AI, kad nustatytų idealų momentą, kad pateiktų pasiūlymo sieną, siekiant maksimaliai padidinti įsitraukimą ir pajamas.
Štai pavyzdys to, ką galite pamatyti leidėjo svetainėje, kai jie naudoja „SiferWall“:

Sutelkite dėmesį į mažus leidėjus
„Google“ pabrėžė galimą „Siformwall“ naudą mažesniems leidėjams, kuriems gali trūkti kūrimo išteklių, kad būtų sukurtos pasirinktinės darbo užmokesčio sienos ar alternatyvios pinigų gavimo sistemos.
„Offwall“ šiems įrankiams pateikia minimalią sąranką, integruotą tiesiai į „Google“ skelbimų tvarkyklę.
Tai galėtų padėti panaikinti išteklių skirtumą tarp didelės ir mažos žiniasklaidos įmonių, nes įvairūs pinigų gavimo modeliai tampa prieinamesni.
Įgyvendinimas ir strategija
Leidėjams, kurie jau naudoja „Google“ skelbimų tvarkyklę, „SiferWall“ gali būti integruotas su esamomis darbo eigomis.
Įrankio lankstumas leidžia laipsniškai eksperimentuoti. Galite pradėti nuo pagrindinių apdovanotų skelbimų ar apklausų ir išplėsti į mikro mokėjimus ar prenumeratas, kai kaupiasi vartotojo elgesio duomenys.
Optimizavimo funkcija taip pat gali sumažinti trintį bandant automatizuodama sprendimų priėmimą apie tai, kada pateikti pinigų gavimo galimybes.
Žvilgsnis į priekį
Įvedus „Offwall“, pabrėžia platesnį skaitmeninės leidybos pokytį. Tobulėjant privatumo taisyklėms ir tradiciniams skelbimų modeliams susiduria su spaudimu, leidėjai tyrinėja naujus būdus, kaip užsidirbti iš savo turinio, nepakenkiant vartotojo patirčiai.
Rinkodaros specialistams, dirbantiems su leidėjų partneriais, gali tekti prisitaikyti prie naujų sužadėtuvių modelių ir įvertinti, kaip „Offwall“ gali paveikti kampanijos rezultatus ir analizę.
„Offwall“ dabar visiems leidėjams prieinamas per „Google“ skelbimų valdytoją.
Teminis vaizdas: Romos Samborskyi/Shutterstock