
Šios savaitės „Ask ANS SEO“ klausimo kyla iš el. Prekybos svetainės savininko, kuris patiria bendrą nusivylimą:
„Mūsų el. Prekybos svetainėje yra tinkamas srautas, tačiau blogi konversijų rodikliai. Kokius duomenų taškus pirmiausia turėtume analizuoti, o kokie yra nuo dviejų iki trijų greitų konversijų koeficientų optimizavimo (CRO) laimi, į kurias dauguma kompanijų nepastebi?”
Tai puikus klausimas. Turėti gerą srautą, tačiau prastas konversijų rodiklis tikrai nelinksma elektroninės prekybos svetainių valdytojams.
Jums sėkmingai pavyko į jūsų nusileidimo puslapius įtraukti šimtus ar net tūkstančius žmonių, tačiau tik maža jų dalis virsta mokančiais klientais.
Kas blogai, ir ką tu gali padaryti?
Aš suskirstiau savo patarimus taip:
- Pradėkite nuo savo didesnių paveikslų tikslų.
- Dar kartą patikrinkite savo taikymą.
- Duomenų taškai turi analizuoti.
- Imituokite vartotojo kelionę.
- Greitai laimi.
Pirmiausia galvoju apie didesnį vaizdą
Prieš atsakydamas į jūsų klausimą, manau, kad vertinga žengti žingsnį atgal ir galvoti apie savo požiūrį į jūsų svetainės valdymą – ir kokie yra jūsų tikslai.
Žmonės dažnai gauna daug žemos kokybės srauto dėl šių rūšių priežasčių:
- Jie pritraukia netinkamas žmonių rūšis.
- Jie neveiksmingai naudoja mokamus skelbimus.
- Svetainės turinys gauna paspaudimus, tačiau neišsprendžia lankytojų poreikių.
- Svetainė yra paini, neaiški ar net erzina.
Man konversija visada remiasi tais pačiais pagrindiniais pagrindais:
- Kokybė, viršijanti kiekį: Nėra jokios vertės, jei milijonai lankytojų, jei nė vienas iš jų konvertuoja. Aš dirbau el. Prekybos svetainėse, kur įgyvendinome pakeitimus, dėl kurių eismas smarkiai sumažėjo. Tačiau likusio srauto kokybė buvo daug aukštesnė, tai reiškia, kad padidėjo konversijų rodikliai ir pajamos.
- Sutelkite dėmesį į vartotojo patirtį (UX): Labai svarbu suprasti vartotojo kelionę nuo įkūrimo iki konversijos. Kas padeda žmonėms naršyti jūsų svetainėje ir kas jiems trukdo? Dažnai tai yra tiesiog grįžtant prie UX pagrindų. Didelės vertės sesijos kyla iš aktualumo, lengvumo ir pasitikėjimo-visa tai visiškai priklauso nuo jūsų.
Taigi, prieš atlikdamas pakeitimus, aš raginčiau atsitraukti ir galvoti apie savo tikslus ir tikslus svetainei. Visa kita tai pateks į tai.
Kas realu?
Naudinga turėti etaloną, koks turėtų būti jūsų konversijos kursas.
Remiantis „Shopify“ duomenimis, vidutinis elektroninės prekybos svetainės konvertavimo kursas yra 1,4%. Labai geras rodiklis yra 3,2% ar didesnis, o labai nedaug svetainių pasiekė daugiau nei 5%.
Dar kartą patikrinkite savo taikymą
Bendra priežastis, kodėl žmonės gauna didelį eismą, tačiau mažai konversijų kyla dėl jų taikymo problemų. Iš esmės jie pritraukia netinkamų svetainių lankytojų rūšis.
Pvz., Galite paleisti svetainę, kurioje parduodama teniso atminimo dovana. Tačiau didžiąją dalį srauto gaunate iš žmonių, ieškančių bilietų į teniso turnyrus. Dėl to dauguma lankytojų atšoka.
Tokiu atveju laikas pergalvoti savo SEO. Ar jūs reitinguojate tinkamus raktinius žodžius? Ar jūsų nusileidimo puslapiai yra suderinti su tų paieškos terminų užklausomis? Pakeitimai čia gali padaryti didelę įtaką.
Tačiau jei jūsų taikymas yra teisingas, tačiau konversija vis dar neveikia, laikas pažvelgti į CRO.
5 rūšių konversijos koeficientų duomenys, skirti analizuoti
Išanalizavę, kaip žmonės naršo jūsų svetainėje, galite pradėti kurti paveikslėlį, kaip jie naudojasi – ir kurios jūsų svetainės ar vartotojo kelionės ypatybės išjungia lankytojus.
Jei naudojate parduotuvių kūrėją, pavyzdžiui, „Shopify“, „Wix“ ar „Squarespace“, prietaisų skydelyje turėtumėte prieigą prie gana daug CRO duomenų. Senesnėse svetainėse gali būti šiek tiek sudėtingiau išsiaiškinti šiuos dalykus.
Yra daugybė metrikų, galinčių suteikti jums įžvalgos apie konversijų rodiklius. Tačiau ši informacija dažnai pasakoja:
1. Vartotojo elgesio metrika
- Atšokimo greitis ir išėjimo norma: Tai ypač svarbu pagrindiniams puslapiams (tokiems kaip produktas ir kasa).
- Slinkties gylis: Ar vartotojai mato jūsų skambučius veikti ir informacijos apie produktą?
- Šilumos žemėlapiai: Ar vartotojai sąveikauja su numatomais elementais?
- Įėjimo taškai: Ar yra bendrumų tarp įėjimų vartotojams, kurie nekonvertuoja, palyginti su tais, kurie konvertuoja? Jei taip, tai gali reikšti konkrečią problemą su tam tikromis vartotojo kelionėmis.
2. Konversijos piltuvo lašas
- Atsisakymas: Kur vartotojai atsisako piltuvo (pvz., Produkto puslapis → Pridėti prie krepšelio → kasa)?
- Granuliškumas: Taip pat rekomenduočiau peržvelgti kiekvieno žingsnio atsisakymo procentus.
3. Įrenginio ir naršyklės našumas
- Įrenginys: Konversijos koeficientas pagal įrenginį (mobilusis telefonas dažnai prastesnis).
- Operacinė sistema: Techniniai trūkumai konkrečiose naršyklėse/OS versijose gali tyliai pakenkti konversijoms.
4. Svetainės greitis ir pagrindiniai žiniatinklio gyvybiniai sandoriai
- Puslapio įkėlimo laikas: Tai daro tiesioginę įtaką konversijoms, ypač mobiliesiems.
- Stebėkite: Naudokite tokius įrankius kaip „Google Pagespeed Insights“ ar „Švyturys“.
5. Paieškos vietoje esančioje vietoje
- Ko žmonės ieško?
- Ar paieškos grąžina svarbius rezultatus?
- Aukštos paieškos išėjimo greitis dažnai signalizuoja apie blogą aktualumą arba UX.
Tai gali atrodyti daug darbo! Tačiau tai, ko jūs iš tikrųjų ieškote, yra pagrindinis kiekvieno iš aukščiau paminėtų taškų etalonas, kurį galite įtraukti į skaičiuoklę.
Šiuos duomenis reikia tik vieną kartą rinkti. Tada tai tik atvejis, kai pamatysite, kaip jūs darote pokyčius, daro įtaką tiems balams.
Pavyzdžiui, tarkime, kad aukštas krepšelio atsisakymo procentas yra 90%. Galite nuspręsti atlikti keletą paprastų proceso pakeitimų (pvz., Leiskite vartotojams patikrinti kaip svečias). Tada galėsite pamatyti, kokį poveikį turėjo jūsų pakeitimas.
Imituokite vartotojo kelionę
Viskas priklauso nuo savo vartotojų batų. Mane dažnai stebina, kiek nedaug el. Prekybos svetainių savininkų tai daro, tačiau jūs negalite suprasti, kas negerai, jei nenaudojate svetainės, kaip tai darytų vartotojas.
Imitavus vartotojo keliones dažnai paaiškėja akivaizdžios tinkamumo naudojimo problemos.
Pvz., Gana įprasta nusileisti kategorijos puslapyje, tarkime, sportiniams marškinėliams ir rasti pilną sulaužytų nuorodų. Spustelėsite marškinėlius, kurie atrodo gerai, tačiau tai lemia 404. Tai yra toks potencialių klientų išjungimas.
Be abejo, yra begalė įmanoma būdų, kaip žmonės gali naršyti jūsų svetainėje. Aš teikčiau pirmenybę saujai jūsų populiariausių produktų ir pabandyčiau įsivaizduoti, kaip žmonės perpirks juos.
Štai keletas dalykų, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį:
Nukreipimo puslapis (pirmasis įspūdis)
- Ar vertės pasiūlymas aiškus per penkias sekundes?
- Ar antraštės yra glaustos ir skatinamos naudos?
- Ar virš raukšlės yra aiški CTA?
- Ar blaškymasis sumažėja (iššokantys langai, autoplacija, netvarka)?
Navigacija ir paieška
- Ar svetainės navigacija yra intuityvi ir nuosekli?
- Ar vartotojai gali rasti produktų per tris paspaudimus ar mažiau?
- Ar filtrai/rūšiavimo parinktys yra aiškios ir reaguojančios?
Kategorijų puslapiai
- Ar rodoma pagrindinė informacija (kaina, apžvalgos, greitas pridėjimas)?
- Ar išdėstymas yra švarus (pagalvokite apie įrenginius čia, reagavimas į mobilųjį telefoną, šrifto dydį ir kt.)?
- Ar produktai matomi virš raukšlės?
Produkto detalių puslapiai
- Ar produktų pavadinimai, aprašymai ir nuotraukos yra įtikinamos ir baigtos?
- Ar kaina, pristatymas ir grąžina informaciją, matomą neslėpdama?
- Ar apžvalgos ir įvertinimai matomi ir patikimi?
- Ar mygtukas „Pridėti prie krepšelio“ yra akivaizdus ir nuolatinis?
Krepšelis ir kasa
- Ar krepšelio redagavimas (kiekis, pašalinkite elementą)?
- Ar iš anksto parodytos visos išlaidos (įskaitant pristatymą/mokestį)?
- Ar vartotojai gali apsilankyti kaip svečias?
- Ar yra per daug formų laukų? (Apdailos neesminiai dalykai.)
- Ar mokėjimo parinktys yra aiškiai pateiktos ir veikia?
Greitis
Greita CRO laimi, į kurią dažnai nepastebima
Konversijos koeficiento optimizavimui ne visada reikia atnaujinti šaknų ir šaknų svetainę.
Čia galite atlikti keletą paprastų patarimų, kurie gali būti stebėtinai paveikti.
Pagerinkite produkto puslapio mikrokopiją ir vaizdinę hierarchiją
Jei vartotojas nusileidžia produkto puslapyje, labai svarbu perduoti jiems pagrindinę informaciją. Vis dėlto daugeliui produktų žmonės turi slinkti žemiau raukšlės, kad surastų reikiamą informaciją.
- Parodykite bendrą kainą, pristatymą ir grąžinimą puslapio viršuje.
- Turėkite aiškų produkto vaizdą (jus nustebins, bet tai ne visada nutinka).
- Parašykite produkto pavadinimą, spalvą, tipą ir kitą informaciją.
- Pridėkite skubumą („tik 3 liko 3!“), Susidomėjimas realiuoju laiku („27 žmonės tai žiūrėjo šiandien“) arba socialiniai įrodymai (UGC, reitingai) šalia CTA.
Padarykite lengvai nusipirkti
Žmonėms kartais gali būti stebėtinai sunku žinoti, kaip iš tikrųjų nusipirkti daiktus elektroninės prekybos svetainėse, ypač naudojant „Mobile“. Aš rekomenduočiau:
- Mygtukas „Pridėti prie krepšelio“, lipnus mobiliajame telefone. Įsitikinkite, kad tai yra aiški, drąsi, kontrastinga spalva.
- Pridėkite subtilių animacijų ar spalvų poslinkių, kad atkreiptumėte dėmesį.
- Parodykite pasitikėjimo ženklelius (pvz., Saugus kasos, pinigų grąžinimo garantija).
Palengvinkite daiktų rasti daiktus
Bet kurioje elektroninės prekybos svetainėje šiandien turėtų būti paieškos juosta, kurioje žmonės galėtų ieškoti produktų. Padėkite žmonėms rasti produktus, siūlydami automatinius priemiesčius su vaizdais ir kategorijomis.
Aš taip pat rekomenduočiau sekti ne rezervų užklausas ir pataisyti juos peradresavimais ar geresniu žymėjimu. Taip pat galbūt norėsite reklamuoti aukščiausius rezultatus aukštai konvertuojančius produktus.
Supaprastinkite kasos patirtį
Prasta kasos patirtis gali būti tikras žudikas pertvarkyti. Prioritetas čia beveik visada yra tai, kad pirkėjams viskas būtų kuo lengviau padaryti.
- Pašalinkite nekritinius laukus (telefono numeris, įmonės pavadinimas).
- Pasiūlykite svečių kasą kaip numatytąjį.
- Pridėkite pažangos rodiklius, kad sumažintumėte suvokiamą trintį.
Protingai naudokite „Exit-Interent“ pasiūlymus
Išėjimo intensyvi technologija gali būti labai naudinga, bent jau kai kuriose svetainėse.
Vis dėlto svarbu tai naudoti apgalvotai ir tinkamai (tai, kas prasminga greitosios mados svetainėje, neatrodys taip gerai prabangos prekių parduotuvėje).
Vietoj plačių nuolaidų naudokite elgesio taikymą. Čia yra keletas variantų:
- Siūlykite nemokamą pristatymo paskatą tik išėjimui į didelę vystymosi vertę.
- Rodykite el. Pašto fiksavimo iššokančius langelius tik po neveiklumo ar produkto puslapio slinkimo laikotarpio.
- Naudokite iššokančius iššokančius iššokimus su pritaikytais pasiūlymais (pvz., „Užpildykite užsakymą dabar ir gaukite 10% nuolaidą“).
- Siųskite trijų dalių apleistą vežimėlio el. Pašto srautą (priminimas, pasiūlymas, trūkumas, ty, „Prekės greitai!“)
Paskutinė pastaba: pirmiausia išbandykite
Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas – aš visada rekomenduočiau A/B testavimą prieš pradedant pakeisti visą svetainės pakeitimus.
Jei pataisėte tam tikrą vartotojo kelionės dalį ar nukreipimo puslapio išdėstymą, išbandykite jį maždaug savaitę ir pažiūrėkite, kokius rezultatus gaunate.
Tai išvengia žalingų pakeitimų, kurie kenkia konversijų rodikliams (ir ilgai užtrunka).
Pamokslauti keitikliams
Tikiuosi, kad šios idėjos, kaip paversti daugiau jūsų el. Prekybos svetainės lankytojų, padėjo.
Kaip aš parodžiau, yra daugybė galimų CRO metodų, kuriuos galite naudoti, ir tai gali būti šiek tiek pribloškianti.
Tačiau dažnai tai yra tiesiau, nei atrodo, ir jūs dažnai galite pradėti nuo mažų žingsnių, kurie keičia.
Viena iš priežasčių, kodėl el. Prekybos svetainių valdymas gali būti tokia naudinga, yra galimybė eksperimentuoti ir pamatyti, kaip maži pakeitimai gali padaryti didelę įtaką. Sėkmės!
Daugiau išteklių:
Feaded Image: Paulo Bobita/Search Engine Journal