
Danny Sullivan, „Google“ paieškos ryšys, pasidalino įžvalgomis apie AI apžvalgas, paaiškindamas, kaip nuspėjamos santraukos, įžeminimo nuorodos ir užklausos gerbėjų technika veikia kartu formuoti AI sukurtus paieškos rezultatus.
Optimizavimas AIO
Danny Sullivan pasidalino įžvalgomis apie tai, kaip generuojamos AI apžvalgos, padedančios paaiškinti, kodėl „Google“ gali susieti su svetainėmis, kurios neatitinka tipinių paieškos rezultatų. Nors nuorodos gali skirtis, jis pabrėžė, kad paieškos optimizavimo pagrindai nesikeičia.
Būtent tai sakė Danny Sullivanas, remdamasis mano užrašais:
„Pagrindiniai pagrindiniai dalykai iš tikrųjų nepasikeitė. Jei darote dalykus, kurie jums sekasi ieškoti, tokie dalykai turėtų būti perkelti į kai kuriuos dalykus, kuriuos matote generuojamose AI santraukose.”
„Google“ paaiškina, kodėl AIO rezultatai skiriasi
Vienas iš pagrindinių šios Danny pristatymo dalies pasirodymų buvo jo paaiškinimas, kodėl „Google Aio“ paieškos rezultatai skiriasi. Tai aiškiausias paaiškinimas, kodėl AIO paieškos rezultatai skiriasi, kiekvienas SEO ir leidėjas turi tai žinoti.
Jis pristatė dvi sąvokas, su kuriomis susipažino, kad geriau suprastų AIO paieškos rezultatus.
- Nuspėjamosios santraukos
- Įžeminimo nuorodos
Nuspėjamosios santraukos
Danny išsprendė AIO paieškos rezultatų paslaptį, rodančią turinį ir nuorodas, kurios skiriasi nuo to, ką rodo organinių paieškos rezultatai, todėl sunkiau suprasti, kaip optimizuoti tokio tipo AI paieškos rezultatus.
Jis pasidalijo, kad tokio pobūdžio AIO priežastis yra tai, kas vadinama nuspėjamomis santraukomis. Prognozuojamos santraukos rodo atsakymus į paieškos užklausą, tačiau taip pat pabandykite numatyti susijusius variantus, kuriuos vartotojas taip pat norės pamatyti. Tai panašiai skamba kaip „Google“ patentas apie informacijos padidėjimą. Informacijos pelnas yra apie kito klausimo, kurio ieškotojas gali užduoti, numatyti, perskaičius atsakymą į dabartinį jų klausimą. Informacijos padidėjimas yra patentas, griežtai susijęs su AI paieškos ir AI padėjėjų kontekstu.
Štai ką jis pasakė, pagal mano užrašus:
„Vienas dalykas, manau, kad žmonėms kartais atrodo painu, yra tai, kad jie atliks užklausą ir ypač pamatysite … Tai yra 10 geriausių rezultatų, bet aš jų nematau AIO, kas vyksta?
Ir panašu, kad paieškos laukelyje užklausa yra ta pati užklausa, tačiau ten einantis modelis bandyti suprasti, ką parodyti, yra savotiška apžvalga, peržengusi tik 10 geriausių rezultatų. Tai supranta daugybę rezultatų ir supranta daugybę variantų, kuriuos galite gauti, ir kad jis sugrįš, ir bando pateikti savo nuspėjamąją suvestinę apie tai, su kuria užklausa yra susijusi. “
Įžeminimo nuorodos
Sullivanas taip pat atskleidė, kad „įžeminimo nuorodos“ yra dar viena priežastis, kodėl AIO paieškos rezultatai skiriasi nuo įprastų organinės paieškos rezultatų. AIO paieškos rezultatas yra temos santrauka, kurioje yra faktai apie daugybę subtilumų. Įrodymo tikslas yra įtvirtinti visą santrauką, kad būtų galima patikrinti informaciją iš žiniatinklio ekosistemos.
Atsižvelgiant į AIO, įžeminimas yra procesas, patvirtinantis AI santraukų faktinį autentiškumą, kad ieškotojas galėtų spustelėti, kad perskaitytų apie bet kokį subtopiką, aptartą AIO pateiktoje atsakymo santraukoje. Tai yra antroji priežastis, kodėl AIO nuorodos rodo įvairius veisles, kurių paprastai nematoma ekologiškos paieškos rezultatuose.
Vienas iš būdų pažvelgti į tai yra tai, kad nuorodos yra labiau kontekstinės nei įprastos dešimties mėlynųjų ekologiškos paieškos rezultatų nuorodos. Šios kontekstinės nuorodos taip pat vadinamos kvalifikuotais paspaudimais arba kvalifikuotomis nuorodomis, nuorodos, kurios yra ypač specifinės ir aktualesnės nei organinės paieškos rezultatai.
Atrodo, kad Danny sako, kad įžeminimo nuorodos yra sukurtos iš paieškų, susijusių su pradine paieškos užklausa, tačiau nėra tas pats. Kaip, jei norite paaiškinti, kaip veikia įprastas automobilis, jums reikia informacijos apie jėgos pavarą, kurią sudaro dujų degimo variklis, transmisija, ašys ir pan. Atsakant į sudėtingą klausimą reikia įžeminti iš daugybės informacijos šaltinių.
Remiantis mano užrašais, štai kaip Danny Sullivan tai paaiškino:
„Ir tada, be to, jis taip pat bando įtraukti įžeminimo nuorodas. Ir tos įžeminimo nuorodos, nes ji kyla iš platesnio rinkinio, kuris nesutampa. Užklausos bus skirtingos, o bendras rinkinys bus skirtingas.
Štai kodėl tai yra puiki galimybė įvairovei ir, kad ir kokia būtų mūsų užklausa, sakome, tačiau būtent todėl galite pamatyti įvairius dalykus, kurie ten rodomi. “
Nesugadinkite savo reitingo
Sullivanas perspėjo, kad bandė įvertinti tiek ekologišką, tiek į skirtingas AIO santraukų dalis sakydamas, kad greičiausiai tai „sujauks dalykus“, nes „tai tikrai neveikia taip“.
Užklausos gerbėjų technika
Danny Sullivan taip pat palietė AI režimo temą sakydamas, kad šiuo metu tai nėra kažkas optimizuoti, nes jis vis dar yra „Google Labs“ ir labai tikėtina, kad pasikeis ir bus kažkas kitaip, jei kada nors išeis iš „Google Labs“.
Bet jis pasakė, kad AI režimas naudoja tai, kas vadinama užklausos gerbėjų technika.
Jis pasakė:
„… Vienas iš dalykų, apie kuriuos jie kalba, yra toks:„ Mes naudojame patobulintą užklausos gerbėjų techniką su keliomis susijusiomis užklausomis… “Ir iš esmės tai, ką sakiau anksčiau.
Jūs paskelbėte užklausą. Jūs bandote suprasti susijusius variantus ir dalykus. Kuris, beje, nėra taip skiriasi nuo to, kaip paieška šiuo metu veikia, net kai neturėjote AI elementų. Nes kai dabar išleisite užklausą, mes bandome suprasti sinonimus, bandome suprasti visos užklausos prasmę. Jei tai sakinys, mes stengiamės jį suderinti įvairiais būdais … nes kartais tai tik suteikia jums geresnių rezultatų. “
Takeaways:
„Google“ paieškos ryšys, dar žinomas kaip Danny Sullivan, paskatino naudoti pagrindinius SEO pagrindus, sakydami, kad jie vis dar yra svarbūs reitingui. Danny paaiškino, kodėl AI apžvalgų nuorodos kartais gali smarkiai skirtis nuo ekologiškos paieškos rezultatų, pateikdamos tris sąvokas, padedančias geriau suprasti AIO paieškos rezultatus.
Trys sąvokos, susijusios su AIO paieškos rezultatais, norint suprasti:
- Nuspėjamosios santraukos
- Įžeminimo nuorodos
- Užklausos gerbėjų technika
Žiūrėkite ir: Įvaldyti AI apžvalgos, skirtos didesniam paieškos matomumui