Klausykite, tai nėra įdomi tema ar straipsnis.
Per savo, kaip darbuotojo, karjerą išgyvenau daug. Dabar, kaip agentūros savininkas, suprantu, kaip ekonominiai veiksniai, prastovos ir kiti bangavimas gali turėti didelės įtakos ne tik biudžetui, bet ir karjerai bei gyvenimui.
Prastovos, nuosmukiai ir bet koks neigiamas dalykas, susijęs su ekonomika, gali daug reikšti rinkodaros specialistams.
Nesvarbu, ar taip yra dėl neatidėliotino poreikio greitai susiaurinti, ar dėl to, kad trūksta dėmesio ilgalaikėms skaitmeninės rinkodaros strategijoms, ar dėl to, kad jis susietas su didesnių rinkodaros biudžetų mažinimu, SEO dažnai turi įtakos, kai įmonė susiduria su prastovomis. .
Kai susiduriate su mažėjančiais biudžetais, mažiau išteklių nei reikia ir jaučiate spaudimą siekti SEO rezultatų, aš jaučiu didelę empatiją.
Kaip SEO profesionalai, jau dabar daug dirbame, kad gautume dolerių, programinės įrangos, išteklių ir įsipareigojimų, kurių reikia norint atlikti trumpalaikius veiksmus, kurie užtikrins ilgalaikį našumą.
Tikiuosi, kad šie aštuoni veiksmai padės jums išnaudoti visas SEO prastovas, su kuriomis galite susidurti, ir pastūmės į priekį.
1. Ugdykite situacijos supratimą
Kai kuriais atvejais galite visiškai tikėtis ir jausti prastovą arba ekonomines aplinkybes. Tai gali apimti pasaulio ekonomiką ir turėti įvairių priežasčių.
Kitose situacijose tai gali būti kažkas, su kuo susidūrėte ir esate patyrę konkrečiame regione, pramonės šakoje ar vertikalėje.
Tačiau kitais atvejais prastovos gali būti ne tokios ekstremalios ir labiau stebinančios. Tai nepagerina jo, o tai reiškia, kad turėsite atitinkamai pakoreguoti savo strategiją.
Kaip vidinis SEO arba skaitmeninės rinkodaros specialistas, išorės konsultantas arba agentūros profesionalas, aptarnaujantis klientus, turite turėti situacijos supratimą, „kas“ ir „kodėl“ slypi nuosmukio.
Tai nereiškia, kad turite būti ekonomistas ar politikos ekspertas.
Tikėtina, kad nuosmukio metu jūsų bus paprašyta padaryti tiek pat ar daugiau su mažiau.
Taigi, prieš pradėdami gilintis į „kaip“, kurį jūsų prašoma atlikti iš SEO perspektyvos, turite pakankamai suprasti, su kuo susiduriate, kokį poveikį jūsų įmonei/klientui daro ir kaip tai pertvarko organizacija, rinka ir apskritai jūsų darbo pasaulis.
2. Paklausos analizė
Gilinantis į specifiką ir vėl užsidėjus SEO skrybėlę, svarbiausia suprasti, ar biudžetą veikiantys veiksniai yra susieti su verslo ir rinkos sąlygomis ir koks jų poveikis paklausai.
Jei esate prekės ženklo pusėje arba dirbate agentūroje ar konsultacinėje įmonėje, kurios pagrindinis dėmesys skiriamas vienai pramonės šakai, tikriausiai turite idėjų.
Tačiau, jei SEO biudžetai mažinami arba mažinami ir jūs turite padaryti mažiau su daugiau, turite atlikti tam tikrą analizę, kad suprastumėte, ar apskritai jūsų produkto, paslaugos ar rinkos paklausa mažėja.
Ar mažiau žmonių ieško? Ar mažiau žmonių praeina per piltuvą ar klientų kelionę? Ar yra koks nors naujas išleidimo taškas, kurio anksčiau nebuvo?
3. Dar kartą peržiūrėkite tikslus
Panašiai kaip ir paklausos analizėje, turite iš naujo peržiūrėti tikslus plačiau.
Net jei rinka yra tokia pati, jei gaunate mažiau biudžeto ar mažiau išteklių, su kuriais galite dirbti, turite iš naujo nustatyti savo ir suinteresuotųjų šalių lūkesčius.
Ar galite padaryti tiek pat, kiek darėte anksčiau su mažiau dolerių? Ar galite dirbti su mažiau vidinių ir išorinių išteklių ir vis tiek padaryti SEO sėkmingą?
Jei turite sumažinti turinį, techninę pagalbą ar net SEO tyrimus ir strategiją, net jei paklausa rinkoje nepakito, galite manyti, kad rezultatai ir rezultatai nebus tokie patys.
Dar kartą peržiūrėkite savo tikslus, perduokite juos ir padarykite juos kuo objektyvesnius bei susietus su biudžetu ir ištekliais. Jei jūsų prašoma padaryti daugiau ar mažiau, tai gerai, bet žinokite, kad tai darote!
Šiuo metu dirbtinis intelektas yra puikus įrankis, galintis padėti nuveikti daugiau su mažiau, todėl išmaniai ir kokybiškai išnaudokite jį kur tik galite.
4. Siauras skaitmeninis pėdsakas
Nekenčiu šio patarimo, bet jis svarbus.
Paprastai noriu, kad būtų geriau, jei tai būtų aukšta kokybė – nesvarbu, ar tai turinys, funkcijos, funkcionalumas, ar klientų kelionės kelių ir kanalų aspektai.
Tačiau per mažai laiko arba turint ribotus išteklius reikia apriboti savo skaitmeninį pėdsaką.
Nesvarbu, ar tai lėmė išteklių racionalizavimas, ar jūsų dėmesys ir biudžetai, turite sumažinti savo mastą. Jei paklausa rinkoje mažėja, neatsižvelkite į tai, kur žmonės vis dar ieško ir turi poreikių.
Tai gali reikšti, kad reikia sutrumpinti temų ir raktinių žodžių sąrašą, kad būtų atsižvelgta į tą kanalo dalį, kurioje norite būti stiprūs pelningiausio produkto ar paslaugos pasiūlyme.
Naudodami siauresnį dėmesį ir mažiau išteklių taip pat galite sumažinti savo svetainės išteklių poreikį.
Nesvarbu, ar tam tikra skiltis, poskyris, subdomenas ar mikrosvetainė tampa labai išsami, greičiausiai turėsite priimti kai kuriuos sprendimus ir strateginius bei taktinius pasirinkimus, kurių dažnai nepriimtumėte.
Gali būti, kad nepavyks optimizuoti visos svetainės, todėl susiaurinkite, kiek reikia, ir sutelkite dėmesį į ją.
5. Sutelkti išteklius
SEO neįmanoma atlikti vienam asmeniui, nešiojant visas skrybėles, nebent esate vienaragio situacijoje.
Tam reikia išteklių, pvz., IT, žiniatinklio kūrėjų, UX, turinio kūrėjų, prekės ženklo strategų, teisinių / atitikties ir (arba) vadovų patvirtinimų.
Ir galbūt man kažko trūksta iš aukščiau pateikto sąrašo!
Tais laikais, kai 2000-ųjų viduryje pradėjau daryti SEO, vienas galėjau padaryti apie 80 proc. Dabar dėl rimtų priežasčių reikia daug daugiau bendradarbiavimo.
Tačiau sumažinus biudžetą turite būti labai susikoncentravę ties tuo, kur nukeliauja likę pinigai.
Kai kuriais atvejais tai gali būti jums padiktuota. Tačiau jei vis tiek turite pakankamai kontrolės, turėsite nustatyti prioritetą, kur skirsite biudžetą ir paskirstysite išteklius.
Tai reiškia, kad galbūt pirmenybę teikiate turiniui, o ne techniniams atnaujinimams. Arba techninė, o ne UX. Arba CRO per nuorodų kūrimą.
Būkite protingi, naudokite atnaujintą strategiją ir tikslus bei paskirstykite savo išteklius taip, kad nebūtų per daug ištemptas.
6. Tiksliniai trumpalaikiai laimėjimai
Ką galima gauti per trumpą laiką? Jūsų rinkos sąlygos, tikslai ir galutinis ribojančių biudžetų mastas padės jums tai nustatyti.
Ar jums trūksta vos kelių dolerių? Įdėkite jį į didžiausią galimybę ir prioritetinius dalykus.
Žinau, kad tai skamba akivaizdžiai, bet SEO yra didelis ir sudėtingas. Esame linkę eiti triušių takais.
Yra daug trukdžių. Laikykitės drausmės, žinokite, ką turite padaryti ir pasiekti per trumpą laiką, ir darykite viską, kad pamirštumėte apie ilgalaikius dalykus.
Jei bandote nuolat įjungti šviesas, pasiekti IG per trumpą laiką ir išgyventi šį sezoną, kad biudžetai vėl padidėtų, rinkitės dalykus, kurie turi didžiausią trumpalaikės sėkmės galimybę.
Tai gali reikšti vietinį SEO, partnerystes / ryšius su turiniu, ėjimą kanalo apačioje pagal raktinį žodį ir turinį arba visą SEO apimtį / mastą, bet labai trumpą temų / terminų sąrašą.
7. Pagalvokite ilgai
Jei turite prabangą galvoti apie ilgalaikę strategiją arba, greičiausiai, jus nukentėjo sumažėjusi paklausa, bet vis dar turite šiek tiek SEO biudžeto, tuomet galite daryti tai, kas bus naudinga ateičiai.
Turėdami ilgalaikį dėmesį ir strategiją, galite aplenkti konkurentus, kurie visiškai mažina biudžetus arba yra orientuoti į trumpalaikį mąstymą, net jei ten nėra paklausos.
Galiu kalbėti iš patirties su klientais, patyrusiais praeityje nuosmukį, su kuriais bendradarbiavome net tada, kai jų paklausa sulėtėjo, pasirinkdami investuoti į ilgalaikių spektaklių kūrimą, kurie padidėtų paklausa.
Dalykai, į kuriuos reikia investuoti, jei turite šiek tiek biudžeto, net kai neturite paklausos ir norite galvoti apie ateitį: svetainės technologijos, infrastruktūra, turinio bazė, jūsų minčių lyderystės platforma ir tai, kaip naudojate visą kanalą kaip autoritetas jūsų pramonėje.
Jei paklausa trumpuoju laikotarpiu mažėja, esu pasirengęs lažintis, kad jūsų konkurentai pakelia koją nuo dujų, suteikdami jums galimybę juos aplenkti ir pasirodyti stipresni kitoje pusėje – jei dar nesate aukščiausioje pozicijoje. pagrindinėmis temomis ir terminais.
8. Išmatuokite pastangas
Niekada nenustokite matuoti to, kas vyksta. Norite turėti savo veiklos duomenų rinkinį, kad objektyvuotumėte viską, ką galite.
Tai reiškia, kad reikia turėti galimybę nustatyti sąsajas tarp biudžeto, rinkų ir kitų išteklių mažinimo bei našumo.
Tai leis jums tęsti (arba pradėti) žinant tikrąjį nuosmukio, investicijų mažinimo ir rinkos veiksnių poveikį jūsų SEO pastangoms dabar. Tai taip pat suteiks jums etaloninius duomenis ateičiai.
Jei turite ankstesnių duomenų apie nuosmukį ar biudžeto sumažinimą, naudokite tai taip pat kaip rekomendaciją!
Nieko nedarykite be prognozių, lūkesčių ir matavimų.
Nesvarbu, ar esate viešai prekiaujama įmonė, ar mažas verslas, duomenys yra tikslas, kuris pašalina kuo daugiau pilkos zonos.
Išvada
Nors įmonės gali taikyti panašius požiūrius į prastovas, nėra dviejų vienodų situacijų.
Nesvarbu, ar jums skirtas sumažintas biudžetas, komanda ar bendras išteklių rinkinys, vis tiek galite siekti SEO tikslų ir sėkmės.
Nesakau, kad tai įdomus sezonas, bet noriu paskatinti jus, kad suprasdami situaciją, persiorientuosite į paklausą ir pasiekiamus tikslus ir žengsite į priekį susiaurindami bei įgyvendindami planą, galėsite viską gerai pamatyti. kita pusė.
Kartais nenaudingas laikas leidžia geriau suprasti, kas veikia, o kas ne.
Taip, matavimas, analizė ir tinkamas priskyrimas yra didelė SEO dalis. Tačiau, kol nepaspaudžiame, mes dažnai nepastebime neefektyvumo ir švaistomi ištekliai bei pastangos mažiau įtemptais laikais.
Raginu jus žengti pirmyn prastovos metu. Tai gali būti didelės profesinio, asmeninio ir jūsų organizacijos augimo galimybės, nes esate atkakliai ir pranokstate tuos, kurie neturi plano ar įsipareigojimo ilgalaikiam SEO aspektui.
Daugiau išteklių:
Teminis vaizdas: fotogestoeber/Shutterstock