
„Google“ paskelbė, kad atsisako 2020 m. Covidido eros specialių pranešimų, struktūrizuotų duomenų tipo, palaikymą ir visiškai palaipsniui jį palaipsniui palaipsniui panaikinti iki 2025 m. Liepos 31 d. Skelbimas buvo paskelbtas „SpecialAnnouncation“ struktūrizuotų duomenų dokumentacijose.
SpecialAnnouncation Struktūrizuoti duomenys
Šį struktūrizuotą duomenų tipą „Google“ priėmė 2020 m. Balandžio mėn. Kaip būdas paskelbti platų su „Covid Pandemic“ susijusią informaciją. Tai buvo specialiai susiję su COVID susijusiais pranešimais ir niekada nebuvo vystomas ne tik su pandemijos susijusiais tikslais, nors „Google“ leido naudoti šiuos struktūrizuotus duomenis vietos įmonėms pranešti apie naujas parduotuvių valandas kaip būdą bendrauti su „Google“, tuo pačiu nebūtinai rodydamas turtingą rezultatą.
Įdomu tai, kad šie struktūruoti duomenys buvo išleisti kaip „beta“ savybė, reiškianti, kad tai buvo tiesioginis testas, kuriam buvo keičiamasi, ir niekada nebuvo integruotas kaip oficialūs struktūruoti duomenys, likdama beta funkciją iki galo.
Buvo du būdai, kaip pateikti specialų pranešimą apie struktūrizuotus duomenis ir „Google“ paieškos konsolę.
Vartotojai, kurie ir toliau naudoja specialius pranešimo struktūrizuotus duomenis, neturės neigiamo poveikio, išlaikydami jį savo svetainėje, tačiau tai neturės jokios įtakos „Google“ paieškai.
Perskaitykite specialų „Google“ pranešimą apie specialiojo pranešimo struktūros duomenų nuvertėjimą čia:
Specialus pranešimas („SpecialAnnouncent“) Struktūrizuoti duomenys (beta)
Teminis „Shutterstock“/„Blinx“ vaizdas