Neseniai buvo daug kalbėta apie tai, ar didelių kalbų modeliai (LLMS) keičia nemažai „Google“ paieškų.
Nors „Google“ akivaizdžiai vis dar yra rinkos lyderė – per dieną per dieną paieška 14 milijardų, maždaug 37,5 mln.
SEO profesionalai turi ilgametę patirties testavimo optimizavimo taktiką „Google“, tačiau mes vis dar pradedame suprasti, kaip jūsų prekės ženklą cituoti generaliniuose AI pokalbių programose.
Tai yra jaudinanti galimybė, nes ji verčia žmones greitai išbandyti ir mokytis.
Atliekant keletą bandymų ir tyrimų, čia yra keletas patarimų, kurie padėjo man parengti pradines rekomendacijas savo klientams generuoto AI optimizavimui, neatsižvelgiant į tai, ar tai yra „ChatGPT“, „Dvyniai“, „Deepseek“ ar bet kokios generuojančio AI pokalbių programos.
Norėdami sužinoti apie savo prekės ženklą
Pirmiausia naudokite generacinius AI įrankius ir pradėkite užduoti jiems klausimus apie jūsų prekės ženklą, kad surastumėte šaltinius, kuriuos jie naudoja, kad atsakytų į jūsų užklausas.
Tai padės geriau suprasti, kokius šaltinius jis buvo apmokytas ir kokie puslapiai jūsų svetainėje (ar konkurentų svetainėse) yra svarbūs norint suprasti jūsų prekės ženklą.
Užduokite tokius klausimus:
- Papasakok man apie (įmonę)/(produktas).
- Kokie yra geriausi prekės ženklai (vertikalūs) ir kodėl?
- Kokie yra (įmonės)/(produkto) privalumai ir trūkumai?
Pvz., Kai klausiu „ChatGPT-4o“ „Papasakok man apie„ HubSpot ““, tai man suteikia puikią santrauką su daugybe naudingų citatų:

Iš to galite pastebėti, kad teisinis puslapis kelis kartus cituojamas įmonės apžvalgoje, todėl tai yra svarbu. Taip pat galite pamatyti „HubSpot“ žinių bazę, iš kurios taip pat renkama informacija.
Dažnai įmonė „Apie puslapį“ yra pagrindinė citata, tačiau, aišku, „HubSpot“ sukūrė geresnį teisinį skyrių nei jos pagrindiniai puslapiai.
Jei būčiau jos organizacijos dalis, aš stengiuosi padaryti „Apie“ puslapį turtingesniu su informacija. Paprastai jūsų puslapis geriau parduos jūsų produktų pranašumus nei legalūs puslapiai.
Kai tada paklausiau: „Kokie yra geriausi mažo verslo rinkodaros prekės ženklai?“, Tai man pateikė šį sąrašą:


„ChatGPT-4o“ cituoja „Wikipedia“ penkis skirtingus laikus ir „Nerdwallet“ kartą už savo filialų aprėptį smulkaus verslo rinkodaros įrankiams.
Paieškose, kurias atlikau kituose sektoriuose, aš mačiau daug daugiau šaltinių, išvardytų – daugelis dukterinės įmonės apžvalgos erdvėje. Tačiau čia vienintelis Nerdwallet.
Kai paprašiau „ChatGPT-4o“ toliau pasinerti į „Hubspot“ ir parodyti man privalumus ir trūkumus, susijusius su mažo verslo rinkodarai, jis atsakė:


Tada aš paimčiau šį sąrašą ir palyginčiau jį su tuo, kaip aš parduodu produktą su smulkaus verslo savininkais ir atitinkamai atlikdama patarimus.
Ir jei yra pagrįsti nurodyti trūkumai ir tai yra silpnybės, kurias norime dirbti kaip organizacija, aš pradėčiau užmegzti ryšius su kai kuriais išvardytais šaltiniais.
Tokiu būdu, kai yra įmonių atnaujinimai, kurie daro įtaką tam, kas buvo parašyta apie įmonę, jie gali atnaujinti savo apžvalgos puslapius ir tai paveiks tai, kas rodoma LLM užklausose.
Aš taip pat bendrau su PR komanda, kad gaučiau daugiau prekės ženklo aprėpties. Kai kurios iš šių citatų nėra ypač žinomos ar patikimos svetainės, todėl yra galimybė gauti daugiau autoritetingų šaltinių, kuriuos būtų galima pasirodyti.
Įsitikinkite, kad LLMS gali nuskaityti jūsų svetainę
Tai buvo tiesa SEO pradžioje ir vis dar tiesa dabar.
Įsitikinkite, kad savo svetainės serveryje turite „Robots.txt“ failą su direktyvomis nuskaityti puslapius ir skyrius, kuriuos jie gali nuskaityti ir rodyti.
Daugybė svetainių savininkų iš pradžių skubėjo užblokuoti LLM, kad galėtų nuskaityti savo svetaines, kai „ChatGPT“ pirmą kartą paleido, nes tai buvo nežinoma (ir taip pat tikriausiai modelio turinio fiksavimo).
Jei norite būti įtraukti į generatyvinius AI rezultatus dabar, turite būti ten, kur AI tikrinimo įrenginiai gali jus pamatyti, taigi dar kartą patikrinkite, kad visa tai sukonfigūruota teisingai.
Naudokite patikimus citatas ir citatas turinyje
Grupė tyrėjų iš kelių garsių universitetų atliko AI paieškos variklio optimizavimo tyrimą ir tai, kas labiau tikėtina, kad reaguojama į užklausas.
Taktika, kuri geriausiai veikė, ypač dėl faktinių užklausų, buvo autoritetingų šaltinių citatos.
Naudodamiesi tokiomis kalbomis kaip „pagal (šaltinį)“, pridedant statistiką su patikima citata, arba žinomo eksperto citata – visa tai padidino tikimybę pasirodyti generuojamuose AI pokalbių duomenų atsakymuose net 25,1% svetainių, kurių „Google“ yra 4, ir 99,7% ir 99,7% „Google“ pozicijoje.
Panašiai, pridėjus statistikos prie turinio, LLMS matomumas padidėjo 10%, jei svetainė yra 4 padėtyje „Google“ ir 97% padidėjo matomumas LLMS, jei svetainė yra įvertinta 5 padėtyje „Google“.
Paminėjimai garsiose duomenų bazėse ir forumuose padeda
Yra daugybė priežasčių atkreipti dėmesį į garsius forumus, tokius kaip „Reddit“ ir „Quora“ ar populiarios duomenų bazės svetainės, tokios kaip „Wikipedia“. Jie ne tik turi daug ekologiškos paieškos nekilnojamojo turto, bet ir yra akivaizdžios LLM mokymo svetainės.
„Reddit“ dabar protingai, parduodant duomenų licencijavimą AI įmonėms. Būti diskusijų tema šiose svetainėse padės tik jūsų prekės ženklui. Nėra geresnio laiko įsitraukti į „Reddit“ aktyvumą nei dabar.
Autentiškai įsitraukimas į prekės ženklo vardu (darant prielaidą, kad šiais laikais atskleisite savo priklausomybę) yra priimtinesnis ir dažnai laukiamas, kad būtų paaiškinta vartotojo klausimais. Tai greičiausiai bus naudinga ir jūsų generatyvinei AI optimizavimo kelionei.
Sukurkite išskirtinį puslapį
Jei yra viena jūsų svetainės sritis, kurią turite patobulinti, jūsų puslapis gali būti.
Generaciniai AI modeliai naudoja tokio tipo puslapius, kad suprastų, ką įmonė daro ir kokia patikima įmonė.
Jei paprašysite bet kurios iš šių platformų informacijos apie jūsų prekės ženklą, galite nustebinti, kaip jie labai pasikliauja jūsų puslapiu, kad pateiktų atsakymą.
Jei jūsų puslapyje nėra pakankamai gerai aprašyti jūsų verslas ir produktai, galite pamatyti, kaip LLMS cituoja teisinius puslapius, kaip ir anksčiau minėto „HubSpot“ atveju.
Sutelkite dėmesį į ilgos uodegos raktinius žodžius
Šiuolaikiniai transformatorių pagrindu sukurtos LLM yra pagrįsti statistine žodžių bendro įvykio analize.
Jei subjektas yra paminėtas su kitu subjektu, kurio dažnis yra mokymo duomenyse, yra didelė semantinio ryšio tarp dviejų subjektų tikimybė.
Norint tai optimizuoti, naudingiau naudoti raktinių žodžių tyrimo įrankius, kad geriau suprastumėte susijusius raktinius žodžius.
Paieškos apimtis vis dar gali būti svarbos rodiklis, tačiau aš daugiau dėmesio skirčiau geriau suprasti santykius ir aktualumą tarp sąvokų, užtikrinti, kad turinys būtų aukštos kokybės, o vartotojo ketinimas yra suderintas.
Sustabdykite siloing SEO
Įvedame erą, kai svetainėse vis mažiau ir mažiau paspaudimų iš „Organic Search“. Daugeliui prekės ženklų daugiakanalė strategija niekada nebuvo būtina.
Prekės ženklo atpažinimo kūrimas ne tik padeda kurti kai kuriuos geriausius praktikus čia, bet ir LLM yra mokomi socialinės žiniasklaidos ir rinkodaros turinio.
Turėdami suderintą, kryžminio kanalo strategiją tik sustiprinsite jūsų prekės ženklą.
Be to, kuo daugiau galite sukurti pardavimo smagračio savo turinio ekosistemoje, tuo mažiau jums reikia panikuoti, kaip išlikti prieš nuolat besikeičiantį SEO pasaulį.
Stebėkite savo siuntimus ir atvirkštinį inžinierių
Kai tik pradėsite pamatyti generatyvines AI platformas, nukreipiančias srautą į jūsų svetainę, pradėkite atkreipti dėmesį į tai, kokie puslapiai atneša tą srautą.
Tada apsilankykite ta generatyvine AI platforma ir pabandykite atkurti paieškas, kurios gali sukelti jūsų puslapį kaip atsakymą.
Pradėsite mokytis, kokias temas šios platformos sieja su jūsų prekės ženklu, ir tada galite rasti būdų, kaip padvigubinti tokio tipo turinį.
Galutinės mintys
Nors įrankių kompanijos bando pasivyti, kaip padėti skaitmeniniams rinkodaros specialistams optimizuoti šią generatyvinės AI erą, turėsime labiau pasitikėti savimi, kad galėtume pakeisti tai, ką matome duomenyse, ir vykdyti savo eksperimentus.
Daugiau išteklių:
Teminis vaizdas: vaizdinė generacija/„Shutterstock“