
„Google“ „SRSLTID“ parametras, iš pradžių skirtas produktų stebėjimui, dabar rodomas tinklaraščio puslapiuose ir pagrindiniuose puslapiuose, sukuriant painiavą tarp SEO privalumų.
Remiantis naujausia „Reddit“ gija, žmonės mato parametrą, pridedamą ne tik prie produktų puslapių, bet ir prie tinklaraščio įrašų, kategorijų sąrašų ir pagrindinių puslapių.
„Google“ paieškos advokatas Johnas Muelleris atsakė sakydamas: „Tai nesukelia jokių paieškos problemų“. Tačiau ji vis tiek gali iškelti daugiau klausimų, nei atsako.
Štai ką reikia žinoti.
Ką turėtų daryti SRSLTID parametras?
srsltid
Parametras yra „Merchant Center“ automatinio žymėjimo dalis. Jis sukurtas padėti prekybininkams sekti konversijas iš ekologiškų sąrašų, prijungtų prie jų produktų tiekimo.
Kai įjungta, parametras pridedamas prie URL, parodytų paieškos rezultatuose, leidžiant geriau priskirti pasroviui.
Įrašas „Google“ paieškos centrinės bendruomenės forume paaiškina, kad šie URL nėra indeksuojami.
Kaip paaiškino produkto ekspertas Barry Hunteris (nesusijęs su „Google“):
„URL su
srsltid
tikrai nėra indeksuojami. Parametras pridedamas dinamiškai vykdymo metu. Štai kodėl jie nerodomi kaip indeksuojami paieškos konsolėje … bet jie gali pasirodyti paieškos rezultatuose. “
Nors tiesa, URL nėra indeksuojami, jie rodomi indeksuotuose puslapiuose, apie kuriuos pranešė trečiųjų šalių įrankiai.
Kodėl SEO profesionalai yra sumišę
Nepaisant „Google“ garantijų, realaus pasaulio poveikis srsltid
sukelia painiavą dėl šių priežasčių:
- Išpūstas URL skaičius: Įrankiai dažnai traktuoja URL unikalius parametrus kaip atskirus puslapius. Tai padidina svetainės puslapį ir gali užtemdyti nuskaitymo ataskaitas ar svetainės auditą.
- Duomenų suskaidymas: Nefiltruodami, tokios analizės platformos kaip GA4 padalijo srautą tarp kanoninių ir parametrizuotų URL, todėl sunkiau tiksliai išmatuoti našumą.
- Matomumo praradimas paieškos konsolėje: Kaip užfiksuota „Oncrawl“ tyrime, svetainės pamatė paspaudimus ir įspūdžius
srsltid
Maždaug rugsėjo mėn. URL sumažėja iki nulio, nors šie puslapiai vis dar pasirodė paieškos rezultatuose. - Netikėtas pasiekimas: Parametras rodomas puslapiuose, išskyrus produktų sąrašus, įskaitant statinius puslapius, tinklaraščius ir kategorijų centrus.
„Oncrawl“ analizė taip pat nustatė, kad „GoogleBot“ išsiaiškino 0,14% puslapių su srsltid
Parametras, siūlantis minimalų šlifavimo poveikį.
Ar galima ką nors padaryti?
„Google“ nenurodė jokio atšaukimo ar peržiūros, kaip srsltid
veikia organinių rezultatų. Bet jūs turite keletą variantų, atsižvelgiant į tai, kaip esate paveiktas.
1 variantas: išjungti automatinį žymėjimą
Galite išjungti „Merchant Center“ automatinį žymėjimą naršydami į Įrankiai ir nustatymai> Konversijos nustatymai> Automatinis žymėjimas. Perėjimas prie UTM parametrų gali suteikti didesnę srauto priskyrimo kontrolę.
2 variantas: saugokite automatinį žymėjimą, atitinkamai filtruokite
Jei jums reikia išlaikyti aktyvų automatinį žymėjimą:
- Įsitikinkite, kad visi paveikti puslapiai turi teisingas kanonines žymas.
- Konfigūruokite talpyklos sistemas ignoruoti
srsltid
kaip talpyklos raktas. - Atnaujinkite savo analizės filtrus, kad pašalintumėte ar konsoliduotumėte
srsltid
eismas.
Užblokuoti parametrą robots.txt
Neužtikrins URL pasirodymo paieškos rezultatuose, nes jie dinamiškai pridedami ir nėra tiesiogiai šlifuojami.
Ką tai reiškia
srsltid
Parametras gali neturėti įtakos reitingams, tačiau jaučiamas netiesioginis jo poveikis analizei ir ataskaitų teikimui.
Kai veiklos ataskaitų teikimas keičiasi be paaiškinimo, SEO profesionalai turi pateikti atsakymus. Suprasti, kaip srsltid
Funkcijos veikia, o kaip tai nėra, padeda sušvelninti painiavą.
Būkite informuoti, teisingai filtruoti ir bendrauti su suinteresuotosiomis šalimis yra geriausios galimybės naršyti šią problemą.
Teminis vaizdas: Romos Samborskyi/Shutterstock