„HubSpot“ pristatė daugiau nei 200 produktų atnaujinimų ir funkcijų kaip savo „Spring 2025 Spotlight“ išleidimo dalį.
Atnaujinimai apima išplėstą AI funkciją visoje platformoje, „Marketing Hub Enterprise“ patobulinimus ir naujų AI varomų darbo vietų, skirtų supaprastinti bendradarbiavimą rinkodaros, pardavimo ir palaikymo komandose, pradžia.
Būkime sąžiningi: rinkodaros ir pardavimo komandos praleido pastaruosius metus, kai ortakiai kartu su atjungtais įrankiais praleido, bandydamos neatsilikti nuo pirkėjų elgesio, kuris keičiasi nerimą keliančiu greičiu.
Šie iššūkiai yra dar sudėtingesni SMB, kai jie yra užplūsta derybomis apie AI, tačiau nepakanka įrankių, skirtų padėti supaprastinti jų darbo eigą.
„Hubspot“ siekia palengvinti naštą, su kuria susiduria verslas, nesvarbu, ar tai būtų griežtesni biudžetai, ar mažesnės komandos.
Čia atidžiau pažvelkite į atnaujinimus ir tai, ką jie gali reikšti komandoms, naudojančioms „HubSpot“ šiandien.
Nauji vėjelio agentai, padedantys komandoms eiti į rinką
Pagrindinis išleidimo akcentas yra keturių vėjelių agentų, „HubSpot“ AI varomų padėjėjų, skirtų palaikyti skirtingas rinkos funkcijas, įvedimas.
Šie agentai yra įterpti į „HubSpot“ platformą ir siekia automatizuoti pasikartojančias užduotis ir suteikti laiku, kontekstinę pagalbą, pagrįstą duomenimis, jau esančiais CRM viduje.
Keturiuose vėjelio agentai apima:
- Kliento agentas: Šis agentas, skirtas padėti klientų aptarnavimo komandoms, gali automatiškai atlikti bendro palaikymo užklausas. „HubSpot“ praneša, kad ankstyvieji įvaikintojai automatizavo daugiau nei 50% palaikymo bilietų, o vidutinis tvarkymo laikas sumažėjo.
- Žinių bazinis agentas: Šis įrankis stebi gaunamus palaikymo bilietus ir naudoja AI, kad rekomenduotų ar sukurtų turinį, kuris užpildo žinių spragas, padeda klientams savarankiškai aptarnauti ir sumažinti palaikymo bilietų kiekį.
- Žvalgybos agentas: Šis agentas, daugiausia dėmesio skiriant pardavimams, padeda ištirti tikslines sąskaitas, kurti informavimą ir netgi įtraukiančias perspektyvas, padeda paspartinti ankstyvosios stadijos pardavimo veiklą.
- Turinio agentas: „Turinio agentas“, skirtas rinkodaros specialistams, gali generuoti turinį įvairiais formatais (tinklaraščių įrašais, el. Laiškais ir net „Podcast“ kontūrais), remdamasis kampanijos poreikiais ir CRM įžvalgomis.
Štai naujojo „Breeze“ klientų agento „HubSpot“ platformoje pavyzdys.

Šie AI agentai yra suprojektuoti kaip įterptosios savybės, skirtos sumažinti rankines pastangas įprastomis darbo eigomis.
Jų sėkmė greičiausiai priklausys nuo to, kaip gerai jie integruotis į kasdienius procesus ir nuo to, kaip jie pritaikomi įvairiose pramonės šakose ir komandos dydžiuose.
Naujos rinkodaros centro įmonės savybės
Nors „Marketing Hub Enterprise“ nėra naujas produktas, šioje laidoje jis gauna keletą pastebimų funkcijų atnaujinimų.
Jei ypač komandoms, valdančioms kelis prekės ženklus, verslo padalinius ar tarptautines rinkas.
Atnaujinimai yra skirti padėti komandoms greičiau vykdyti, veiksmingiau suasmeninti ir išlaikyti paskirstytų komandų ir kampanijų priežiūrą.
„LookALIKE“ sąrašai
Ši funkcija, maitinama „HubSpot“ AI variklio vėjeliu, analizuoja klientų duomenis „Smart CRM“, kad būtų sudarytos nauji perspektyvų sąrašai, kurie primena geriausius prekės ženklo esamus klientus.
Tikslas yra supaprastinti auditorijos taikymą ir padėti komandoms sutelkti dėmesį į didesnio pelningumo laidas be išsamaus rankinio segmentavimo.

Kelionės automatizavimas
„Drag-and-Drop“ sąsaja leidžia rinkodaros specialistams kurti daugiapakopius klientų keliones, kurios realiu laiku prisitaiko atsižvelgiant į vartotojo elgesį ir duomenų įvestis.

Be to, tai suteikia realaus laiko įžvalgų, rodančių, kas veikia iš pirmo žvilgsnio:

Kelių sąskaitų valdymas
Verslui, valdančiam keletą sąskaitų, regionų ar prekės ženklų, šis atnaujinimas įgalina:
- Turto kopijavimas Dalintis kampanijomis ir šablonais visuose verslo padaliniuose.
- Duomenų atspindėjimas Norėdami sinchronizuoti klientų įrašus tarp komandų, išlaikant centralizuotą duomenų valdymą.
- Centralizuotas valdymas Stebėti veiklą visose sąskaitose iš vienos „HubSpot“ organizacijos

Šie atnaujinimai atspindi didėjančią įmonių mastelio keitimo paklausą, siekiant geresnės struktūros, matomumo ir pakartotinio naudojimo aukšto efektyvumo turto, neįvedant papildomo sudėtingumo.
Kelių vietų ar kelių prekės ženklų įmonėms šios funkcijos galėtų sumažinti dubliavimąsi ir pagerinti greitį.
AI darbo vietos pardavimo, palaikymo ir sėkmės komandoms
Paskutinis iš pagrindinių atnaujinimų yra trijų naujų darbo vietų paleidimas. Kiekvienas iš jų yra pritaikytas pardavimo, klientų aptarnavimo ir sėkmės komandų darbo eigoms.
Šios darbo vietos yra tikslinga aplinka „HubSpot“ platformoje, skirtoje pagerinti užduočių valdymą ir sumažinti konteksto perjungimą.
Naujose darbo vietose yra:
- Pardavimo darbo vieta. Konsoliduoja CRM duomenis, pagrindinius prioritetų nustatymą ir įsitraukimo įrankius vienoje vietoje. Pakartojimai gali sekti sandorių etapus, peržiūrėti veiklos tvarkaraščius ir nubrėžti informavimą, nepersijungdami iš kelių įrankių.
- Klientų sėkmės darbo vieta. Padeda sėkmės komandos peržiūrėti klientų sveikatą, valdyti atnaujinimus ir aktyviai pažymėti sąskaitas, kurioms gali kilti pavojus. „Workspace“ integruoja užduotis, įspėjimus ir ataskaitas, kad palaikytų sąskaitos valdymo pastangas.
- Pagalbos stalo darbo vieta. Sukurtas palaikymo pakartojimams, ši „Workspace“ centralizuoja atvirus bilietus, klientų sąveikos istoriją ir AI varomus „Triage“ įrankius. Tikslas yra supaprastinti reagavimo laiką ir pagerinti paslaugų kokybę, naudojant geresnį matomumą ir darbo eigos efektyvumą.

Šiomis darbo vietomis siekiama centralizuoti didelio poveikio veiksmus ir duomenis kiekvienoje funkcijoje, padėti komandoms nustatyti prioritetus ir efektyviau bendradarbiauti.
Kadangi vis daugiau kompanijų suvienija savo į rinkos strategiją visuose departamentuose, įrankiai, mažinantys operatyvinę trintį, gali atlikti pagrindinį vaidmenį siekiant produktyvumo.
Ką tai reiškia rinkodaros specialistams ir komandoms
Vidutinio dydžio verslui ir komandoms, kurioms reikia išplėsti operacijas, platesnė „HubSpot“ pavasario leidimo žinia yra aiški: platforma vystosi už jos šaknų rinkodaros automatizavimo ir CRM, kad būtų visa einanti rinkos sistema.
Andy Pitre, „HubSpot“ produkto vykdomasis viceprezidentas, pareiškė:
SMB nereikia daugiau AI hipe – jiems reikia technologijos, kuri padeda. Produktai, kuriuos mes išleidžiame „2025“ pavasario „Spotlight“, padeda komandoms greitai judėti AI ir išspręsti savo iššūkius į rinką. Mes įterpėme AI visoje savo platformoje, kad bet kokio dydžio verslas galėtų pradėti matyti vertę nedelsiant, be masinių komandų ar biudžetų.
AI agentų ir tikslinių darbo vietų pridėjimas kartu su gilesnėmis valdymo ir mastelio funkcijomis „Marketing Hub Enterprise“ gali būti ypač paveiktos:
- Įmonės, valdančios kampanijas keliose vietose ar prekės ženkluose
- Komandos, norinčios pagerinti pardavimų, rinkodaros ir palaikymo bendradarbiavimą
- Organizacijos, norinčios automatizavimo ir AI įrankių be sunkaus įgyvendinimo pakėlimo
Tuo pat metu, kai AI tampa vis labiau iškepta į platformas, iššūkis komandoms užtikrins, kad šie įrankiai bus dislokuoti tyčia, o ne pridėti prie triukšmo.
Platforma, judanti link vieningo vykdymo
Šis paleidimas atspindi platesnę „HubSpot“ strategiją: vieningos, AI varomos platformos, palaikančios pardavimus, rinkodarą ir klientų operacijas iš vienos centrinės sistemos, kūrimas.
Užuot siūlydama autonomines AI funkcijas, įmonė automatizuoja automatizavimą ir intelektą į darbo eigas, kurias komandos jau naudoja. Šis požiūris galėtų padėti sumažinti AI priėmimo trintį mažesnėms įmonėms, kurioms trūksta specialių OPS ar duomenų komandų.
Vis dėlto tikrasis testas bus tai, ar šios funkcijos reiškia išmatuojamą efektyvumo padidėjimą ir geresnę klientų patirtį – nesukuriant naujo sudėtingumo.
Kol kas „HubSpot“ vartotojai, kurie jautėsi suvaržyti fragmentiškais įrankiais ar ribotomis automatizavimo galimybėmis, gali pastebėti, kad šis leidimas suteikia daugiau galimybių intelektualiai išplėsti ir efektyviau bendradarbiauti.