
PPC siūlymas tiesiog pasidarė daug įdomesnis.
Ką tik paskelbta „Google Marketing Live“, „Google“ pradeda „Smart Bidding Exploration“-naują pasirinkimo funkciją, skirtą padėti reklamuotojams užfiksuoti daugiau konversijų iš jų esamų kampanijų.
Šis atnaujinimas žymi vieną reikšmingiausių „Google“ skelbimų pakeitimų per dešimtmetį.
Tai nėra kosmetinis atnaujinimas ar esamo kainų siūlymo modelio patobulinimas.
Tai yra esminis poslinkis, kaip „Google“ leidžia reklamuotojams rasti vertę užklausose, kurių jie greičiausiai nepastebėjo.
Jei esate sutelkę dėmesį į maksimaliai ROA ar tvirtai laikydamiesi ankstesnių našumo duomenų, tai yra vienas atnaujinimas, į kurį verta atkreipti dėmesį.
Kaip veikia „Smart Biding Tyrinėjimas“?
Smartaus kainų tyrinėjimas veikia esamos esamos kampanijos struktūros ribose.
Tai neišplečia jūsų auditorijos taikymo ar praplėsti raktinių žodžių strategiją (jokio punšo skirtos).
Vietoj to, tai leidžia pasiūlymų teikimo algoritmui agresyviau siekti galimybių, kurioms buvote teisę, ypač plačiose rungtynių ir dinaminių paieškos skelbimų (DSA) kampanijose.
Tačiau jį naudoti yra laimikis: turėsite leisti tam tikrą lankstumą savo „ROAS“ taikiniuose ja naudotis.
Reklamuotojai gali pasirinkti „Smart Bidding“ tyrinėjimą, suteikdami „Google“ leidimą pasiūlyti žemiau jų tipiškos ROAS slenksčio, paprastai 10–30%.
Tai reiškia, kad „Google“ gali iškelti jūsų pasiūlymus dėl tam tikrų užklausų, jei jos AI sistemos nustato, kad tos užklausos galėtų konvertuoti sveikai ir kainai.
Smartaus kainų tyrinėjimas yra kitoks būdas tiesiog koreguoti ROAS taikinius visame pasaulyje kampanijos lygiu. Tiesą sakant, nuolat koreguojant ROAS taikinius, tai gali sukelti didesnį našumo nepastovumą, užuot jį pagerinę.
Vietoj to, intelektualūs pasiūlymų tyrinėjimai Tinkamai derinami už klausimus, kurie kitu atveju būtų filtruojami.
Ko galite tikėtis iš pranešimų
Nors reklamuotojai nematys išsamaus kiekvienos naujos paieškos užklausos dėl privatumo slenksčio, „Google“ suteikia matomumą poveikis intelektualaus pasiūlymų tyrinėjimo per pasiūlymo strategijos ataskaitą.
Galėsite sekti:
- Unikalių paieškos kategorijų, sukeliančių įspūdžius ir konversijas, skaičius
- Kiek srauto atsirado iš šių kategorijų
- Naujų konversijų tūris, palyginti su jūsų pradiniu
Nors šiuo metu ataskaitų teikimas yra bendras, „Google“ ieško išsamesnio plano matomumo.
Ši funkcija taip pat suderinama su juodraščiais ir eksperimentais, todėl, norėdami išskirti rezultatus, galite atlikti švarius A/B testus.
Palaikymas portfelio pasiūlymų strategijoms yra įtraukta į paleidimą, o SA360 palaikymas netrukus tikimasi.
Kodėl reklamuotojai turėtų tai išbandyti?
Rinkodaros specialistams, valdantiems paieškos kampanijas, kurios sustingo augime, arba atrodo per daug siauros apimties, tai gali būti tvirtas būdas atrakinti papildomas konversijas.
Ši funkcija siūlo būdą, kaip užfiksuoti daugiau konversijų, nesumažėjus kampanijos struktūros ar biudžeto.
Be to, ši funkcija yra ne Pakeitus auditorijos taikymą. Tai svarbus skirtumas.
Pvz., Optimizuotas taikymas rodyme arba paklausa gen. Aktyviai išplečia, kas mato jūsų skelbimus.
Protingi pasiūlymų tyrinėjimai to nedaro. Tai saugo jūsų taikymą tiksliai taip, kaip yra, tačiau atrakina galimybę parodyti užklausas, kurių anksčiau nebūtumėte turėję parodyti, visi jūsų esamame taikyme.
Jei vykdote kampanijas, kurias per daug tvirtai sieja griežtas ROAS taikinys, galite netyčia užfiksuoti našumą.
„Smart Bidding“ tyrinėjimas yra būdas atlaisvinti tuos apribojimus, kad „Google“ AI galėtų rasti galimybių, kurių net nesuvokiate.
Ką tai signalizuoja iš „Google“
Smartaus kainų tyrinėjimas yra ne tik nauja funkcija.
Tai yra esminis poslinkis, kaip mes galvojame apie konversijos galimybę „Google“ skelbimuose.
Rinkodaros specialistai dažnai verčiami optimizuoti tai, ką jie jau žino, ypač spaudžiant pasiekti ROAS ar CPA tikslus. Tačiau šis požiūris gali neleisti jums užfiksuoti visą rinkos vertę.
Panašu, kad „Smart“ kainų tyrinėjimai, „Google“, verčia reklamuotojus nustoti optimizuoti komfortą ir pradėti optimizuoti augimą.