
Dabar „Google“ palaiko struktūrizuotus duomenis, leidžiančius įmonėms parodyti lojalumo programos pranašumus paieškos rezultatuose.
Verslas gali naudoti du naujus struktūrizuotų duomenų tipus. Vienas tipas apibrėžia pačią lojalumo programą, o kita iliustruoja naudą, kurią nariai gauna už konkrečius produktus.
Štai ką reikia žinoti.
Lojalumo struktūrizuoti duomenys
Kai įmonės naudojasi šiais naujais struktūrizuotais duomenimis lojalumo programoms, jų produktai gali parodyti narių pranašumus tiesiogiai „Google“. Tai leidžia pirkėjams peržiūrėti privilegijas prieš spustelėdami visus sąrašus.
„Google“ pripažįsta keturių specifinių lojalumo pranašumų, kuriuos galima parodyti, tipų:
- Lojalumo taškai: Už pirkinį uždirbta taškų
- Tik nario kainos: Išskirtinė kainų nustatymas nariams
- Speciali grąža: Privilegijos kaip nemokama grąža
- Specialus pristatymas: Privalumai, tokie kaip nemokamas ar pagreitintas pristatymas
Tai yra naujas būdas padaryti produktus labiau matomus. Tai taip pat gali sukelti didesnį paieškos rezultatų paspaudimą.
Skelbime teigiama:
„… NARIŲ NAUJIENOS, tokios kaip mažesnės kainos ir uždarbio lojalumo taškai, yra pagrindinis veiksnys, kurį pirkėjai svarsto pirkdami produktus internetu.“
Išsami informacija ir reikalavimai
Naujajai funkcijai reikia dviejų veiksmų.
- Pirmiausia pridėkite lojalumo programos informaciją prie savo „organizacijos“ struktūrizuotų duomenų.
- Tada pridėkite lojalumo naudą savo „produkto“ struktūrizuotiems duomenims.
- Premijos žingsnis: patikrinkite, ar jūsų žymėjimas veikia naudojant „Rich Results“ bandymo įrankį.
Turėdama galiojantį žymėjimą, „Google“ žinos apie jūsų lojalumo programą ir su kiekvienu produktu susijusias privilegijas.
Svarbus įgyvendinimo pastaba: „Google“ rekomenduoja visą lojalumo programos informaciją pateikti į vieną specialų puslapį, o ne skleisti ją keliuose puslapiuose. Tai padeda užtikrinti tinkamą nuskaitymą ir indeksavimą.
Dabar palaikomos kelių pakopų programos
Verslas gali apibrėžti kelias narystės pakopas vienoje lojalumo programoje – pagalvokite apie bronzos, sidabro ir aukso lygį. Kiekvienoje pakopoje gali būti skirtingi prisijungimo reikalavimai, pavyzdžiui::
- Kreditinės kortelės registracijos reikalavimai
- Minimalios išlaidų ribos (pvz., 250 USD metinės išlaidos)
- Periodiniai narystės mokesčiai
Šis lankstumas leidžia įmonėms sukurti sudėtingas lojalumo struktūras, atitinkančias jų esamas programas.
Prekybininkų centras imasi prioriteto
„Google“ apsipirkimo programinės įrangos inžinieriai Irina Tuduce ir Pascal Fleury sako, kad ši funkcija yra:
„… Ypač svarbu, jei neturite prekybininkų centro sąskaitos ir norite, kad būtų galimybė suteikti lojalumo programą savo verslui“.
Verta pakartoti: jei jūsų verslas jau naudoja „Google Merchant Center“, Naudokite tai lojalumo programoms.
Tiesą sakant, jei įgyvendinsite tiek struktūrizuotus duomenų žymėjimo ir prekybininkų centro lojalumo programas, „Google“ prioritetą teiks „Merchant Center“ nustatymams. Šis nepaisymas užtikrina, kad nėra painiavos, kuris duomenų šaltinis yra pirmenybė.
Žvilgsnis į priekį
Atrodo, kad atnaujinimo tikslas – padėti mažesnėms įmonėms konkuruoti su didesniais mažmenininkais, kurie dažnai turi sudėtingų prekybininkų centrų sąrankos.
Dabar mažesnės svetainės gali dalytis panašia informacija, naudodamos struktūrizuotus duomenis, įskaitant sudėtingas daugialypės pakopos programas, kurias anksčiau buvo sunku įgyvendinti be prekybininkų centro.
Mažos ir vidutinės elektroninės komercijos svetainės be „Merchant Center“ sąskaitų turėtų labai apsvarstyti galimybę pasirinkti šį antkainį.
Norėdami gauti daugiau informacijos, skaitykite naują „Google“ pagalbos puslapį.