Prekės ženklo kūrimas ir dėmesys prekės ženklo žinomumas tapo aktualia diskusijų tema SEO socialinėje žiniasklaidoje, tačiau tai nėra nauja koncepcija; tai vėl tik iškyla į paviršių.
Po liūdnai pagarsėjusio Panda atnaujinimas 2011 m. „prekės ženklo“ kilimas įsitraukė į pokalbį, kai „Google“ pradėjo ieškoti patikimų prekių ženklų, kad išstumtų mažiau žinomus tikslios atitikties domenus.
SEO specialistai visada suprato, kaip svarbu kurti savoasmeninis prekės ženklas. Forumai, geidžiami konferencijų kalbėjimo laiko tarpsniai, tinklaraščių rašymas ir knygų rašymas yra įrodytas ir sėkmingas būdas sukurti pasitikėjimą ir autoritetą pramonėje. Arba bet kokia pramonė.
Per pastaruosius kelerius metus aš kalbėjausi su Pramonės pionieriai apie pirmąsias SEO dienas ir jų patirtį naršant dvidešimt penkerius „Google“ metus.
Viena iš pasikartojančių temų šiuose interviu yra ta, kad dauguma pionierių sukūrė asmeninį prekės ženklą per dizainą arba atsitiktinai, o jų sunkiai uždirbta reputacija padėjo plėsti SEO agentūrą ar verslą.
Prekės ženklo kūrimas yra ilgalaikė strategija, kuri nėra lengva ir negali būti žaidžiama, todėl tai yra toks stiprus pasitikėjimo ir reputacijos signalas.
Erikas Enge pasinaudojo duomenų studijomis ir rašė knygas, kad įgytų pripažinimą, o tai baigėsi tuo, kad 2016 m. JAV paieškos apdovanojimuose jis buvo paskelbtas Metų paieškos asmenybe. Erikas yra gerai gerbiamas pramonėje dėl savo etiško požiūrio į SEO ir verslą bei kokybiško turinio naudojimą reputacijai kurti.
Nors jis turėjo tai išmokti sunkiai, per bandymus ir klaidas.
Ankstyvosiomis dienomis Erikas sėkmingai pradėjo reitinguoti potencialių klientų generavimo svetaines, naudodamas nuorodų schemas ir pirkdamas nuorodas, kol rankiniu būdu paskirta bauda per naktį panaikino jo labai pelningas pajamas. Kad bausmė būtų panaikinta, prireikė daugiau nei metų investicijų ir kruopštumo, įsipareigojant laikytis „baltos kepurės“ metodo.
Ericas buvo labai dėkingas, kai gavo antrą šansą, nuo tada jis buvo etiško požiūrio į SEO gynėjas. Jis įrodė, kad kokybiško turinio, kuris grąžina pramonę, kūrimas yra geresnis ilgalaikis pasirinkimas nei nuorodų pirkimas.
Eriko istorijoje išsiskiria tai, kaip kiekviena jo laiko investicija paskatino kitą galimybę ir kitą. Dėl nuoseklaus pastangų ir sunkaus darbo jis buvo pakviestas į „SEO meną“.
Tą pačią nuoseklių pastangų istoriją atkartoja sėkmingiausi žmonės. Jūs nesulauksite „sėkmės per naktį“.
Pavyzdžiui, aš žinojau Aleyda Solis 14 metų ir per tą laiką niekada nepažinojau nė vieno, kuris taip sunkiai dirbtų kalbėdamas, kurdamas turinį ir nuolat duotų savo pramonei. Šiandien ji pelnytai yra vienas iš, jei ne pats įtakingiausias SEO asmuo.
Kalbėjausi su Eriku įvairiomis temomis, o šiame straipsnyje dėmesys sutelkiamas į dalį mūsų pokalbio apie investavimą į gerą turinį. Tai tik nedidelė mūsų plačios diskusijos ištrauka ir jūs galite žiūrėkite visą vaizdo įrašą čia.
Ericas Enge pasakoja apie savo kelionę kuriant turinį ir vertę
Shelley Walsh: „Ericai, jūs pradėjote rašyti „Search Engine Watch“ 2008 m. ir iš savo patirties pasakėte, kad jums buvo suteiktas antras šansas ir tai iš tikrųjų pakeitė jūsų požiūrį į viską. Ar tai turėjo įtakos krypčiai, kuri paskatino jus pradėti kaip nors grąžinti bendruomenei?
Erikas Enge: „Tai tarsi dalis tos pačios įvykių sekos. Kaip jau minėjau, kai 2005 m. gruodžio mėn. sugrįžome į indeksą, Mattas Cuttsas, kadangi turėjau tam tikrą ryšį su juo, sekė tam tikrą mano paskelbtą turinį. Tada, prieš 2008 m., jis iš tikrųjų apdovanojo mane antruoju geriausiu baltos kepurės tinklaraščiu. Tada Rebecca Lieb ir Elizabeth Osmeloski iš Search Engine Watch nusprendė duoti man galimybę rašyti jiems. Tai buvo visos paieškos naujienos ir aš rašydavau įrašą per dieną.
Dėl tokio poveikio aš turėjau daug daugiau auditorijos nei savo svetainėje. Tačiau aš taip pat pasiekiau tašką, kai pradėjau ugdyti tam tikrą matomumą iš pozicijų, kurias užėmiau savo požiūriu į „Google“, ir „Google“ viduje atsirado tam tikras matomumas.
Man pavyko įtikinti Shashi Seth kuris dirbo „Google“ ir leido man iš jo interviu ir paskelbti tai „Stone Temple“ tinklaraštyje. Tai buvo mano pirmasis interviu su pramonės šviesuliu, jei norite. Vėliau jis atliko „Yahoo“ viceprezidento pareigas, todėl turėjo gana reikšmingą karjerą.
Aš taip pat sekiau šį vaikiną Randas Fishkinas. Vieną dieną Randas parašė įrašą, kuriame sakoma: „Tikrai kas nors norėtų gauti 10 000 nuorodų ir 40 000 bendrinimų socialiniuose tinkluose, kurie atsirastų atlikus tyrimą, kuriame palyginama, kaip analizės programos matuoja srautą ir jų skirtumus.
Aš pirmas į tai atsakiau ir pasakiau kažką panašaus į: „Aš jus apsaugojau, aš tai padarysiu“. Tyrimas virto šimtais darbo valandų, nes svetainių išrikiavimas, kad sutiktų vienu metu vykdyti kelias skirtingas analizės programas, o visų duomenų sekimas ir visa tai darymas buvo labai intensyvus.
Bet aš tai padariau ir paskelbiau Web Analytics Shootout. Beje, jis negavo 10 000 nuorodų ar 40 000 bendrinimų socialiniuose tinkluose, tačiau jis atkreipė Rando dėmesį, kurį aš įgyvendinau dėl akivaizdžiai didelių pastangų. Dėl to aš pirmą kartą kalbėjau „Search Engine Strategies“ San Chosė mieste.
Visą tą laiką „Google“ žmonės gerai priėmė nuolatinius pranešimus ir suprato, kad tai daugiau nei man skirta taktika. Manau, kad tai sukėlė didelį atgarsį. Kaip jau sakiau anksčiau, kai kažkam duodi ar kam nors grąžini, kaip bebūtų keista, kartais tai grįžta atgal.
Ištaisęs pirmąsias problemas, daugiau niekada nepirkau nuorodos, niekada nesiunčiau šlamšto ir man sekėsi labai gerai. Netgi nuorodų pirkimo klestėjimo laikais įrodžiau, kad norint sukurti sėkmingą verslą to daryti nereikia.
Walsh: „Jūs ką tik perrašėte ketvirtąjį „SEO menas“ (turbūt geriausiai žinoma knyga šioje industrijoje). Bet kaip tai įvyko 2009 m. ir kaip tapote pagrindiniu autoriumi kartu su Randu Fishkinu, Stephanas Spencerisir Jessie Stricchiola.
Enge: „Nuo tada, kai pradėjau kalbėti, rašiau „Search Engine Watch“, interviu, kuriuos publikavau savo tinklaraštyje, ir darydamas duomenimis pagrįstus tyrimus, „Stone Temple“ sulaukiau daug dėmesio ir įgijau tam tikrą pripažinimą.
2008 m. Randas ir Stephanas nusprendė bendradarbiauti kuriant knygą ir įtikino O'Reilly leisti juos publikuoti. Atskirai Jessie Stricchiola buvo pasirašiusi sutartį su O'Reilly dėl pavadinimo „SEO menas“, tačiau jiems kilo problemų. Tada O'Reilly sujungė Jessie su Stephanu ir Randu ir jie bandė kažką daryti, bet tai vyko per lėtai.
Kitame SES Stephanas man papasakojo apie šį projektą, kuriame dalyvavo jis, Randas ir Jessie, ir kad jiems reikėjo žmogaus, kuris vadovautų procesui, nes jiems buvo sunku, neturėjo pakankamai laiko ir pan.
Suprato, kad aš būsiu paskutinis įvardytas autorius. Po trylikos savaičių aš parašiau pirmąjį visų 13 skyrių juodraštį. Aš labai panaudojau dalykus, kuriuos kiekvienas iš jų anksčiau buvo paskelbęs, ir sudėjau juos į vieną knygą. Tada prasidėjo peržiūros procesas, kurio jūs neįvertinate su knyga ir kaip tai bus alinantis.
Po viso darbo, kurį įdėjau, manau, kad Randas pasakė, kad jo manymu, nedera būti paskutiniu autoriumi. Padaręs daugumą visko, taip pat nemaniau, kad tai tinkama.
Stephanas norėjo tapti pirmuoju autoriumi, todėl turėjome labai brandžią diskusiją apie visa tai ir mums reikėjo būdo, kaip ištrūkti iš aklavietės. Jessie romano idėja buvo pažvelgti į „New York Times“ antraštę nuo kitos dienos, o nuo pirmosios antraštės pirmosios raidės – artimiausias vardas.
Atsikėliau trečią valandą nakties, kad pažiūrėčiau „New York Times“ internete. Visos kitos antraštės tą dieną visame leidime prasidėdavo S raide. Vienintelė, kurios nebuvo, buvo pagrindinė antraštė, kuri buvo „F“!
Visa knyga ir aš vedu turinio rinkodaros kursą – jie tiesiog nori suteikti žmonėms įrankius, kurie padėtų jiems karjeroje. Žinau, kad Stephanas man taip pat yra sakęs daug kartų, todėl daugelis žmonių gavo naudos iš įvairių „SEO meno“ leidimų. Pramonė man buvo tokia gera, ir tai yra mano būdas grąžinti pinigus.
Kaip sukurti pasitikėjimą ir patikimumą
Iš šio straipsnio galite suprasti, kad įdėtos pastangos ir sunkus darbas yra vienodi visiems sėkmingiems žmonėms, kuriuos pažįstu šioje srityje. Atpažinimui nėra jokių nuorodų.
„SEJ“ dirbame su geriausiais pramonės kūrėjais ir jie visi įrodė save, nes savo pastangomis suteikia pramonei vertę.
Mokantis prisitaikyti prie dirbtinio intelekto įdiegimo ir kaip tai gali pakeisti pramonę ir darbo būdus, turinio kūrimas yra ta sritis, kurią labiausiai reikia prarasti.
Bet koks turinys, kurį sunku sukurti ir kuriam reikia pastangų, greičiausiai atsispirs AI turinio plitimui.
Mąstymo lyderystė, interviu, duomenų tyrimai ir eksperimentai yra tai, kur galite sukurti patikimumą. Ir taip pat, savotiškai ironiška, kur jūs turite didžiausią galimybę būti paminėtam generatyvaus AI.
Ačiū jums Erikas Enge už tai, kad buvau mano svečias SEO pionieriai.
Daugiau išteklių:
Teminis autoriaus vaizdas