
Garry Tan, „Y Combinator“ prezidentas ir generalinis direktorius, apklausė Tony Xu, „DoorDash“ įkūrėją, pokalbyje, kuriame buvo atskleistos naudingos įžvalgos, kaip ištirti nišą prieš kuriant aplink jį esantį verslą, supratimo apie skausmo taškus išmintį ir kodėl sekti konkurentai ne visada yra geriausias kelias į ilgalaikę sėkmę. Stiprio prekės ženklo kūrimas yra svarbus veiksnys, skirtas konkuruoti šiandieninėje AI prisotintoje aplinkoje, perskaitykite, kaip Tony Xu pavertė Doordashą patikimu šiandienos verslu.
„DoorDash“ prasidėjo nuo 10 USD domeno („Palo Alto“ pristatymo “) ir PDF meniu statiniame HTML tinklalapyje, priimant užsakymus„ Google Voice “, o įkūrėjai sugebėjo padidinti tai, kad ji būtų sėkminga visoje šalyje.
Šios pamokos yra ypač svarbios šiandieninėje skaitmeninės rinkodaros aplinkoje, kur santykių su klientais svarba paspartino dėl to, kad atsirado AI maitinama paieška ir AI padėjėjai.
Y kombinatorius
„Y Combinator“ yra rizikos kapitalo ir paleidimo inkubatorius, atsakingas už dešimtis didžiausių skaitmeninių prekės ženklų, tokių kaip „Airbnb“, „Doordash“, „Quora“, „Stripe“, „Webflow“ ir „Zapier“, kad paminėtumėte keletą. „Y Combinator“ vaizdo įrašų transliacijos interviu suteikia tikrų įžvalgų, tiesiogiai susijusių su skaitmenine rinkodara, verslumu ir kasdieniu darbu, susijusiu su verslo valdymu šiandien.
Jų „Podcast“ etikečių linija siūlo rasti vietą skaitmeninių technologijų ekonomikoje, o „DoorDash“ patirtis rodo, kaip tai padaryti.
„Visas pasaulis keičiasi atsižvelgiant į technologijas ir jūs galite prisidėti prie kodo linijos. Kas bus jūsų?”
Trys išsinešimai
Tony Xu susieja „DoorDash“ pradžią ir tai, kaip jis išaugo į sėkmingą kompaniją. Nebuvo reikia gauti daug pinigų į jį ir rasti sėkmę. Jis ir jo komanda stengėsi išsiaiškinti, kaip padaryti verslą. Galbūt raktas į jų sėkmę buvo tai, kad jie įkūrė įmonę apie tris idėjas, sukurdami tvirtą pagrindą, kuriuo siekiama sukurti sėkmę.
Kitas pasirodymas yra ta, kad gera verslo idėja ne visada yra greita sėkmė. Sėkmė gali prireikti metų. Taigi būtinai suteikite sau ilgą kilimo ir tūpimo taką, išmatuotą per metus, o ne mėnesius.
Trys pasirodymai yra:
- Pasirinkite verslo nišą pagal tai, kas jaučiasi prasminga
- Klientų apsėstas kaip strateginė filosofija
- Nesilaikykite varžybų: sekite progą
Pasirinkti geriausią nišą
Tony Xu paaiškino, kad „DoorDash“ komanda pradėjo tyrinėdama įvairius projektus, kurie jiems jautėsi įdomūs, ir galiausiai susitvarkė su tuo, kuris jautėsi prasmingiausias ir jaudinantis. „DoorDash“ idėja kilo stebint vietinę „Macaroon“ parduotuvę, kuri turėjo atsisakyti pristatymo užsakymų, nes jiems trūko infrastruktūros.
Įdomu „DoorDash“ yra tai, kad jie yra tarp dviejų klientų bazių, prekybininkų ir galutinių vartotojų. Jie pasirinko ne atlikti apklausas, o įkūrėjai pasinėrė į prekybininkų kasdienybę, kad nustatytų augimo ir plėtros skausmo taškus ir nustatytų, kur galėtų padėti Doordashas.
Tony Xu paaiškina:
„Mūsų klausimas, kad mes linkę klausti verslo savininkų, buvo tai, ar galime jus sekti dieną … mes norėjome iš tikrųjų pajusti, koks jis buvo, jų gyva patirtis, palyginti su tik užduodami krūvą apklausos klausimų. Būtent to laiko pabaigoje, kurią praleidome su parduotuvės vadove, ji parodė mums užsakymų knygelę. Visi jie buvo pristatymo tvarkos.”
Jis apibūdino, kad tai buvo dažna gija su verslo savininkais, kurie turėjo šias mažas parduotuves su užsakymais, kurių jie negalėjo įvykdyti. Jis sakė, kad jie įsivaizdavo, ką galima padaryti, kad jie galėjo ką tik pateikti užsakymus šiai vienai kepyklai arba visoms kepykloms, visų rūšių restoranams, visų rūšių mažmenininkams. Jie atrado poreikį iš įvairių prekybininkų, tačiau tuo metu jie nežinojo, ar vartotojai rūpinosi, ar yra vairuotojo darbo jėga.
Klientų apsėstas kaip strateginė filosofija
Tony Xu pasidalijo, kad jų ankstyvoji klientų bazė daugiausia buvo jaunos šeimos ir tai baigėsi savo tarnybų formavimu tiesioginių atsiliepimų metu. Kitas pavyzdys, leidžiantis verslui formuoti klientą, yra įvykis, kuris praėjo blogai ir sukėlė daugybę nusiminusių klientų. „DoorDash“ apsisprendė dėl pirmojo kliento požiūrio, pasirinkdamas grąžinti visus klientus po paslaugų nutrūkimo per Stanfordo futbolo žaidimą-40% įkūrėjo banko likučių. Be to, kitą rytą 5 valandą ryto jie praleido per naktį, kad galėtų kepti ir atsiprašyti rankomis, kol jų klientai pažadino.
Tony pasidalino, kaip ši patirtis sustiprino savo verslą dėl klientų pasitenkinimo:
„Tai buvo ankstyva istorija, kuri, galiausiai, žinote, tapo istorija, kuri išvertė mūsų vidinę klientų apsėsto klientų, o ne konkurentų, orientuotų, vertę … Manau, kad įkūrėjų komanda visada turėjo šį norą bent jau elgtis teisingai, net jei mes to nebūtume padarę“.
Ši patirtis sustiprino pagrindinę įmonės klientą orientuotą filosofiją būti „klientų apsėstas, o ne konkurentas“.
Nesilaikykite varžybų: sekite progą
Įprasta išmintis daro prielaidą, kad nusistovėję žaidėjai atliko tyrimą ir kad yra rimtų priežasčių, kodėl konkurentai daro tai, ką daro. Tai, ką atskleidė Tony Xu, yra tai nebūtinai tiesa. Jis nepaaiškina priežasčių, kodėl konkurentai praleido auksinę galimybę, tačiau nesunku manyti, kad konkurentai kuria pagal įprastas prielaidas, ir nežino, kad demografiniai rodikliai ir vartotojų įpročiai keičiasi, o tai lemia galimybes.
Tony pasidalijo, kad jų konkurentai daugiausia dėmesio skyrė tankioms miesto rinkai, nes įprasta išmintis buvo ta, kad būtent ten buvo daugiau žmonių, kuriems buvo naudingiau tarnauti tankiai apgyvendintose vietose. Doordash ėjo kitokia linkme, sutelkdamas dėmesį į priemiesčius, nes jie atrado klientų poreikį, nes priemiesčio klientai turėjo mažiau netoliese esančių restoranų, ir būtent tai padarė pristatymo paslaugą vertingesnę. Tarnaujančios šeimos taip pat lėmė didesnį vidutinį užsakymo dydį, lengvesnę automobilių stovėjimo aikštelę ir paprastesnius maisto kritimus, kurie savo ruožtu lėmė stipresnius rezultatus.
Takeaway:
Daugelis mažesnių nepriklausomų svetainių šiandien nesugeba atskirti savęs lankytojų. Jie seka tai, ką daro jų konkurentai, ir dėl praktiškai visų receptų svetainių visos mamos svetainės visos kelionių svetainės atrodo visiškai vienodos.
Tapimas tuo pačiu, kaip ir jūsų konkurentas, nėra būdas įveikti savo konkurentus. Štai kodėl dangoraižis ir 10x turinio strategijos yra tokios niūrios, nes jie mano, kad jūsų vartotojai nori būti tokie patys kaip konkurentas „bet geriau“. Grįžęs prie Tony Xu, jis sulaukė sėkmės būdamas apsėstas kliento, todėl kyla klausimas, ką tai reiškia jums ir jūsų svetainės lankytojams?
Tapimas su klientais orientuota nėra naujo amžiaus jausmas, kurį reikia padaryti, tai yra praktiškas ir patikrintas požiūris į sėkmingo verslo kūrimą. Tai informuoja kiekvieną jūsų pasirinkimą iš svetainės dizaino, paslaugos ir turinio bei tampa stiprybe, kurios nė vienas konkurentas negali iš jūsų kopijuoti ir pavogti.
Galiausiai tai patenkina ir lengviau sutelkti dėmesį į prasmingą temą. Jei yra būdas sukurti ekosistemą, kuri gali būti dar geresnė, nes ji gali tapti grioviu aplink verslą.
Žiūrėkite „Y Combinator“ podcast'ą:
„DoorDash“ generalinis direktorius: Klientų apsėstas, išgyveno startuolio mirtį ir kuriant naują rinką
https://www.youtube.com/watch?v=3N3Tnaviyjk
Teminis „Shutterstock“/„Sockagphoto“ vaizdas