
Johnas Muelleris iš Google pateikė nuostabų paaiškinimą apie pavadinimo žymų poveikį reitingavimui. Jo atsakymas užginčijo SEO įsitikinimą, kad pavadinimo žymos yra kritinis reitingavimo veiksnys, ir paaiškino tikrąjį jų vaidmenį.
Muelleris taip pat aptarė tinkamą metaapibūdinimų naudojimą.
Pavadinimo elementai
Pavadinimo žymų tikslas – pateikti bendrą tinklalapio temos aprašymą.
„Google“ SEO pradžios vadovas parodo, kaip rašyti pavadinimus:
„…geras pavadinimas yra unikalus puslapiui, aiškus ir glaustas ir tiksliai apibūdina puslapio turinį. Pavyzdžiui, pavadinime gali būti jūsų svetainės arba įmonės pavadinimas, kita svarbi informacija, pvz., fizinė įmonės vieta, ir galbūt šiek tiek informacijos apie tai, ką konkretus puslapis gali pasiūlyti naudotojams.
Oficiali W3C dokumentacija apibrėžia pavadinimo žymos paskirtį taip:
„Pavadinimo elementas reiškia dokumento pavadinimą arba pavadinimą. Autoriai turėtų naudoti pavadinimus, identifikuojančius jų dokumentus, net kai jie naudojami ne kontekste, pavyzdžiui, naudotojo istorijoje, žymėse arba paieškos rezultatuose. Dokumento pavadinimas dažnai skiriasi nuo pirmosios antraštės, nes ištraukus iš konteksto pirmoji antraštė neturi būti viena.
Meta aprašymas
Meta aprašymas apibūdina tinklalapį (todėl jis vadinamas meta aprašymu).
Oficialioje W3C HTML dokumentacijoje rašoma:
“aprašymas
Reikšmė turi būti laisvos formos eilutė, apibūdinanti puslapį. Reikšmė turi būti tinkama naudoti puslapių kataloge, pvz., paieškos sistemoje. Viename dokumente negali būti daugiau nei vienas meta elementas, kurio pavadinimo atributas nustatytas kaip vertės aprašymas.
„Google“ SEO būsenos vadove paaiškinama, kad metaaprašai „kartais“ naudojami generuojant paieškos rezultatuose rodomą fragmentą:
„Fragmentas gaunamas iš tikrojo puslapio, į kurį nukreipia paieškos rezultatas, turinio… Kartais fragmentas gali būti gaunamas iš meta aprašymo žymos turinio, kuris paprastai yra glausta, vieno ar dviejų sakinių puslapio santrauka. . Geras metaaprašas yra trumpas, būdingas vienam konkrečiam puslapiui ir apima pačius svarbiausius puslapio taškus.
„Google“ meta aprašymo geriausios praktikos pavyzdžiai rekomenduoja:
„Meta aprašymo žyma paprastai informuoja ir sudomina vartotojus pateikdama trumpą atitinkamą santrauką, apie ką yra konkretus puslapis. Jie yra tarsi aikštelė, kuri įtikina vartotoją, kad puslapis yra būtent tai, ko jie ieško.
Pastebėkite, kad tiek oficialioje HTML dokumentacijoje, tiek „Google“ nerekomenduojama naudoti pavadinimo žymos ar metaaprašo kaip vietos, kurioje būtų saugomi raktiniai žodžiai arba raginama veikti, kad žmonės apsilankytų svetainėje? Tai yra SEO praktika, kurią išrado SEO, ir tikriausiai todėl tiek daug pavadinimo žymų perrašoma, nes jos atliekamos neteisingai.
Pavadinimo žymų reitingavimo įtaka
„Google“ darbuotojas Johnas Muelleris tiesiogiai atsakė ir patvirtino, kad pakeistas pavadinimo elementas gal gali turėti įtakos reitingams. Jis nieko nesakė, kad pavadinimo žyma yra reitingavimo veiksnys. Jis ką tik pasakė, kad pakeis pavadinimo žymą gal gali turėti įtakos reitingams.
Muellerio atsakymas patvirtino, kad pavadinimo elemento pakeitimas gali turėti įtakos reitingams:
Štai toks klausimas:
„Turime patenkinamų gretų svetainę, o dabar mūsų produktas pridėjo naujų funkcijų. Turime pakeisti puslapio meta pavadinimą ir aprašą, ar tai turi įtakos dabartiniam reitingui?
Johnas Muelleris atsakė, kad galbūt pavadinimo žymos pakeitimas gali pakeisti reitingą paieškos rezultatuose.
Štai jo atsakymas:
„Taip, o gal geriau. Pakeitus dalykus, pvz., pavadinimus ar antraštes puslapiuose, gali pasikeisti paieška.
Kodėl Muelleris pasakė, kad gal?
Jis nepaaiškino kodėl.
Tačiau jo atsakymas patvirtina, kad pavadinimo elementų pakeitimas automatiškai nepakeičia reitingų.
Mano nuomonė (remiantis savo patirtimi) yra tokia, kad pavadinimo elementai yra tik turinys, o turinio keitimas gali turėti įtakos reitingams.
Muellerio atsakymas apie meta aprašymus reiškė, kad jis neturi įtakos reitingams, bet gali turėti įtakos paieškos rezultatuose rodomam fragmentui. Skaitmeninės rinkodaros bendruomenė jau yra su tuo susijusi.
Štai ką jis pasakė apie meta aprašymus:
„Panašiai, pakeitus puslapio metaaprašą, gali pasikeisti puslapio fragmento rodymas Paieškoje. To tikimasi ir dažniausiai SEO specialistai arba svetainių savininkai sutelkia dėmesį, bandydami pagerinti paieškos kokybę.
Pavadinimo žymos gali pakeisti reitingus
Muellerio atsakymas kai kuriems gali būti netikėtas, nes įsitikinimas, kad pavadinimo žyma yra svarbus reitingavimo veiksnys, buvo SEO tradicijos dalis nuo SEO pradžios daugiau nei prieš 20 metų, kai paieškos sistemos buvo gana primityvios, palyginti su šiandiena. Kai kurie SEO bendruomenės nariai dėl kokių nors priežasčių tęsia dešimtmečius seną tradiciją, kad pavadinimo elementai yra didžiulis reitingavimo veiksnys.
Muelleris patvirtino, kad pavadinimo elemento pakeitimas gali turėti įtakos paieškos rezultatams, ką kai kurie žmonės patyrė, bet kuria reitingavimo kryptimis.
Klausykite klausimo ir atsakykite 19:29 min.:
Shutterstock / Krakenimages.com pateiktas vaizdas