
„Google Ads“ tobulina savo „Performance Max“ kampanijas su naujomis DI funkcijomis.
Šie atnaujinimai yra skirti išteklių testavimui, vaizdo įrašų optimizavimui ir kampanijos valdymui.
Funkcijos atsiranda reklamuotojams ruošiantis šventiniam apsipirkimo sezonui.
Pagrindiniai atnaujinimai
Naujos turto testavimo galimybės
Nuo lapkričio pradžios mažmenininkai turės prieigą prie naujų eksperimentinių „Performance Max“ funkcijų.
Pagrindinis papildymas yra galimybė įvertinti papildomų išteklių, išskyrus produktų sklaidos kanalus, poveikį.
Tai reiškia, kad reklamuotojai gali įvertinti vaizdų, teksto ir vaizdo įrašų turinio pridėjimo prie produktų tiekimo kampanijų efektyvumą.
„Google“ taip pat atlieka galutinio URL išplėtimo testavimą. Tai leidžia reklamuotojams įvertinti, ar alternatyvūs nukreipimo puslapiai gali padidinti konversijų rodiklius, suderindami naudotojo ketinimus.
Išplėstinė vaizdų generavimas
„Google“ integruoja „Imagen 3“, naujausią teksto į vaizdą AI modelį, į „Google Ads“ platformą.
Šiuo naujinimu siekiama sukurti našesnius vaizdus visose Performance Max, Demand Gen, Programos ir Vaizdinės reklamos tinklo kampanijose.
Modelis buvo išmokytas naudoti reklamos našumo duomenis, kad būtų galima sukurti efektyvesnius komercinius vaizdus.
Vaizdo įrašų tobulinimo įrankiai
„Google Ads“ pristato automatines vaizdo įrašų optimizavimo funkcijas, kurios apima:
- Automatinis formato koeficiento pritaikymas skirtingiems „YouTube“ formatams
- Sumanus vaizdo įrašo sutrumpinimas išsaugant pagrindinius pranešimus
- Tikslus patobulintų vaizdo įrašų išteklių valdymas
Šios funkcijos pristatomos naudojant įtaisytuosius kokybės valdiklius ir atsisakymo parinktis kampanijos ir atskirų išteklių lygiais.
Nors dauguma funkcijų pasiekiamos iš karto, vaizdo įrašų sutrumpinimas, skirtas „Demand Gen“ kampanijoms, bus paleistas 2025 m.
Kampanijos hierarchijos pokyčiai
Labai pasikeitė maksimalaus našumo ir standartinių apsipirkimo kampanijų sąveika.
Vietoj automatinio prioritetų nustatymo didžiausio našumo kampanijoms, „Google“ pristato skelbimo reitingu pagrįstą sistemą.
Ši nauja sistema nustato, kuriuos skelbimus teikti, kai abiejų tipų kampanijos taikomos pagal tuos pačius produktus paskyroje.
Patobulintos bendradarbiavimo funkcijos
„Google“ išplečia bendrinamų skelbimų peržiūras į „Performance Max“ kampanijas, apimančias produktų sklaidos kanalus ir kelionių tikslus.
Tai supaprastina skelbimo peržiūros procesą, nes suteikiama prieiga prie peržiūros nereikalaujant „Google Ads“ kredencialų.
Kontekstas
Šie atnaujinimai parodo „Google“ įsipareigojimą reklamuoti dirbtinio intelekto pagrindu, ypač įmonėms ruošiantis sezoniniam pikui.
Šis laiku išleistas leidimas rodo, kad „Google Ads“ daugiausia dėmesio skiria pažangių įrankių, skirtų švenčių rinkodaros kampanijoms optimizuoti, teikimui.
Žvilgsnis į priekį
Reklamuotojams, šiuo metu naudojantiems maksimalų našumą, šie naujiniai suteikia naujų galimybių optimizuoti kampanijos našumą naudojant eksperimentines funkcijas ir patobulintas kūrybines galimybes.
Daugumos funkcijų išleidimas pradedamas nedelsiant. Konkretūs įrankiai, pvz., mažmeninės prekybos turto testavimas, bus pasiekiami lapkričio pradžioje, o vaizdo įrašų sutrumpinimas „Demand Gen“ kampanijoms turėtų pasirodyti 2025 m.