„Google“ paskelbė vaizdo įrašą, kuriame atskleidė penkias įžvalgas apie „Google Trends“, kurios gali būti naudingos atliekant SEO, temų tyrimus ir derinant paieškos reitingų problemas. Vaizdo įrašą surengė Danielis Waisbergas, „Google“ paieškos advokatas.
1. Ką siūlo „Google Trends“?
„Google“ tendencijos yra oficialus Google sukurtas įrankis, rodantis, kaip dažnai žmonės ieško naudodami tam tikras raktinių žodžių frazes ir kaip tos paieškos keitėsi laikui bėgant. Tai ne tik naudinga atrandant laiku pagrįstus paieškos užklausų pokyčius, bet ir segmentuoja užklausas pagal geografinį populiarumą, o tai naudinga norint sužinoti, kam sutelkti turinį (ar net sužinoti, iš kokių geografinių sričių geriausia gauti nuorodas).
Tokio pobūdžio informacija yra neįkainojama norint nustatyti, kodėl svetainėje gali kilti problemų dėl natūralių srautų, nes ji gali parodyti sezonines ir vartotojų tendencijas.
2. „Google Trends“ naudoja tik duomenų pavyzdį
Svarbus faktas apie „Google Trends“, kuriuo pasidalino Waisberg, yra tai, kad „Google Trends“ pateikiami duomenys yra pagrįsti statistiškai reikšminga, bet atsitiktine faktinių paieškos užklausų imtimi.
Jis pasakė:
„Google Trends“ yra įrankis, teikiantis atsitiktinę apibendrintų, anoniminių ir suskirstytų „Google“ paieškų pavyzdžius.
Tai nereiškia, kad duomenys yra mažiau tikslūs. Frazė statistiškai reikšmingas reiškia, kad duomenys reprezentuoja tikrąsias paieškos užklausas.
Priežastis, dėl kurios „Google“ naudoja pavyzdį, yra ta, kad jie turi milžinišką duomenų kiekį ir paprasčiausiai greičiau dirbti su pavyzdžiais, kurie atspindi faktines tendencijas.
3. „Google“ išvalo triukšmą tendencijų duomenyse
Danielis Waisbergas taip pat teigė, kad „Google“ išvalo duomenis, kad pašalintų triukšmą ir duomenis, susijusius su vartotojo privatumu.
„Paieškos užklausos duomenys apdorojami siekiant pašalinti duomenų triukšmą ir viską, kas gali pakenkti vartotojo privatumui.
Pašalintų privačių duomenų pavyzdys yra pilni žmonių vardai. Duomenų „triukšmo“ pavyzdys yra to paties asmens nuolat atliekamos paieškos užklausos, naudojant nereikšmingos paieškos, kaip išvirti kiaušinius, kurią žmogus gamina kiekvieną rytą, pavyzdžiu.
Paskutinis, kai žmonės kartoja paieškos užklausą, yra įdomus, nes ankstyvosiomis SEO dienomis, dar prieš „Google Trends“ egzistavimą, PVO naudojo viešą raktinių žodžių apimtis įrankis, sukurtas Overture (priklauso Yahoo). Kai kurie SEO užnuodijo duomenis atlikdami tūkstančius paieškų pagal raktinių žodžių frazes, kurių vartotojai retai klausdavo, padidindami užklausų skaičių, kad konkurentai sutelktų dėmesį į nenaudingų raktinių žodžių optimizavimą.
4. „Google“ normalizuoja „Google Trends“ duomenis?
„Google“ nerodo tikrosios paieškos užklausų apimties, pavyzdžiui, milijono užklausų per dieną pagal vieną užklausą ir 200 000 užklausų per dieną pagal kitą. Vietoj to „Google“ pasirinks tašką, kuriame dažniausiai ieškoma raktinio žodžio frazės, ir naudos tai kaip 100 % ženklą, o tada pritaikys „Google Trends“ grafiką procentais, susijusiais su tuo aukščiausiu tašku. Taigi, jei daugiausia paieškų, kurių užklausa sulaukia per dieną, yra 1 milijonas, tai diena, kai jos ieškoma 500 000 kartų, diagramoje bus pavaizduota kaip 50%. Tai reiškia, kad „Google Trends“ duomenys yra normalizuoti.
5. Naršykite paieškos užklausas ir temas
SEO optimizavimas pagal raktinius žodžius skiria daugiau nei 25 metus. Tačiau „Google“ jau seniai peržengė raktinius žodžius ir ženklino dokumentus pagal temas ir net pagal užklausas, su kuriomis jie susiję (tai taip pat labiau susiję su temomis, o ne su raktiniais žodžiais).
Štai kodėl, mano nuomone, vienas iš naudingiausių pasiūlymų yra galimybė ištirti temą, susijusią su paieškos užklausos objektu. Nagrinėjant temą rodoma visų susijusių raktinių žodžių užklausų apimtis.
Įrankis „Naršyti pagal temą“ neabejotinai suteikia tikslesnį supratimą apie temos populiarumą, o tai svarbu, nes „Google“ algoritmai, mašininio mokymosi sistemos ir AI modeliai sukuria turinio atvaizdavimą sakinio, pastraipos ir dokumento lygiu, atitinkančius vaizdus. prie temų. Manau, kad tai yra vienas iš dalykų, apie kuriuos kalbama „Google“ darbuotojams Pagrindinės aktualumo sistemos.
Waisberg paaiškino:
„Dabar grįžkite į Naršymo puslapį. Pastebėsite, kad kartais, be paieškos termino, galite pasirinkti temą. Pavyzdžiui, kai įvedate „cappuccino“, galite pasirinkti paieškos terminą, tiksliai atitinkantį „kapučino“ arba temą „kapučino kavos gėrimas“, kuri yra su tuo objektu susijusių paieškos terminų grupė. Tai apims tikslų terminą ir rašybos klaidas. Temoje taip pat yra akronimų ir ji apima visas kalbas, o tai gali būti labai naudinga, ypač žiūrint į pasaulinius duomenis.
Naudodami temas taip pat vengiate įtraukti su jūsų interesais nesusijusių terminų. Pavyzdžiui, jei žiūrite į bendrovės „Alphabet“ tendencijas, galbūt norėsite pasirinkti „Alphabet Inc“ įmonės temą. Jei tiesiog įvesite „abėcėlė“, tendencijos taip pat apims daug kitų reikšmių, kaip matote šiame pavyzdyje.
Susijęs: 12 „Google Trends“ naudojimo būdų
Didelė nuotrauka
Vienas iš įdomių faktų, atskleistų šiame vaizdo įraše, yra tai, kad „Google“ nerodo normalizuotų faktinių paieškos tendencijų, o rodo normalizuotą „statistiškai reikšmingą“ faktinių paieškos tendencijų pavyzdį. Statistiškai reikšminga imtis yra tokia, kurioje atsitiktinis atsitiktinumas nėra veiksnys ir todėl parodo tikrąsias paieškos tendencijas.
Kitas vertas dėmesio yra priminimas, kad „Google Trends“ yra naudinga tyrinėjant temaskuris, mano nuomone, yra daug naudingesnis nei Google Suggest ir Žmonės taip pat klausia (PAA) duomenis.
Mačiau įrodymų, kad vergiškas optimizavimas naudojant „Google Suggest“ ir PAA duomenis gali priversti svetainę optimizuoti paieškos sistemoms, o ne žmonėms, o „Google“ to aiškiai perspėja. Tie, kuriuos nukentėjo naujausi „Google“ atnaujinimai, turėtų gerai pagalvoti apie jų SEO praktikos, susijusios su raktiniais žodžiais, pasekmes.
Tyrinėjimas ir optimizavimas pagal temas neatsiliks nuo statistinių optimizavimo paieškos variklių pėdsakų, nes temomis pagrįsto turinio autentiškumas visada bus matomas.
Žiūrėkite „Google Trends“ vaizdo įrašą:
Įvadas į „Google Trends“ duomenis
Teminis vaizdas, kurį sukūrė Shutterstock / Luis Molinero