
Neseniai vykusioje diskusijoje Reddit r/SEO forume „Google“ paieškos advokatas Johnas Muelleris perspėjo per daug nepasikliauti trečiųjų šalių SEO metrika.
Jo komentarai buvo atsakas į asmens susirūpinimą dėl dramatiškų įrankių matavimų pokyčių ir jų poveikio paieškos našumui.
Pokalbį paskatino svetainės savininkas, kuris pranešė apie šiuos įvykius:
- 50 % sumažėjo jų svetainės domeno valdžios (DA) balas.
- Šlamšto atgalinių nuorodų padidėjimas, 75 % visų jų svetainių nuorodų buvo įgyta einamaisiais metais.
- Šlamšto komentarų padidėjimas, vidutiniškai 30 per dieną svetainėje, kurioje kasdien apsilankoma apie 150.
- Atgalinės nuorodos duomenų, rodomų skirtinguose SEO įrankiuose, neatitikimas.
Savininkas, kuris tvirtino niekada nepirkęs nuorodų, yra susirūpinęs dėl šių nuorodų su šlamštu poveikiu jų svetainės našumui.
Muellerio požiūris į trečiųjų šalių metriką
Muelleris išsprendė šias problemas, pabrėždamas trečiųjų šalių SEO įrankių ir jų metrikos apribojimus.
Jis pareiškė:
„Daugelis SEO įrankių turi savo metrikas, kurias vilioja optimizuoti (nes matote skaičių), bet galiausiai nėra nuorodos.
Jis perspėjo neįgyvendinti greitų pataisų, pagrįstų šiais rodikliais, daugelį šių taktikų apibūdindamas kaip „dūmus ir veidrodžius“.
Muelleris pabrėžė esminį dalyką: SEO įrankių teikiama metrika tiesiogiai nesusijusi su tuo, kaip paieškos sistemos vertina svetaines.
Jis pažymėjo, kad tokie veiksmai kaip atsisakymo failų naudojimas neturi įtakos SEO įrankių metrikai, nes šios įmonės neturi prieigos prie „Google“ duomenų.
Tai pabrėžia būtinybę suprasti SEO įrankių duomenų šaltinius ir apribojimus. Jų metrika nėra tiesioginiai paieškos sistemų reitingų rodikliai.
Į ką sutelkti dėmesį? Vertė, o ne skaičiai
Muelleris pasiūlė holistinį SEO metodą, pirmenybę teikiant unikaliai vertei, o ne konkrečiai metrikai, pvz., Domeno valdžiai ar šiukšlių balams.
Jis patarė:
„Jei norite galvoti apie ilgalaikę perspektyvą, geras tikslas yra rasti būdų, kaip pridėti tikrą vertę, kuri būtų unikali ir kurios nori žiniatinklyje esantys žmonės (kartu su visa įprasta SEO geriausia praktika, kaip pagrindu).
Tačiau Muelleris pripažino, kad sukurti unikalų turinį nėra lengva, ir pridūrė:
„Unikalus reiškia ne unikalų žodžių derinį, o tai, ko niekas kitas nepateikia, o idealiu atveju, ko kiti negali lengvai pateikti patys.
Tai sunku, reikia daug darbo ir gali užtrukti daug laiko. Jei tai būtų greita ir paprasta, kiti tai darytų – ir tikriausiai jau daro – ir turėtų daugiau praktikos.
Muellerio įžvalgos skatina mus sutelkti dėmesį į tai, kas iš tikrųjų svarbu – į strategijas, kurios pirmiausia iškelia naudotojus.
Tai padeda suderinti turinį su „Google“ tikslais ir sukurti ilgalaikę naudą.
Key Takeaways
- Nors trečiosios šalies SEO metrika gali būti naudinga, ji neturėtų būti pagrindinis optimizavimo tikslas.
- Dramatiški šios metrikos pokyčiai neatspindi pokyčių, kaip paieškos varikliai žiūri į jūsų svetainę.
- Susikoncentruokite į unikalaus turinio kūrimą, o ne ieškokite įrankiais pagrįstos metrikos.
- Supraskite SEO įrankių duomenų apribojimus ir šaltinius
Teminis vaizdas: JHVEPhoto/Shutterstock