„Google“ atstovas Johnas Muelleris per „Search Central Live NYC“ renginio sesiją paaiškino, kad jie atlieka daugiau nei 700 000 testų per metus, kad neatsiliktų nuo vartotojo lūkesčių. Jo paaiškinimas, kodėl „Google“ atlieka tiek daug testų ir pradeda tūkstančius pakeitimų, turėtų suteikti SEO idėją apie pokyčių tempą, vykstantį „Google“, ir turėtų įkvėpti leidėjus ir SEOS apsvarstyti būdus, kaip jie taip pat gali imtis priemonių numatyti vartotojo lūkesčius ir paleisti pakeitimus, kad juos patenkintų.
Atnaujinimai nėra atliekami atskirai
Pirmas dalykas, kurį Muelleris pasakė apie atnaujinimus, yra tai, kad jie nėra daromi atskirai, o naudoja trečiųjų šalių vertintojus, šviežią akių porą, kad įvertintų jų testus ir naujus savo algoritmų atnaujinimus.
Muelleris paaiškino:
„Taigi internete vyksta daug veiklos, ir mes taip pat turime to neatsilikti.
Kaip mes žiūrime į dalykus, kai kalbame apie atnaujinimus, manau, kad tai gali būti šiek tiek niūrus perėjimas čia, tačiau iš esmės, kai mes dirbame su paieškos pakeitimais, vienas iš dalykų, kurie yra pagrindiniai pokyčiai, kuriuos mes darome, yra tai, kad mes jų nedarome atskirai tik todėl, kad mes manome, kad jie geri, o greičiau, o mes iš tikrųjų išbandome, kad jie iš tikrųjų yra geri.
Ir vienas iš būdų, kaip mes darome, yra tai, kad mes dirbame kartu su vadinamaisiais kokybės vertintojais. “
Testų skaičius ir paleisti atnaujinimai
„Google“ kasmet atlieka stulbinantį testų skaičių ir pradeda tūkstančius pakeitimų (atnaujinimai).
Nuotrauka rodo „Google“ atnaujinimų skaičių per metus
Johnas Muelleris sakė (apima perfrazavimą):
„Kalbant apie pokyčius, kad mes tai darome nuo 2023 m.
„Google“ sako, kad viskas susiję su vartotojo lūkesčiais
Muelleris pasiūlė paaiškinti, kas motyvuoja „Google“ atlikti tiek daug testų, ir paleisti tūkstančius paieškos rezultatų atnaujinimų. Jis sakė, kad viskas susiję su vartotojų lūkesčiais.
Tai jis pasakė:
„Ir tai taip pat reiškia, kad kai žmonės žiūri į paieškos rezultatus, jie mato dalykus, kurie kartais būna šiek tiek kitokie.
Mūsų požiūriu, tai ne tiek, kad mes darome visą šį darbą, kad nuolat atliktume pakeitimus, kad žmonėms būtų sunku neatsilikti, o todėl, kad matome, kad vartotojai turi labai didelius interneto lūkesčius ir norime įsitikinti, kad bet kokius lūkesčius jie turi rytoj, mes vis tiek galime išsipildyti “.
Leidėjų ir SEOS pasirinkimas
„Google“ nevykdo šimtų tūkstančių testų per metus, kad supainiotų SEOS ir leidėjus. Jie tai daro, kad neatsiliktų nuo to, ko nori vartotojai, kol vartotojai net nežino, kad to nori.
SEO istoriškai reagavo, o tai reiškia, kad paieškos rinkodaros specialistai ir leidėjai laukia, kol „Google“ paskelbs atnaujinimą, tada jie grįžta į savo svetaines ir „ištaisyti“, kas, jų manymu, yra sugedusi. SEO akys visada yra „Google“, kai iš tikrųjų turėtų galvoti apie tai, kaip jų vartotojai ar svetainės lankytojai sensta arba nebeskaito tinklaraščių ir kurių įpročiai gali keistis. Ar turite palaukti, kol „Google“ paskelbs prieinamumo atnaujinimą, prieš išbandydami, ar jūsų svetainė naudinga lankytojams ekrano skaitytojams? Ar klientų svetainės yra naudojamos žmonėms, kurie yra akli, ar ketinate laukti atnaujinimo? Tai reaktyvu.
Viena iš priežasčių, dėl kurių „Google“ yra numeris vienas iš daugelio dalykų, yra ta, kad jie nelaukė, kol kažkas kitas tai padarys pirmiausia. Prieš „Gmail“ visi el. Pašto teikėjai suteikė savo vartotojams el. Pašto plotą, išmatuotą megabaituose. „Google“ nužudė jų konkurenciją, nes jie siūlo vartotojams gigabaitus laisvos erdvės.
Taigi galbūt SEOS ir leidėjai turėtų slinkti aukštyn ir perskaityti priežastis, kurias Johnas Muelleris pateikė paaiškinti, kodėl „Google“ atlieka šimtus tūkstančių testų ir kiekvienais metais pradeda tūkstančius atnaujinimų. Jei dar nesate iniciatyvus, aš tikrai manau, kad tai yra metai, kai pradedate galvoti apie tai, kaip tai padaryti.
Takeaways:
„Google“ testavimo apimtis ir dažnis
- „Google“ kasmet atlieka daugiau nei 700 000 testų.
- Vien tik 2023 m. Šie testai lėmė daugiau nei 4700 paieškos pakeitimų.
- Testai dažnai atliekami lygiagrečiai, tuo pačiu metu daug aktyvių.
- Šis tūris atspindi nenutrūkstamą, greitaeigį vystymosi ciklą.
Kodėl „Google“ atlieka tiek daug testų
- „Google“ motyvacija vykdyti tiek daug testų yra numatyti vartotojo lūkesčius.
- Nepaisant jų nesėkmių dėl AI, testų ir pakeitimų skaičius yra priežastis, kodėl „Google“ išlieka didžiuliu konkurentu.
Poveikis SEOS ir leidėjams
- Paieškos rinkodaros specialistai ir leidėjai, norintys neatsilikti nuo „Google“, turėtų apsvarstyti galimybę imituoti „Google“ požiūrį į vartotojus ir ieškoti būdų, kaip numatyti vartotojo elgesį, lūkesčius ir tendencijas.
- Pradėkite testavimą ir tobulėjimą dabar, o ne laukite „Google“ atnaujinimo, prieš atsižvelgdami į trūkumus.
- Apsvarstykite svetainės auditą nauja akių pora.